Nokia zvolila ve Spojených státech opravdu netradiční marketingovou kampaň. Aby nalákala více uživatelů na novou řadu Lumia a zejména její vlajkovou loď Lumia 900, představila lak na nehty ve stejné barvě, jakou mají její telefony. Společně s kosmetickou firmou Duality Cosmetics uvedla na trh lak Nokia Lumia Pink, který barevně ladí s růžovou verzí Lumie 900, prodávané u amerického operátora AT&T.
Nokia Lumia 900 v růžové barvě a jako dárek navíc lak na nehty
Kampaň zahrnuje turné po kosmetických salonech v třech velkých amerických městech. Návštěvnicím bude poskytnuta péče o nehty a manikúra s novým Nokia Lumia Pink lakem. Zároveň si na místě budou moci prohlédnout Lumii 900 v růžové barvě.
Nokii se ve Spojených státech s Lumiemi nedaří, jak by si představovala. Lumii 900 musela zlevnit na polovinu, s dvouletým kontraktem u AT&T ji nyní nabízí za pouhých 50 dolarů, tedy něco přes tisíc korun českých. Za stejnou cenu bude dostupná i růžová verze, která se právě dostává do obchodů.
Zdroj: The Verge