Nová verze Oskarovy hlasové samoobsluhy (oficiálně)

Tisková zpráva

Praha 21. února 2004 – Oskar vylepšil svou Hlasovou Samoobsluhu, která umožňuje zákazníkům nastavovat a objednávat služby operátora prostřednictvím telefonu. A předělal ji opravdu od základů: Nejen že nabízí řadu možností, jak snadno a rychle získat požadované informace nebo aktivovat služby, ale navíc Oskarovi copywriteři kompletně přepsali texty, které automat říká zákazníkům. Takže se
v Samoobsluze ode dneška i zasmějete.

Oskarova Hlasová Samoobsluha má nyní novou volbu s názvem Oblíbené. Zákazník si může uložit až pět funkcí, které v ní využívá nejčastěji. Po vytočení čísla *077 se tak při každé další návštěvě dostane v tomto nastavení okamžitě ke svým oblíbeným položkám.

Pro další zrychlení a zpřehlednění jsme zrušili volbu Můj Oskar a nabídky Můj účet a Mé služby přesunuli rovnou do hlavního menu. Přibylo také několik šikovných tlačítek, které usnadní ovládání.

Novou Hlasovou Samoobsluhu jsme dále naučili psát SMSky. Zákazníkům tak nyní dokáže pravidelně zasílat informace související s jejich účtem (například informace o FlexiLimitu nebo Flexisazbě,  dlužných částkách či přijetí platby). Navíc nemají-li zrovna volné ruce, nabízí se možnost nechat si zaslat textovkou jednorázově důležité informace, které právě vyslechli (například informace o tarifech, GPRS, PIN, PUK nebo wapu).

V neposlední  řadě je teď volání do Oskarovy Hlasové Samoobsluhy skvělou zábavou. Při hláškách “plechové huby” se leckdy od plic zasmějete. Smích naopak zmizel z tváří na čtyři měsíce copywriterům Oskara. Právě tak dlouho totiž přepisovali 4 474 českých a anglických textů, se kterými se můžete
v Samoobsluze setkat. Navíc se jim podařilo celý proces nakupování zkrátit: Samoobsluha je nyní zhruba
o 10 procent rychlejší. Ale i tak je to stále dost písmenek. Kdyby se „hlášky” vypsaly na papír o formátu A4 stejným písmem, jakým je napsaná tato tisková zpráva, čtvrtky papíru seřazené za sebou na výšku by dokázaly spojit obě Mostecké věže Karlova mostu tam i zpět.


MobilMania komentuje

Poté, co jsme se asi deset minut neúspěšně snažili dostat se samoobsluhou na živého operátora, si už rozhodně nemyslíme, že hlášky jsou vtipné… Nebyla by někde v nastavení volba „stručně, jasně a hlavně rychle“? Po infolince operátora požadujeme informace – když se chceme pobavit, přečteme si knihu, jdeme do kina, pustíme si rádio nebo televizi.

Diskuze (39) Další článek: Český Telecom versus Eurotel: zítra bude další kolo

Témata článku: Oskar, Verze, Hlasová samoobsluha, Nová verze, Hlas


Určitě si přečtěte

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

Virtuál Heyah má pohádkovou nabídku: Všechno bez limitu a 10 GB za 160 Kč

** Ano, pro kartu s neomezeným tarifem musíte za hranice ** U nás byste se nedoplatili, v Polsku je to ale jiné, pohádkové ** Jak může být tak levný? Ptejte se, jak jinde můžou být tak drazí...

Aleš Pospíšil | 47

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Milan Měchura]

Aplikace pro Android, bez kterých nedokážu žít [Milan Měchura]

** Do telefonu si instaluji vždy zhruba padesátku aplikací ** Nejčastěji jsou zastoupeny aplikace pro sport a zpravodajství ** Najdou se však i některé nešvary (hry), kterými si občas krátím čas

Milan Měchura | 14

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

Xiaomi Mi 8 zatopí top Androidům. Má špičkový foťák a 3D odemykání obličejem

** Vyzkoušeli jsme novinku, která se prodává zatím jen v Číně ** Mi 8 se chlubí vysokým výkonem a velmi dobrým fotoaparátem ** Pokud bude česká cena rozumná, může to být hit

Jan Láska | 20

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Jak správně dobíjet baterie současných mobilů? Pozor na zastaralé návyky

Baterie v mobilních zařízeních se vyvíjejí, i když možná ne tak rychle jako některé jiné komponenty. Přesto už s dnešními články není žádoucí pracovat jako kdysi s NiCd bateriemi.

Jan Láska | 113