Nové BTS Eurotelu

Diskuze čtenářů k článku

Princ Oskárek  |  30. 09. 2002 21:43

Oskar je v Praze jednička a to nepíši jenom proto, že jsem velice spokojeným zaměstnancem této fy. Zkuste si někdo projet autem Prahu křížem krážem a pak napište do diskuze, kolikrát vám spadl s tím či oným operátorem signál. Z vlastní zkušenosti ( a nechci nám dělat reklamu) je Oskar the best--1800Mhz je 1800Mhz a rozmístění bts je perfektní...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
milan  |  01. 10. 2002 01:59

a ne a ne a ne... zkus jet nekdy centrem v tramvaji a bude ti padat i na karlaku, ve vodickovy, v lazarsky... a co teprve indoor pokryti - to stoji hodne za...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  01. 10. 2002 17:16

2Milan: Mívám pravidelně dlouhé hovory (min. 45min) když jedu tramvají X-B nebo-li náhradou za metro B. Nastupuji na Andělu nebo na Smíchově a jedu přes onen Karlák,Lazarskou,Vodičkovu a dál až na Palmovku, těch hovorů bylo dosud odhadem 20 a zatím se neměl problémy že by druhá strana nebyla slyšet (slabým signálem) nebo že by hovor zcela vypadl až na vyjímku,kdy se druhé straně vybila baterie... Telefonováno z Nokie 6510, používám služby Oskara, volaná strana je ve středních čechách.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 10. 2002 08:06

No nevim, ale vetsina lidi ma co na praci, nez projizdet Pprahu jako dement a sledovat displej ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  01. 10. 2002 11:18

Ty wo*e, on nepsal, ze mas koukat na diplay, mas volat - a sledovat, kdy a kde ti spadne hovor ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 10. 2002 17:29

No at se divam, jak se divam, tak vidim tuto vetu: " oným operátorem signál. "
Takze signal znamena hovor? To jsem vazne netusil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
netwoR  |  02. 10. 2002 08:32

Tos asi jeste nikdy nebyl na strahovskych kolejich, Velke Ohrade na strane obracene na Barrandov nebo nejel vlakem z Prahy do Brna.
ntw

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timo  |  02. 10. 2002 08:45

Specialne u toho vlaku si maji nasi operatori jeden druhemu co vycitat. Takove Brno - Č. Třebová je po ceste kolem 10 tunelu, takze tam neni vubec co resit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 10. 2002 14:02

 A ne a ne a ne. Stačí si dojít na Letnou a s OS se moc nechytáte  (sestra tam bydlí a mnohdy ztrácí signál a pak i hlavu). S ET se mi v Praze nestalo, že bych neměl signál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 10. 2002 18:09

Trochu mne prekvapuje, kolik lidi si tady stezuje. Telefonuju docela dost, pouzivam OS jako hlavniho operatora a obcas jeste ET (Go karta historicky zbyla), hovoru pada na obou absolutni minimum. V aute mam HandsFree bez externi anteny, t.j. telefon chyta signal na svou vlastni, drzak mam na palubce.

Zrovna vcera odpoledne mi volal zakaznik, on z T-gasu v aute v Hloubetine, ja s Oskarem v aute u Podbaby v Dejvicich. Navadel jsem ho na prujezd skrz Prahu, cestou jsme probrali nejake veci obchodni, hovorili jsme pres 10 minut. Mezitim on dojel na Prosek a ja do Ruzyne. Handovery obou operatoru zcela OK, slyseli jsme se dobre, zvuk s prihlednutim k tomu, ze na obou koncich byly hlasite HF velmi dobry.

Osobne mam zkusenost s tim, ze nejvice "padaji" hovory na olsove ruce a stupidni ovladani starych nokii (az po 3330) - vicekrat se mi stalo, ze volany mel Nokii v kapse nebo batohu - pri dobyvani telefonu ven nechtene stiskl genialni "navi key" (cimz hovor nevedomky prijal) a jakmile telefon vytahl, zmackl totez tlacitko znovu - a v domeni ze hovor prijima ho zavesil. Nezavisle na sobe mi to za posledni pulrok udelalo nekolik lidi (a pote se omlouvali).

