Nejroztomilejší reklama na světě? Japonského operátora propagují kapybary a špatné karaoke

Tohle reklamní video je jakousi esencí Japonska tak, jak na Západ tato orientální země působí ve 21. století. Zdánlivě nesmyslný střih, děsivý hudební doprovod a líně se povalující kapybary. Ač se nám to může zdát divné, krok mobilnímu operátorovi NTT vyšel a reklama sklízí pozitivní reakce a na internetu sbírá miliony zhlédnutí. Podívejte se na video a dejte nám do komentářů vědět, co si o ní myslíte.

Kapybara líně plovoucí na vodě. Kapybara s vodou stékající po hlavě. Kapybary hrající si v písku. To je doslovný přepis toho, co se prvních 10 vteřin v reklamě odehrává. A zbytek spotu je stejný. Sledujeme jihoamerického hlodavce v různých scénách za zvuku velmi špatně zpívaného hitu „Only You“. Ten má na svědomí zpěvák Abe Yuuma  z japonské kapely Never Young Beach , který se na závěr objeví na displeji mobilu.

Operátor NTT tímto spotem oslovuje všechny milovníky kapybar a pro fajnšmekry dokonce na svém YouTube účtu zřídil speciální kanál s krátkými klipy těchto hrajících si zvířátek. Měla by podle vás reklama úspěch i v Česku?

Diskuze (3) Další článek: Nokia 5: kovový odkaz na řadu Lumia je jen dobrý [recenze]

Témata článku: Kuriozita, Zajímavosti, YouTube, Reklama, Marketing, Krátký klip, Kanál, Japonský operátor, Česká republika, Pozitivní reakce, Mobilní operátor, NTT, Karaoke, Reklamní video, Spot, Japonsko, Operátor, Svět

Určitě si přečtěte