Nokia je šestou nejcennější značkou na světě

Společnost Interbrand každoročně sestavuje žebříček nejcennějších značek. Společnosti, které hodnocené značky nesou, jsou hodnoceny především podle ekonomických výsledků a také budoucí perspektivy. První místo pro rok 2006 patří Coca-Cole, která je následována Microsoftem a IBM. Nás ale nejvíce zaujala šestá příčka, na kterou se vyšplhala Nokia.

Nokia je tak jednoznačně nejcennější značkou ve svém oboru a mezi všemi dalšími firmami se dostala i přes taková jména, jako je McDonald’s, Marlboro nebo BMW. Z konkurence je Nokii nejblíže korejský Samsung, který obsadil dvacátou pozici.

Diskuze (10) Další článek: Kupte si novou Nokii, zlevňují (aktuální ceník)

Témata článku: Nokia, Svět


Určitě si přečtěte

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Jakub Vrbacký]

** Donedávna jsem používal Windows 10 Mobile, změna bolela ** Co není na očích, neexistuje, takže mám jedinou plochu ** Důležitým pomocníkem je Nova Launcher s bohatým nastavením

Jakub Vrbacký | 16

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

RECENZE: Nokia 8 Sirocco — luxusně nepraktická

** Vzhled na prvním místě, vše ostatní se musí podrobit ** Nejedná se však pouze o převlečenou Nokii 8, nabídne víc ** Za nevšední design platí samozřejmě jistou daň, a ne jednu **

Milan Měchura | 4

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

Xiaomi Redmi Note 5A Prime: levný neznamená odbytý [recenze]

** Překvapivě schopný mix parametrů s rozumnou cenovkou ** Slabší výkon kompenzuje HD rozlišením a dostatkem paměti ** Přítomná trojice slotů na karty a infraport se nevidí často

Martin Herodek | 11