Novodobá charita: Na Twitteru odstartovala sbírka víček na zákazníky O2

Novodobá charita: Na Twitteru odstartovala sbírka víček na zákazníky O2

Pijete colu? Pokud ano, pak vězte, že na Twitteru se objevila výzva na sbírání víček pro zákazníky O2, kterým operátor po dosažení základního datového objemu data nově stopne. Za každé víčko z půllitrové Coca-Coly totiž může zákazník O2 čerpat 50 MB z Datomatu. Pokud tedy nejste v síti O2, buďte solidární a nenechte kódy z víček propadnout. Kód stačí opsat a poslat na Twitter s hashtagem #datapodvickem.

Víčka pro zákazníky O2 můžete sbírat do konce srpna. Na jedno telefonní číslo lze po dobu trvání kampaně uplatnit až 30 kódů (tj. až 1,5 GB). Kód lze samozřejmě využít jen jednou, takže platí stará známá pravda, že kdo dřív přijde, ten dřív mele...

Diskuze (27) Další článek: Trh se smartphony stagnuje. Tahouny jsou Samsung, Huawei a Oppo [2Q 2016]

Témata článku: O2, Internet v mobilu, Hospodaření a finance, Twitter, Charita, Víčko, Zákaz, Známá pravda, Sbírka

Určitě si přečtěte