Pokud budete volat nekomu, kdo ma takovy telefon, on to zvedne ale neodpovida, slysite zvuk autobusu, zipu, soupani, chroustani a pak hovor skonci, verte ze v 95% neni na vine operator

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Láda Kratochvíl  |  30. 09. 2002 15:23

  Oskar je šmejt , jeto nejdebilnější mobilní operátor . Oskar Fůj FůJ

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 09. 2002 19:04

Za prve nevim co je "šmejt" ... nemyslis "šmejd" ??? a za druhe by to misto takovychto vykriku ze tmy chtelo alespon par argumentu a take lokalitu o kterou se jedna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  30. 09. 2002 14:48

Tak je to nicneříkající markétingová tiskovka nebo jen aktivita redaktora???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Smazka  |  29. 09. 2002 22:33

 Mesicne se spousti hafo BTSek a nejen v clanku jmenovaneho opa.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  30. 09. 2002 07:58

Jako lovec GSMWEBU vim z vlastni zkusenosti, ze letos se uz hafo BTS nespousti. Mluvim teda za Moravskoslezsky kraj. Kdyz hodnotim pokryti, tak nejlepe vychazi T-MOBIL. Kdyz porovnam ET s OSKAREM, tak jenom zopakuju co uz nekde napsal Networ. Oskar ma  hustsi a troufam si rici i lepsi pokryti ve velkych mestech, ErrorTel s T-debilem je na tom lepe v horskych a mene obydlenych oblastech. Konkretne problem s Oskarem budete mit u prehrady na Moravce, v okoli Horni Lomne, v Oderskych vrcich v okoli Spalova, v Puste Polomi a okoli apod.Pokud ale nejste vylozene outdooraci jako ja, je pokryti Oskara vice nez dobre. Od 1. ledna, kdy mi skonci dvoulety upis u Eurotelu uvazuji o kombinaci Oskar - tarif a Eurotel (Go Quatro) v pripade, kdy budu trajdat po horach.

Zdravi Jirka

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 09. 2002 15:52

2Jirka 2: Nevím co je "hafo" každopádně pro doplnění. Oskar spustil za srpen 35 nových BTSek.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka 2  |  30. 09. 2002 20:23

2Dejvidek. Ja ti to neberu. Jednu z nich mi ted ulovil kamos v Ostrave-Porube. Uz jsem ji preposlal na patricne servery.  Jenom kdyz uz mas ty presna cisla, celkem by me zajimalo, kolik z nich je mimo mesta pod 50 000 obv. a dalnice.

Ale nijak to Oskarovi nemam za zle. Je jasne, ze zatim musi pokryvat hlavne tam, kde mu to zakaznik hovory zaplati. Kdyz vezmu jak dlouho je Oskar na trhu, tak ta vystavba je impozantni. Ale jsou i takovi, kteri s mobilem vymetaji doslova kazdou diru a tam je zatim T-Debil s ErrorTelem lepsi. Zatim ...

PS: Hafo je relativni. Mel jsem kdysi sefa z vychodniho Slovenska. A hafo znamenalo moc prace ale malo penez.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  01. 10. 2002 17:13

2Jirka 2: Já sem jen konstatoval, to že když Eurotel postavil tolik BTSek tak Oskar třeba tolik a třeba by někdo informací znalej by doplnil T-Mobile. Samozřejmě,že vím kolik je BTSek v jakých městech,ale vcelku mě to nezajimá pokud se nejedná o moje město a jako že se jedná,tak sem si tu BTSku našel a tím to pro mě končí

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pav  |  29. 09. 2002 22:14
Pif  |  30. 09. 2002 09:38

Tady taky
http://vysilacky-space.cz/bts/web/seznam.php3?nc=3

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mr.B  |  30. 09. 2002 20:59

Mizerna kopie. Lepsi je sledovat original, ne?

Mr. B

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tonda  |  01. 10. 2002 19:29

Sleduju ten Vas original uz dost dlouho, ale musim z vlastni zkusenosti rict, ze ta kopie je mnohem mnohem pruznejsi v aktualizacich. Mam vyzkouseno, ze zmeny po zaslani nejake BTS probihaji v radech hodin-dnu, u Vas bohuzel tydnu-mesicu ( Coz je velka skoda. Potesily by mne mensi, ale castejsi aktualizace Vaseho seznamu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CZ03  |  29. 09. 2002 22:08

Oskar dostavěl BTS v lokalitě Bukovec (CL) na stožáru T-Mobilu a její spuštění už je na spadnutí .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andre  |  29. 09. 2002 17:59

chci prejit z et na oskara, mam predplacenku a chci jit na tarif za 250kc/mes. jak je na tom s BTS a signalem OSKAR ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milovnik Oskara  |  29. 09. 2002 19:07

Tragicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  30. 09. 2002 06:28

V pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dzelen  |  29. 09. 2002 19:36

Je na tom dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  29. 09. 2002 19:41

Jak kde ... celorepublikove urcite hur nez ET, ale je plno mist, kde je na tom naopak nejlepe ... napr. Prahu ma OS pokrytou IMHO velice dobre ... osobne doporucuji pred uplnym prechodem koupit testovaci stokorunovou Oskartu a vyzkouset vsechny mista, kde se casto pohybujete a nezapomente pri tom hodne volat, sila signalu na displeji nerika vse, dulezita je take aby jste se dovolal, aby se dovolali na Vas, kvalita hovoru vypadky apod. coz se (nejen) u Oskara lisi lokalitu od lokality.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jolinar  |  29. 09. 2002 23:51

Ivosi. Cti pořádně a pozorně :o). On už Oskartu má a chce jen přejít na tarif tak testkartu nepotřebuje. Pokud vim tak se mi sakra hodně často lidem od Eurotelu stává, že maji plnej signál a přesto to vypadá. A ted budu hájit i T-Mobile a Oskara, když je u nich signal plný tak nikdy člověk nevypadává, u těchto dvou operátoru se počtem čárek dá řidit, ale u Eurotelu ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 09. 2002 07:49

Ivosi. Cti pořádně a pozorně :o). On už Oskartu má a chce jen přejít na tarif tak testkartu nepotřebuje.

Jolinari, ja to pozorne cetl , ale pochopil jsem to tak, ze tu predplacenku ma u ET ... ovsem uznavam, ze je to napsane tak, ze lze pripustit oba vyznamy ... na druhou stranu, kdyby mel predplacenku OS asi by se zde neptal jak je na tom s pokrytim, ne?

Pokud vim tak se mi sakra hodně často lidem od Eurotelu stává, že maji plnej signál a přesto to vypadá.

Fakt u ET? ... napr. u nas na severu Cech se takto chova OS, napr. na hradecku TMO, ale u ET jsem se s tim jeste nesetkal a doposud o tom jeste ani neslysel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  30. 09. 2002 11:13


Fakt u ET? ... napr. u nas na severu Cech se takto chova OS, napr. na hradecku TMO, ale u ET jsem se s tim jeste nesetkal a doposud o tom jeste ani neslysel


Jo - i ET...
Podobne problemy maji site vsech tri operatoru, jen samozrejme v ruznych lokalitach.
Jsou mista, kde se o signal ET nejenze neoprete, ale nemuzete ho ani najit.
Jsou mista, kde se pred signalem T-Mobile nejenze schovate, ale naopak, schova se "on" - a to dokonale.
Jsou mista, kam ani Oskarova beruska nepachne a Oskarovy sirky nehori, o jahodach ani nemluve.

A ani zdaleka nejde jen o mista lezici na okraji republiky, o mista hornata ci neosidlena.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 09. 2002 11:53

To samozrejme ano, signal uz z pricipu nemuze byt vsude (resp. muze, ale bylo by to ekonomicky neunosne ), ja ovsem reagoval na problemy s pretizenim site (tj. signal plny, ale jsou vypadky ci se neda dovolat) a s tim jsem se u ET jeste nesetkal ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  30. 09. 2002 11:58

No - a to ja prave jo...

A jeste jedna perlicka (nesouvisi s kvalitou pokryti, ale se sluzbami operatora obecne) - pred nekolika tydny mel ET problem ve valne casti Prahy - mobil detekoval signal, ale nedokazal se prihlasit do site. Puvodne jsem se domnival, ze doslo k pretizeni nebo "zhrouceni" servisniho kanalu, ale posleze jsem usoudil, ze system proste cast SIMek odmital - ET se sice posleze omluvil, ale pricinu nesdelil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 10. 2002 15:32

Tak to ze by se tohle stavalo u ET slysim prvne. O Oskara zrovna tak. Tim je notoricky znamej prave T-mobil. Na druhou stranu vim o jednom prikladu, kdy staci aby zahrmelo a ET vypadne. Je to v Jesenici u Prahy. Ale to je asi vyjimka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  02. 10. 2002 16:17

O tom, ze by to nekde delalo ET jsem take slysel prvne, potud souhlasim, ale u nas na severu Cech to naopak u TMO vubec neznam a zato u OS bohuzel zase velice casto

