Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Na mobilech nejvíc frčí Facebook a Google

Společnost Strategy Analytics provedla průzkum na téma „oblíbené mobilní značky“ mezi uživateli v USA a Velké Británii, z něhož vyplývá, že v roce 2009 majitelé telefonů nejvíce toužili po integrovaných aplikacích pro služby Googlu a síť Facebook. Facebook tak strčil do kapsy MySpace i Twitter.

Z dalších závěrů vyplývá, že v USA i Velké Británii jsou populární Yahoo!, za oceánem frčí weby MapQuest a Weather.com; služby MSN se líbí evropským ostrovanům. Výsledky ještě obsahují zmínky o populárních televizních kanálech, ty se zpravidla shodují s těmi, které uživatelé sledují z domova. V USA tak vítězí FOX, Comedy Central a HBO, ostrovní zástupci se jmenují BBC1 a Sky Movies.

Zdroj: Bussinesswire, Strategy Analytics

Diskuze (2) Další článek: Android Market slaví první rok a 20 tisíc aplikací

Témata článku: Google, Facebook, Mobil, Google +, FAC


Určitě si přečtěte

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

** Překvapivě schopný mix parametrů s rozumnou cenovkou ** Slabší výkon kompenzuje HD rozlišením a dostatkem paměti ** Přítomná trojice slotů na karty a infraport se nevidí často

Martin Herodek | 11

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

RECENZE: Xiaomi Mi Mix 2S — keramický umělec bez rámečků i kompromisů

** Bezrámečkovost ve známé podobě se špičkovou výbavou i foťákem ** Vítanou novinkou je podpora bezdrátového nabíjení ** V neposlední řadě zaujme také svou lákavou cenou.

Martin Miksa | 39

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

RECENZE: Nokia 6.1 a Android One mají trumfy, které z tabulky nevyčtete

** Výrazně vyšší výkon ve srovnání s předchůdcem ** Čistý Android není pro každého, má ale svoje kouzlo ** Moderní pojetí klasiky bez zbytečných módních výstřelků

Martin Herodek | 14