Nový reklamní systém Adcontext

Nový reklamní systém Adcontext
Praha, 2. května 2005 – Mediální dům Computer Press Media, a. s. uvedl na český trh novou internetovou inzertní službu Adcontext.

Služba umožňuje inzerentům na českém internetu inzerovat rychle, levně a hlavně přesně prostřednictvím cílených textových odkazů.

Systém byl vyvíjen a testován téměř půl roku a díky tomu nabídne i mnohé unikátní vlastnosti. Je to například možnost platby za klik (CPC – cost per click), kdy inzerent platí pouze za uživatele, kteří se dostali na stránky zadavatele proklikem na textový odkaz. Systém také hlídá reklamní textové odkazy, aby se zobrazovaly pouze v souvislosti s textem, který je obsažen na webových stránkách,“ komentuje Marek Zábrodský, produktový manažer Adcontext.

Další výhodou této služby je snadné zadávání inzertních kampaní. S pomocí jednoduchého průvodce inzerent během patnácti minut vytvoří reklamní text, vybere klíčová slova, na která bude kampaň zacílena, nastaví cenu za pozici a denní limit, který bude kontrolovat cenu kampaně. Poté stačí pouze nabít kredit a inzerce může začít.

Více informací o službě Adcontext najdete na adrese www.adcontext.cz

16 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Robert Němec 9. 5. 2005 11:04:15
    Omlouvám se, pozdě v noci se mi zaměnil eTarget za bývalý Edwards. eTarget...
  • Robert Němec 9. 5. 2005 1:37:03
    Jenom pár bodů:

    eTarget (dnes bbKontext - viz www.bbkontext.cz) má...
  • maenqo 8. 5. 2005 23:17:39
    aky je rozdiel medzi etarget a adcontext?

komerční sdělení

Komerční sdělení