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  02. 10. 2002 19:41

No ono to existuje i u ET ale jen mistne. Napr. cast restaurace a podobne. Rozhodne se nejedna o nejake rozsahlejsi lokality. V tomhle smeru ale nelze posuzovat sit jako takovou. Jina je situace kdy problem zasahuje napr. celou Prahu i s okolim. Pokud jde o severni cechy tak souhlasim. Tam funguje T-mobile asi nejlip z cele CR. Jak funguje Oskar v sev. cechach nemuzu moc posoudit. Ja tam s nim problemy nemel ale to neznamena, ze nejsou. Nakonec se jedna o pomerne velkou oblast.

Zadna sit neni idealni vzdy a vsude a chce to si vybrat podle toho, kde se clovek pohybuje nejcasteji a pro jistotu mit predplacenku jeste od jineho operatora. Nechapu lidi, kteri si poridi operatora ktery v dane oblasti funguje ze vsech nejhur a ohaneji se napr. tim, ze je o 10 hal za minutu vyhodnejsi nez ostatni. A to jeste ke vsemu v dobe kdy stejne nevolaji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  30. 09. 2002 15:40

2Ivos C.: Pokud vím tak testkarta se dá koupit jen do 30.09.2002 tj. dnes naposledy,co je horší že je skoro všude vyprodaná. Snad jedině na Oskarkontaktu by byla.... ale nevim to jistě.

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 09. 2002 19:04

Fakt? To jsem vazne netusil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dejvidek  |  01. 10. 2002 17:09

2 Ivos C. Tak opět změna, Testkarta se dá pořídit i nadále, akce je prodloužena. Pochybuji že jí ale seženete na obchodec, bývají vyprodané, jistější je objednávka přes "šest sedmiček"

dejv

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  30. 09. 2002 19:14

No, ja mam treba zkusenost, v Praze se sklepnimi hostinci, ze je v nich oskar docela namydlenej ... Je to samozrejme logicky, protoze 1800 MHz BTSky nemuzou mit takovou prostupnost zastavbou jako ty 900 MHz. Proto mi prijde docela jako silny kafe tvrdit, ze Oskar ma Prahu lip pokrytou nez TM a ET.

Druhou veci samozrejme je to, jak jim interferujou frekvence a chrchlaj / padaj hovory. To mi prijde, ze T-Mobile je na tom uplne nejhur ze vsech. Presel jsem z Eurotelu a ten rozdil je docela zřejmý .... 

ale asi samozrejme zalezi na lokalite ...........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  30. 09. 2002 19:36

Abych pravdu řekl, tak to je jeden z důvodů, proč bych si Oskara nepořídil. Ne, že bych byl stále zavřený někde v podzemí, ale je příjemné vyjít třeba z oblíbené hopůdky a nemít půlku baterie v pryč. Nehledě k tomu, že mně Oskar vychází dráž, což je luxus, který si nemohu dovolit.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timo  |  01. 10. 2002 20:32

Ja jsem mel napr. opet dneska hovor z pevne na T-mobile v Praze. Trikrat jsem se ptal co kamos rikal, pak jsem to po 2 minutach vzdal - kdy dojede domu jsem se nedozvedel. A to nebyl nikde v podzemi. Kdyz to dostal jako sluzebni phone a zacal se s tim pohyboval po Praze nepral bych vam ho slyset. A pokracuje to dodnes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  01. 10. 2002 23:56

Jo, to presne znam - moje zkusenosti jsou stejny. Clovek usetri za minutu hovoru, ale tim ze se furt dokola ptá COZE ?? JAK ?? NESLYSEL JSEM  - tak se ten hovor prodlouzi na tak dlouho, ze to nakonec vyjde draz, nez s Eurotelem. No, nakonec ten hovor spadne, takze znovu vytocit, znovu zaplatit za celou minutu - jo von T-Mobile moc dobre vedel, proc zavadi vterinovou tarifikaci po prvni minute i u twistu ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goob  |  02. 10. 2002 17:15

Abych pravdu řekl, tak se mi snad nikdy nestalo, aby mi hovor vypadl. Ta kvalita hovoru by mohla být také dána typem telefonu. Občas je to fakt až moc, to je pravda, jindy je celý hovor čistý jako víno. Měli by na tom pořádně zamakat.

