Nokia je nejcennější evropskou značkou, předběhla operátory i automobilky

Na konferenci institutu European Brand ve Vídni byly zvoleny nejcennější evropské značky pro rok 2008. První pětici ovládly hned tři společnosti podnikající v oblasti mobilních zařízení, technologií a telekomunikací. Vůbec nejcennější evropskou značkou je podle institutu European Brand finská Nokia, jejíž hodnota se odhaduje na 38,3 miliardy eur, tedy asi 920 miliard korun.

Finský výrobce mobilů tak porazil například prestižní německé automobilky BMW a Mercedes-Benz a dokonce i spotřební gigant Unilever, vyrábějící snad vše od pracích prášků po zmrzliny. V první pětce dále skončil britský Vodafone (3. místo, 24 miliard eur) a v těsném závěsu španělská Telefónica (4. místo, 22,5 miliard eur).

Zdroj: Eurobrand

Témata článku: Nokia, Operátor, Auto

Určitě si přečtěte

Týden mobilně 367: Obrněných Androidů není nikdy dost

Týden mobilně 367: Obrněných Androidů není nikdy dost

** Nebudeme mluvit o iPhonu, ale o tom, co udělal se světem smartphonů ** Představíme obrněné Androidy, dvojčata iGet Blackview ** Chybět nebude ani Pavlač s komentářem toho nej z uplynulého týdne

14.  1.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 7

Nokia 6: Vytoužený návrat legendy je tu

Nokia 6: Vytoužený návrat legendy je tu

** Nokia 6 je první smartphone legendární značky v nové éře ** Má však slabý procesor a bude se prodávat pouze v Číně ** Berme ji pouze jako předehru před veletrhem MWC (konec února)

8.  1.  2017 | Kůžel Filip | 50

Síť pro „internet v oblacích“ úspěšně prošla testem. K pokrytí ČR stačí 4 vysílače

Síť pro „internet v oblacích“ úspěšně prošla testem. K pokrytí ČR stačí 4 vysílače

** Vysokorychlostní síť EAN slouží k připojení chytrých zařízení na palubách letadel ** V komerčním provozu by se mohla objevit už příští rok ** Pokryta bude celá EU včetně Česka

13.  12.  2016 | Láska Jan | 14


komerční sdělení

Komerční sdělení