Z několika důvodů.
- Mladí zákazníci jsou důležití proto, že si vybudují k operátorovi mínění dle svého a do budoucna se jim bude hodit dobrej "první dojem". Je šance, že budou loajální. Navíc je předpoklad, že si budou pořizovat bydlení (potenciál na konektivitu), budou mít děti (další čísla) atd.
- Mladí zákazníci jsou citliví na peníze a jsou ochotní používat wi-fi prakticky na cokoliv. Operátor je potřebuje naučit plácat vše na mobilních datech.
- Mladí zákazníci nebývají vázáni na jedno číslo. Změna čísla je pro ně jednoduchá a často jsou ochotni změnit číslo včetně operátora prakticky kdykoliv.
- Mladí zákazníci jsou ochotní hledat lepší nabídky na internetu. Navíc je přes internet uzavřít. Operátor je pořebuje naučit, aby lezli prvně na jejich web a srovnávačům se ideálně vyhli.
- Navíc mladí jsou ochotní kupovat věci v "digitální podobě." No a jelikož operátoři mají svoje obchody s ebooky atd, je to další potenciální zisk.U starších zákazníků samozřejmě neplatí, že nic z toho nemůže fungovat. Problém je, že většina lidí 30+ nemá čas ani chuť řešit operátora, hledat tarify atd kvůli stovce. Mnozí to ani neumí. Navíc jsou konzervativnější a i kdyby měli lepší nabídku "pod čumákem", nechtělo by se jim absolvovat procesí přenesení čísla atd. Nehledě na to, že starší zákazníci mají často firemní tarify a operátor tam nemá co nabídnout, když přijde na řadu zaměstnavatel.U konzervativních důchodců, navíc s minimální útratou, je pak naprosto zbytečný řešit nějakou nabídku. Je to blbý, ale kvůli dvoum stovkám se nikdo nepřetrhne.