Nový reklamní systém Adcontext

Praha, 2. května 2005 – Mediální dům Computer Press Media, a. s. uvedl na český trh novou internetovou inzertní službu Adcontext.

Služba umožňuje inzerentům na českém internetu inzerovat rychle, levně a hlavně přesně prostřednictvím cílených textových odkazů.

Systém byl vyvíjen a testován téměř půl roku a díky tomu nabídne i mnohé unikátní vlastnosti. Je to například možnost platby za klik (CPC – cost per click), kdy inzerent platí pouze za uživatele, kteří se dostali na stránky zadavatele proklikem na textový odkaz. Systém také hlídá reklamní textové odkazy, aby se zobrazovaly pouze v souvislosti s textem, který je obsažen na webových stránkách,“ komentuje Marek Zábrodský, produktový manažer Adcontext.

Další výhodou této služby je snadné zadávání inzertních kampaní. S pomocí jednoduchého průvodce inzerent během patnácti minut vytvoří reklamní text, vybere klíčová slova, na která bude kampaň zacílena, nastaví cenu za pozici a denní limit, který bude kontrolovat cenu kampaně. Poté stačí pouze nabít kredit a inzerce může začít.

Více informací o službě Adcontext najdete na adrese www.adcontext.cz

Témata článku: Systém