Nejroztomilejší reklama na světě? Japonského operátora propagují kapybary a špatné karaoke

Tohle reklamní video je jakousi esencí Japonska tak, jak na Západ tato orientální země působí ve 21. století. Zdánlivě nesmyslný střih, děsivý hudební doprovod a líně se povalující kapybary. Ač se nám to může zdát divné, krok mobilnímu operátorovi NTT vyšel a reklama sklízí pozitivní reakce a na internetu sbírá miliony zhlédnutí. Podívejte se na video a dejte nám do komentářů vědět, co si o ní myslíte.

Kapybara líně plovoucí na vodě. Kapybara s vodou stékající po hlavě. Kapybary hrající si v písku. To je doslovný přepis toho, co se prvních 10 vteřin v reklamě odehrává. A zbytek spotu je stejný. Sledujeme jihoamerického hlodavce v různých scénách za zvuku velmi špatně zpívaného hitu „Only You“. Ten má na svědomí zpěvák Abe Yuuma  z japonské kapely Never Young Beach , který se na závěr objeví na displeji mobilu.

Operátor NTT tímto spotem oslovuje všechny milovníky kapybar a pro fajnšmekry dokonce na svém YouTube účtu zřídil speciální kanál s krátkými klipy těchto hrajících si zvířátek. Měla by podle vás reklama úspěch i v Česku?

Témata článku: Kuriozita, Zajímavosti, Reklama, Marketing, Operátor, Pozitivní reakce, Kanál

Určitě si přečtěte

Revoluce, kterou nikdo nežádal. ZTE Axon M je „první skládací mobil na světě“

Revoluce, kterou nikdo nežádal. ZTE Axon M je „první skládací mobil na světě“

** ZTE mluví o revoluci, ale první rozhodně není. ** Práce se dvěma displeji vypadá skvěle, ale není kompromisů až příliš? ** Nejvíce vadí předěl mezi displeji, značné rozměry a malá baterie.

Dnes | Kůžel Filip | 2

iPhone 8 v akci. Není to jen zbytečná předehra k iPhonu X

iPhone 8 v akci. Není to jen zbytečná předehra k iPhonu X

** Ano, takhle má vypadat evoluce iPhonu. ** Klasické dilema zda upgradovat nebo ještě počkat naboural iPhone X. ** Je levnější a má argumenty. Osmička je iPhone, který dává smysl.

12.  10.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan, Michlovský Jakub | 131


komerční sdělení

Komerční sdělení