Nová reklama: Turbo internet a ratměřické báby okupují Moravu

Nová reklama: Turbo internet a ratměřické báby okupují Moravu

Vodafone pokračuje v pokrývání republiky Turbo internetem, tedy kombinací 3G a LTE. Ruku v ruce s šířením signálu na Moravu pokračuje také reklamní kampaň. Ratměřické babičky zůstávají, ale motivy se mění: kroje, vinohrady, víno a specifická mluva…

Hlavní sdělení je jasné, Turbo internet se šíří na Moravu, v současné době je pokrytí na 87 % populace a 67 % území ČR. Hlavním hrdinou kampaně je moravský vinař, kterého ztvárnil herec Jiří Vyorálek. Režie se ujal Roman Valent, kreativu připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará agentura OMD. Kampaň poběží od pondělí 15. září v TV, na internetu, venkovních nosičích a na prodejnách operátora.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Kromě samotného Turbo Internetu se kampaň zaměřuje také na službu Připojení bez kabelu, díky které je možné k internetu připojit více než třicet zařízení najednou
Diskuze (38) Další článek: ArcticLink 3 S2: nový úsporný čip pro analýzu mobilních senzorů

Témata článku: Vodafone, Reklama, Internet, Mor, Vinař, McCann Prague, Turbo, Jiří Vyorálek, Nová reklama, Vina


Určitě si přečtěte

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Amazfit BIP: Vyzkoušeli jsme nejlevnější chytré hodinky od Xiaomi

Odlehčená verze prvních hodinek Xiaomi Huami Amazfit Xiaomi Huami Amazfit Bip míří do ČR za cenu 2 500 Kč Mají vestavěnou GPS a slibují výdrž až 45 dní

Petr Březina | 136

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

** Vyzkoušeli jsme novinku, která se prodává zatím jen v Číně ** Mi 8 se chlubí vysokým výkonem a velmi dobrým fotoaparátem ** Pokud bude česká cena rozumná, může to být hit

Jan Láska | 21