Goob

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  30. 09. 2002 20:12

Ja se v Praze uz prilis nepohybuji, natoz ve sklepnich hostincich ... ovsem tady nekdo tvrdil, ze ma OS Prahu pokrytou lip nez ET a TMO? Ja jen napsal priklad, ze treba Prahu ma OS pokrytou dobre, ale pokryti sklepu mne fakt nenapadlo a navic jsem mel na mysli spise otazku interferenci, pretizeni site apod. nez jen mnoho nerikajici silu signalu ... tu informaci o kvalite OS v Praze cerpam hlavne z ruznych diskusi ve kterych si prave prazaci pochvaluji Oskara a naopak casto zavrhuji T-Mobile ... coz z pulky vidim i ve Vasem prispevku ... ty interference v siti TMO pozorujete prave v Praze, ze? V jine diskusi to (zdaleka ne poprve) dokonce definujete jako ze "T-Mobile ma sit v rozkladu" , bohuzel aniz byste definoval v jake lokalite, takze to muze pusobit dojmem, ze myslite uplne vsude (a to urcite neni pravda ). Ja sice u TMO nemel potize s interferencemi ani v Praze, ani jinde, ale jak pisi vyse, Praze se leta se stridavym uspechem snazim vyhnout a ty ma "prujezdy" Prahou asi nejsou dostatecne reprezentativni vzorek
A jak spravne pisete, u vsech operatoru je to otazka lokality, kazdy z nich ma "sve" oblasti ve ktere se mu dari vyladit sit optimalne a oblasti ve ktere se mu naopak nedari vubec

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  30. 09. 2002 20:37

Nojo, je to pravda, ze jak kde ... 2 roky jsem pouzival eurotel, od kteryho jsem pro drahost utekl k T-Mobile. Ten mam ted 3 mesice a rozdil v kvalite sice neni tak velky, jako rozdil v cene, ale presto tady je. Pohybuju se z 99% jen po Praze. U Eurotelu neznam, ze by se mi nekdo behem dne nedovolal na zapnuty telefon s plnym signalem - u T-Mobile jsem za ty 3 mesice uz byl svedkem asi 3x toho, ze dotycny vytocil moje cislo, stal vedle me, ja mel plnej signal a hle hovor spadl do schranky.

Dalsi zajimavej problem je v tom, ze hovor je nucene drzen na slabsich 1800 MHz btskach a az v momente kdyz uz se na ukazateli ukazuje jen 1 čarka a hovor se zacina stat nesrozumitelny, tak telefon milostive dostane povel preladit se na 900 MHz, kde ma v pohode plnej signal.

Tohle u Eurotelu neznam i kdyz je to samozrejme o konfiguraci site a o tom, ze TM ma mnohem vice 1800 MHz bts.

 

A posledni vec, kterou jsem vypozoroval. V prubehu jednoho mesice se mi 2x stalo, ze kdyz jsem jel autem po dalnici D1 v oblasti kolem nulteho kilometru v Praze, tak mi vzdycky v naprosto stejnym miste spadl probihajici hovor - to uz asi nebyla nahoda, rekl bych ze v tech mistech ma T-Mobile nejakou slabinu ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  01. 10. 2002 11:25

T-Mobile ma slabiny nejen na D1 mezi km 0 a 40, ale i v okoli Benesova (Ceska Sibir) ... nezvlada hand-over....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  30. 09. 2002 22:32

No a vo tom to je . Zlaty analogovy síte na 450ti co se tyce pokrytí v budovách, jeskyních atapod., kapacita sice 1 clovek na antenu , ale signal byl fakt vsude.... . Jinak T-VIRUS (viděli jste už Resident Evila? :oDDD) je na padání hovorů fakt 1čka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 10. 2002 07:55

Vidite a me u nas (na severu Cech) s TMO nespadl hovor uz hodne let (a ze mivam caste a dlouhe hovory), zato s OS mi u nas pada hovor do 2 minut bohuzel velmi casto ... jak pisu u vsech operatoru je to otazka lokality, nekde je na padani hovoru jednicka TMO, jinde zase OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SaTaN8210  |  01. 10. 2002 08:02

Opravdu, ze jsem si za nekolik let provozu nevsiml ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  01. 10. 2002 11:27

Jen takovy "vterny" dotaz - ve ktere jeskyni ma ET NMT signal???? - ja jsem speleolog, ale neceho takoveho jsem si nevsimnul...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Howe  |  01. 10. 2002 23:17

To ja nikdy netvrdil, ze v jeskyni ....

