Nová verze Oskarovy hlasové samoobsluhy (oficiálně)

Tisková zpráva

Praha 21. února 2004 – Oskar vylepšil svou Hlasovou Samoobsluhu, která umožňuje zákazníkům nastavovat a objednávat služby operátora prostřednictvím telefonu. A předělal ji opravdu od základů: Nejen že nabízí řadu možností, jak snadno a rychle získat požadované informace nebo aktivovat služby, ale navíc Oskarovi copywriteři kompletně přepsali texty, které automat říká zákazníkům. Takže se
v Samoobsluze ode dneška i zasmějete.

Oskarova Hlasová Samoobsluha má nyní novou volbu s názvem Oblíbené. Zákazník si může uložit až pět funkcí, které v ní využívá nejčastěji. Po vytočení čísla *077 se tak při každé další návštěvě dostane v tomto nastavení okamžitě ke svým oblíbeným položkám.

Pro další zrychlení a zpřehlednění jsme zrušili volbu Můj Oskar a nabídky Můj účet a Mé služby přesunuli rovnou do hlavního menu. Přibylo také několik šikovných tlačítek, které usnadní ovládání.

Novou Hlasovou Samoobsluhu jsme dále naučili psát SMSky. Zákazníkům tak nyní dokáže pravidelně zasílat informace související s jejich účtem (například informace o FlexiLimitu nebo Flexisazbě,  dlužných částkách či přijetí platby). Navíc nemají-li zrovna volné ruce, nabízí se možnost nechat si zaslat textovkou jednorázově důležité informace, které právě vyslechli (například informace o tarifech, GPRS, PIN, PUK nebo wapu).

V neposlední  řadě je teď volání do Oskarovy Hlasové Samoobsluhy skvělou zábavou. Při hláškách “plechové huby” se leckdy od plic zasmějete. Smích naopak zmizel z tváří na čtyři měsíce copywriterům Oskara. Právě tak dlouho totiž přepisovali 4 474 českých a anglických textů, se kterými se můžete
v Samoobsluze setkat. Navíc se jim podařilo celý proces nakupování zkrátit: Samoobsluha je nyní zhruba
o 10 procent rychlejší. Ale i tak je to stále dost písmenek. Kdyby se „hlášky” vypsaly na papír o formátu A4 stejným písmem, jakým je napsaná tato tisková zpráva, čtvrtky papíru seřazené za sebou na výšku by dokázaly spojit obě Mostecké věže Karlova mostu tam i zpět.


MobilMania komentuje

Poté, co jsme se asi deset minut neúspěšně snažili dostat se samoobsluhou na živého operátora, si už rozhodně nemyslíme, že hlášky jsou vtipné… Nebyla by někde v nastavení volba „stručně, jasně a hlavně rychle“? Po infolince operátora požadujeme informace – když se chceme pobavit, přečteme si knihu, jdeme do kina, pustíme si rádio nebo televizi.

Témata článku: Nová verze, Hlas, Oskar, Verze


komerční sdělení

Komerční sdělení