Název Nokia z telefonů jen tak nezmizí. Microsoft jedná o licenci

Názory k článku

Sirzachy  |  30. 06. 2014 13:09

To znamená, že třeba plánují prorazit s Nokiema řady X, což se mi líbí, protože si ten telefon chci koupit i když je možný, že s tím počítají i pro hloupé telefony... Každopádně Nokia je jméno, bylo by chybou nepokusit se získat licenci na další používání toho jména.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (13)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Kolousek001  |  30. 06. 2014 16:52

Je vidět, že Microsoft má rozum a ví, že jméno Nokia něco znamená a zničit ho v oblasti telefonů by byla chyba. Neříkám že bych si jejich novej mobil kterej by se menoval třeba jen Lumia kvůli tomu nekoupil, ale přece jenom ta Nokia k tomu pasuje líp :) snad to vyjde a do konce roku, představí nějakou pořádnou novinku protože už svůj starej stroj potřebuju vyměnit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 07. 2014 09:25

Ať udělají postupný přechod, jako byl u Ericsson -> Sony Ericsson -> Sony. Vše proběhlo hladce a zákazníci si na to zvykli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
belgarakim  |  01. 07. 2014 13:14

Nechce-li Microsoft značku Nokia v ČR zcela zničit, měl by si především udělat pořádek v zajištění kvalitního servisu. Ten současný monopolně centralizovaný servis situaci absolutně nezvládá. Již jsem psal, že mi u mé báječné 925ky neuznali záruku, to ale už nechci rozvíjet. Již před měsícem jsem odmítl nezáruční opravu za cenu víceméně nového mobilu a žádal o vrácení mobilu (kromě toho, že při hovoru nelze používat display vše fungovalo a užití pro něj najdu). 11.6-2014 mi ji vrátili do nyní jen Nokiácké sběrny CellNet bez šuplíku na SIM. Šla tedy zase zpět do centrálního servisu. 19.6.2014 se mi ji snažili vrátit již se šuplíkem - jsa ale již poučen, požádal jsem předávajícího v Cell Netu ať mi tam mou SIM sám vloží. No a nic - šuplík nedokázal vyndat. Během dalšího dne se až technikovi CellNetu podařilo šuplík vyndat a zjistil, že je poškozený. Prostě mi tam v ARVATO narvali nějaký šuplík co byl na výhoz. Takže teď je to zase zpět v ARVATO. Shrnu to: oprava trvá již od půlky dubna a vlastně ani provedena nebude - jen dostanu (snad) telefon zpět (doufám, že až na přibližovací senzor ve stejně nepoškozeném stavu v jakém byl). V servisu jsem se zatím stavoval již 6x, jsem zvědav na jakém čísle skončím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor