Nejrychleji rostoucí smartphonovou značkou současnosti je LeEco. Má šanci na globální úspěch?

Nejrychleji rostoucí smartphonovou značkou současnosti je LeEco. Má šanci na globální úspěch?

Nejrychleji rostoucí značkou v oblasti smartphonů je podle agentury Strategy Analytics v současnosti čínské LeEco. Firma má podle odhadů analytiků v roce 2016 distribuovat celkem 25 milionů smartphonů a stane se tak 11. největším hráčem podle počtu dodaných jednotek. LeEco by si tak připsalo rekordní 541% meziroční nárůst smartphonů dodaných do distribuce.

Klepněte pro větší obrázek
Moderně vyhlížející logo společnosti LeEco (obr.: fonearena.com)

LeEco se přitom jako globální smartphonová značka začalo profilovat teprve loni. Dříve používalo název LeTV a jeho smartphony byly dostupné pouze v domovské Číně. Značka ale expandovala do Indie a v průběhu příštího roku se chystá dobýt americký trh, kam již nyní vstoupila se dvěma modely. Zákazníky chce oslovit špičkově zpracovanými smartphony s prvotřídní výbavou za rozumnou cenu.

LeEco není zdaleka pouze výrobcem smartphonů. V Číně má velmi dobrou pozici v oblasti poskytování online video obsahu – někdy se jí proto přezdívá čínský Netflix. Smartphony LeEco jsou sice postavené na Androidu, ale obsahují vlastní nadstavbu eUI a obsah je velmi dobře provázán například s chytrými televizory, pro které má LeEco také vlastní platformu. Aktuálním top modelem značky je LeEco Le Pro 3.

Témata článku: Smartphony, Strategy Analytics, LeEco

2 komentářů

Nejnovější komentáře

  • TrueStory 22. 10. 2016 7:28:58
    Z nuly nebo naprosto hrozných výsledků se vždycky roste procentuálně...
  • kolik6 21. 10. 2016 23:29:46
    Njn cinanu je proste hodne, co na to rict 😀
Určitě si přečtěte

Jaký bude iPhone 8? Vše, co zatím víme o budoucí modle Applu

Jaký bude iPhone 8? Vše, co zatím víme o budoucí modle Applu

** Vše, co chcete vědět o iPhonu 8 ** Shrnuli jsme hlavní úniky, drby a spekulace ** Článek budeme průběžně aktualizovat

Včera | Miksa Martin | 44

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

Nokia se začala kamarádit se Xiaomi. Dočkáme se dvoubarevných prodejen?

** Nová aliance v mobilním světě má modro-oranžovou barvu ** Spojenci mohou vzájemně využívat patenty i technologie ** Jak se ale budou prát na přesyceném trhu smartphonů?

19.  7.  2017 | Láska Jan | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení