Nabit.cz má opět loga zdarma. Ale...

... není to tak jednoduché, jak se zdá. Budete muset sice něco obětovat, na druhou stranu můžete navíc vydělat pár korunek do kasičky.

Nabit.cz byl již krátce po svém spuštění nejvyhledávanější a dlouho také jedinou službou, která uměla posílat přes SMS (pomocí standardu Smart Messaging) loga na mobilní telefony Nokia. Poté se přidaly další služby, více či méně kvalitní a poté ... stalo se co se stát muselo. Služby se jen z reklamy zveřejněné na webových stránkách neuživily, proto se za loga začalo platit. Nabit.cz byl v této oblasti průkopníkem (nepočítám operátory), když zprovoznil platby za Qéčka. Po čase (letos v červnu) následovalo zdražení a logo stálo místo dvou korun (200 Q) pět korun (500 Q). Zdarma byly jen loga sponzorů - např. loga z filmu Král Škorpion.

V pondělí večer mi ale došla tisková zpráva se lákavým nadpisem - Loga z Nabit.cz opět zdarma! Z textu tiskové zprávy, kterou jsme zveřejnili v bleskovkách. Proto jsem o upřesnění požádal Jana Bartu ze společnosti B3Net, která Nabit.cz vlastní. Jak to tedy celé funguje?

Především logo si můžete poslat zdarma poslat jen jedno. Placení Qéčky zrušeno nebylo, takže pokud budete chtít další loga, musíte si je již normálně koupit za pět korun jako dosud. Logo zdarma získáte registrací na serveru www.emailing.cz, což je služba provozující mobilní a e-mailový marketing. Za registraci (musíte povinně uvést e-mail a další údaje, které umožní cílit reklamu) dostanete na mobil kód, za něhož si logo na Nabitu „koupíte“.

Nyní budete dostávat reklamní e-maily podle přesně definovaných podmínek, kteríé najdete na webu provozovatele. Reklamu můžete dostávat, pokud chcete, i na mobilní telefon. Celé je to založeno na multilevel marketingu, takže budete dostávat i peníze za za zprávy, které budou chodit lidem, které jste do programu získali. Celá záležitost je sice podstatně složitější, přesné podmínky najdete na webu provozovatele. Stručně řečeno, za jedno logo zdarma se přihláste do systému a ještě můžete vydělat pár korun; pokud si nepřejete dostávat reklamní zprávy, můžete se zase odhlásit.

Pro obě strany je spolupráce výhodná. Společnost Admass Direct Marketing, která www.emailing.cz provozuje, získá nové respondenty pro přímý marketing (logo může být pro někoho docela silné lákadlo), společnost B3Net, která provozuje www.nabit.cz, pak přes ADM prodá pár svých log (ty bezesporu ADM zaplatí, takže B3Net nepřijde zkrátka).

Poznámka: Kód, který vám umožní získat logo zdarma, nepřijde ihned; je prý rozesílán ručně, takže může dojít klidně i po několika hodinách, případně až druhý den.

Otázka do diskuse: Je pro vás logo dostatečně silná motivace zapojit se do systému zasílání reklamních zpráv?

Diskuze (21) Další článek: T-Mobile: změna názvu sítě na displeji

Témata článku: , , Žďár, Log