Nokia je šestou nejcennější značkou na světě

Nokia je šestou nejcennější značkou na světě

Společnost Interbrand každoročně sestavuje žebříček nejcennějších značek. Společnosti, které hodnocené značky nesou, jsou hodnoceny především podle ekonomických výsledků a také budoucí perspektivy. První místo pro rok 2006 patří Coca-Cole, která je následována Microsoftem a IBM. Nás ale nejvíce zaujala šestá příčka, na kterou se vyšplhala Nokia.

Nokia je tak jednoznačně nejcennější značkou ve svém oboru a mezi všemi dalšími firmami se dostala i přes taková jména, jako je McDonald’s, Marlboro nebo BMW. Z konkurence je Nokii nejblíže korejský Samsung, který obsadil dvacátou pozici.

Témata článku: Nokia

10 komentářů

Nejnovější komentáře

  • pecko 15. 8. 2006 1:34:37
    Až na to že značka ,,malinovek" Coca-Cola je tu plno desítek let, skoro...
  • will27 7. 8. 2006 23:44:57
    Naopak bude v sedmem nebi a bude opet plkat,jak je skvele,ze se Nokie...
  • kujon 7. 8. 2006 21:55:45
    Njn, SE je sice na konci druhé desítky, ale to jen proto, že nevarábí jen...

komerční sdělení

Komerční sdělení