Návod: jak zrušit účet na t-zones

Diskuze čtenářů k článku

marek  |  15. 02. 2003 20:28

29.1.2003 jsem oficialne e-mailem pozadal o zruseni sveho uctu na T-zones z duvodu mozneho zneuziti treti osobou diky dle meho nazoru prilis nizkeho zabezpeceni T-zones (pro reset hesla staci znat tel. cislo dotycneho a 4 cisla PUK kodu, pripojeni pres rozhrani http:// ap.) Nasledoval dopis od T-mobile ve stylu, jak zde popisujete vyse. Na to jsem tedy odeslal postou oficialni zadost se vsemi nalezitostmi vcetne podpisu a presne v utery 11. unora 2003 byl muj ucet opravdu cely zrusen. Jen nevim co znamena posledni odpoved T-mobile, ze zmena je nevratna. Doufam, ze to neni likvidacni opatreni, ktere me dostalo na cernou listinu u T-mobile.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  15. 02. 2003 13:02

Dovolte mi abych se s Vami podělil se zkušeností s TMO. Včera jsem si koupil dobíjecí kupón. Zavolal jsem na dobíjecí číslo a ejhle, prej jsem ho zadal špatně. Tak jsem to zkusil ještě asi dvakrát a nic... Myslel jsem že je to dostatečný důvod zna zavolání do Call centra, vytočil jsem tedy 4603 a vybral jsem volbu spojení s operátorem. Chviličku jsem poslouchal to jejich ´´hékáni´´ a potom mi plechová paní řekla, že: Všichni naši operátoři se nyní věnují zákazníkům kteří se dovolali před vámi, zavolejte prosím později, děkujeme. V tu dobu bylo asi 21:30... Zkusil jsem to ještě dvakrát a... NIC. Od včerejšího večera to průběžně zkouším a ještě jsem si nezavolal... Nechci tady vychvalovat Oskara nebo Eurotel, jen si myslím že operátor kterej není schopnej zařídit to, aby se zákazníci dovolali na někoho kdo by jim pomohl, je u mě odepsanej. Pa pa T-Mobile...  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří H.  |  15. 02. 2003 13:37

Podle mých VLASTNÍCH ZKUŠENOSTÍ je to takhle: Při dovolání na infolinku se podle mého názoru bezesporu dává přednost volajícím učastníkům s vyššími kredity.Pokud máte velmi nízký kredit, infolinka Vás buď odmítne,nebo dá přednost pár učastníkům před Vámi...zatím to tak bylo vždy a když kredit máte,problémy prostě jednoduše nejsou..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  15. 02. 2003 13:45

Nechci říkat že to tak rozhodně není, ale pokud zákazník nemá kredit a potřebuje poradit tak má prostě smůlu? Co na to říká někdo z Mobilmanie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzerzinskij  |  15. 02. 2003 14:01

Ja operatorovi volam zasadne z oskara pres 800737373 a jsem vysmatej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Deny  |  15. 02. 2003 14:10

Tohle je číslo kde poskytují informace o speciálních nabídkách, něco jako je u Oskara Oskarkontaktu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Toja Samnevim  |  15. 02. 2003 08:50

Navod, kterak se POKUSIT o deaktivaci e-mailove adresy v T-ZONES je pro me jako Twistaka nepouzitelny a navic je vysledek znacne nejisty. Nestojin Nemam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pluton  |  14. 02. 2003 16:00

A ja slovy pana Hajka, tiskoveho mluvciho TMo, dodavam jeho oblibene - presto si myslime, ze pomer cena/kvalita je u T-Mobile ze vsech operatoru stale nejvyssi   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxteens  |  14. 02. 2003 12:27

Zase Mobilmania zveřejňuje hromadně něco, co byx neměla. Teď přijdou do T-Mobileu stovky dopisů a emailů žádající zrušení schránky... A co se stane??? Operátor to všechno zamítne....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Veena  |  14. 02. 2003 12:36

Vysledek bude ten, ze krome t-zones, operatorske linky a e-mailove brany bude zahlcena i postovni brana

Takze nakonec TMo upne prestane komunikovat protoze podle jisteho Murphyho zakona pocet uredniku a obezniku uvnitr presahne kritickou mez, a bodou se zcela zabyvat sami sebou. Mozna ze pak Nemci zase Radijomobil prodaji a vsechno se zacne vracet do casu Pegasa. A treba budou zacinat znova od nuly

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
michal  |  14. 02. 2003 20:03

Myslim, ze uz ty borci to emailovou cestou vzdali. Jen tak dal. Utecme vsichni, at se jim ulevi od korespondence. Hlavne ze mi napsali, ze moje zprava byla smazana bez precteni. Asi zacali aplikovat jejich slavne filtry i na komunikaci se zakazniky. Co vy na to, pane Hajek? Jojo, to se vratilo od vas...


Your message

  To:      T-Mobile; Hájek Jiří (Corporate Communication)
  Subject: t-zone nefunguje cely vikend
  Sent:    Mon, 3 Feb 2003 10:51:47 +0100

was deleted without being read on Thu, 13 Feb 2003 12:20:56 +0100

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jakub  |  14. 02. 2003 13:25

jasne, podle tebe nakonec zamitne i to, abys od nich mohl(a?) odejit ke konkurenci. Bojim, bojim:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nel  |  14. 02. 2003 16:32

Ano, pokud odejdes s T-Mobilu, musis zaplatit deaktivacni poplatek 3.249,- Kc. A to i v pripade, ze mas Twist kartu a nejsi zaregistrovan.

 Nel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nesa  |  14. 02. 2003 16:10

A co se stane??? Nic se nestane.  
Mobilmania je zpravodajský server a ty většinou uveřejňují zprávy. Třeba i "hromadně" (?!)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dundiel  |  14. 02. 2003 12:03

Vskutku nekomplikovaná, rychlá a hlavně spolehlivá cesta. Ať žije T-Mobile a jeho vzorná péče o zákazníky. Vivat!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor