Na e-mailové dotazy nejlépe reaguje Eurotel

Společnost United Interactive provedla průzkum úrovně e-mailové komunikace telekomunikačních operátorů. Výsledek – index ERI – ukazuje, zda testovaný subjekt reagoval na e-mailové dotazy, jak rychle a jaká byla kvalita odpovědi. Maximální hodnota indexu ERI je 100.

Pořadí operátor ERI index
1. Eurotel 91,2
2. T-Mobile 86,6
3. Oskar 76,5
celkový průměr 84,7

  • Průměrný ERI pro české mobilní operátory má hodnotu 84,7 (v únoru 2005 byl index ERI 83,3, stejně jako v září 2004).
  • Nejlépe z trojice českých mobilních operátorů dopadl Eurotel s ERI 91,2.
  • T-Mobile obsadil s ERI 86,6 druhé místo, Oskar se s hodnotou ERI 76,5 umístil na posledním místě.
  • Celkově došlo v konfrontaci s třetí vlnou výzkumu ke zlepšení indexu u Eurotelu, zbývajícím dvěma společnostem ERI kleslo.
  • Na všech sedm dotazů do 48 hodin od jejich odeslání opověděl pouze Eurotel.
  • Na dotaz adresovaný v anglickém jazyce odpověděly všechny testované společnosti

Podobně byly prověřeny i ostatní telekomunikační společnosti:

Pořadí operátor ERI index
1. Contactel 91,2
2. Nextra 87,0
3. Skynet 84,5
4. Český Telecom 79,8
5. Inway 74,8
6. Tiscali 71,4
7. Tele2 68,9
8. GTS Novera 62,2
9. České radiokomunikace 59,7
10. Czech On Line 58,8
11. Dial Telecom 52,9
12. ETel 47,2
13. Pragonet 13,0
celkový průměr 65,4
Diskuze (13) Další článek: Finta: paušální GPRS za pětistovku měsíčně

Témata článku: EU, E-mail, Mail, Dot, Euro, Dotaz

Určitě si přečtěte