Nespokojení zákazníci českých operátorů podruhé vypnou mobily

Nespokojení zákazníci českých operátorů podruhé vypnou mobily

Skupina nespokojených zákazníků domácích operátorů chystá na zítřek další kolo protestní akce, kterou chtějí dát najevo nesouhlas s vysokými cenami za volání v ČR a nevýhodným účtováním provolaných jednotek. Komunita uživatelů je soustředěna na facebookové stránce Nechceme předražené volání a aktuálně čítá kolem 12 tisíc členů. Další sympatizanti se mohou k akci připojit prostřednictvím události, která nabádá k úplnému vypnutí mobilních telefonů ve středu 17. srpna od 17 do 20 hodin. V době psaní tohoto článku měla událost potvrzených 22 tisíc členů.

Podle iniciátorů není cílem tříhodinového bojkotu poškodit operátory. Smyslem akce je upozornit širokou veřejnost na drahé mobilní volání v ČR, postupy regulátora trhu Českého telekomunikačního úřadu a na rozdíly v cenách stejných služeb stejných nadnárodních společností v sousedních zemích. Srovnání cen připravili iniciátoři na svém blogu. Organizátoři volají zejména po umožnění vstupu čtvrtého plnohodnotného GSM operátora na trh a uvolnění podmínek pro provoz virtuálů v sítích stávajících operátorů.

K prvnímu hromadnějšímu bojkotu služeb českých operátorů došlo přesně před měsícem, 17. července. Tehdy na dvě hodiny vypnulo svůj mobil zhruba 10 tisíc lidí. Protestu nebyla ze strany operátorů přikládána příliš velká vážnost, na celkovém počtu přihlášených účastníků do sítě se totiž protestující skupina podílela méně než 0,1 %. Očekává se, že druhé kolo bojkotu zaznamená větší ohlas, na rozdíl od předchozí nedělní akce je totiž naplánován na pracovní den.

Témata článku: Operátoři, Sociální sítě, Kauzy, Mobil, Nespokojený zákazník, Úplné vypnutí, Operátor, Český operátor, Zákazníci

Určitě si přečtěte

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115