Porovnaval bych jen lepsi horsi - ale ze by rozdily mezi operatorama byly propastny, to si zas nemyslim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  02. 10. 2002 09:37

Souhlasim, ze rozdily mezi pokrytim jednotlivych operatoru jsou v globale mizive, ta jeskyne je reakce na Snovacuvo prehaneni ohledne NMT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
insider  |  30. 09. 2002 21:17

2222 BTS k 19.9.2002

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Snovac  |  30. 09. 2002 22:25

 Jedinou slabinou, která se u Oskara dá pozorovat ve městech je pokrytí v budovách (plechový haly, starý baráky atd.), je to dáno tím, že Oskar stavěl svou síť už od začátku style m 1800 ve městě, 900 mimo město, zatímco konkurence nejdříve vystavěla síť na 900 a pak do fungující sítě implentovala 1800. Abych ti to vysvětlil 1800 antená má menší pokrytí (o polovinu?) než 900 anténa a signál 1800 antény prostupuje špatně "hmotou" (zástavba atd.). Naproti tomu má 1800 anténa několikrát větší kapacitu. Pokrytí Oskara je na hodně dobrý úrovni a srovnatelný s konkurencí, spíše bych řekl, že je stejný jako u konkurence . Díky Oskare za tu novou BTS v Kadani. 900vka je v poho a volám z baráku i ze sklepa :oD.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cowbow  |  01. 10. 2002 11:22

Abych ti to vysvětlil....

Tyyyyy brdo - jeste zes nam to horsi pokryti indooru fyzikalne zduvodnil.....
A pokryti a kapacita anteny mne taky bavi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonik  |  01. 10. 2002 11:25

S tou výstavbou 1800 ve městech no nevim.  Pohybuji se Jablonec n.N. a Liberec a v obou městech nejdřív Oskar nafrkal 900 a 1800 začal přidávat tehdy a na ty vysílače, které byly kapacitně přetížené. V Jablonci byly v centru na SPŠ hned od začátku antény na obě frekvence, ale 1800 pustil na ní až zhruba za rok. Přitom nic nebránilo tomu, aby to pustil společně s 900.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 10. 2002 12:03

Oskar udelal 1800 jen v opravdu velkych mestech, zbytek republiky pokryl na 900 a tu postupne pomalu doplnuje na 1800.
Bohuzel od te doby, co tady v Jbc pustil tu 1800-vku to slo s kvalitou hovoru a poctem vypadku dost dolu ... navic se mi founy cpou prednostne prave na ni ... TMO ma v Jbc taky 1800 (ve vezi radnice spolu s 900), ale necpou se jako primarni a i kvalita hovoru je u nej i na 1800 OK.

PS: Jestli si dobre vzpominam, tak na prumce mel OS dlouho osazene jen 900 MHz a kdyz osadil fyzicky i 1800, tak to uz i spustil pomerne rychle ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tonik  |  01. 10. 2002 12:25

Pamět nemám nejlepší, takže s tím osazením 1800 na SPŠ ti věřím. Nevíš náhodou, kdo postavil BTS (stožár) na Parkhotelu mezi Smržovkou a Lučanama? Když už jsme u toho, nad Rádlem přibyl stožár. Zřejmě TMO.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivos C.  |  01. 10. 2002 13:08

Nevíš náhodou, kdo postavil BTS (stožár) na Parkhotelu mezi Smržovkou a Lučanama?

Budu zase jednou muset jet do Rokytnice tudy (vetsinou jezdim pres Novou Ves) abych se podival, dik za info ...

Když už jsme u toho, nad Rádlem přibyl stožár. Zřejmě TMO.

To taky nevim, ale primo v Jablonci ted TMO stavi jak das ... posledni co vim je Na Vysine 17 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kokyn  |  01. 10. 2002 09:52

Tragicky  zůstaň tam , kde jsi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RedBoss.cz  |  29. 09. 2002 17:13

eurotel ma nejlepsi signal a jeste stavi BTS???

 Více za života...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  29. 09. 2002 18:32

To je kvuli kapacite. Ale bleskovky tohoto typu nechapu, jednou za uhersky rok sem nekdo prihodi nejake nicnerikajici BTS. Cell ID stejne chybi, takze informacni hodnota se asymptoticky blizi k nule To, ze vsichni operatori kazdnym dnem spousteji nove BTS vicemene nechava vsechny klidnymi.

Ale jinak to chce hlavne klid a nohy v teple.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor