Pan zaměstnanec si plete slovo zkvalitňuje se slovem znevýhodňuje. Ano, O2 síť je určena pouze pro hloupější podnikatele, kteří si účty nekontrolují a tedy vědí prd za co platí. Několik takových jich znám a nijak se s tím netají. Respektive, je jim to jedno.
Ad.2: Co se mé osoby týče, už se stalo - od roku 2000 jsem více než spokojeným zákazníkem Vodafonu. A každou chvíli vám nějakého toho zákazníka, v poslední době naprosto bez delšího vysvětlování, odvedu. Teď je na řadě firma platící do vody přidaným opiátům měsíčně kolem 40.000,- Kč (u "diskontu" to vychází na cca 28.000,- Kč).
Ad.3: U O2 jsem výhodnou nabídku neviděl nejméně 6 let. Co se statistik týče, že počítat neumíte mne nejméně 8 let nepřekvaluje.
Ad.4: Sebedůvěra? Ta přejde
Hlavním důvodem naprosté a trvalé likvidace všech modrých SIM karet bylo odečítání MMS z telefonu Nokia 3310, odečítání SMS jaké jsem nikdy neposlal, účtování hovorného, které jsem neprovolal a stržení inkasa 2x v jednom účetním období. Dorazilo mne tenkrát to, jak mi operátorka tehdejšího Eutotelu přesně nadiktovala data a časy použití těchto služeb. No já myslel, že mě vomejou.
P.S.: Proč zatím všichni dýleři O2, kteří mne oslovili na ulici, mají jako své hlavní číslo Vodafone? Proč někteří vaši dýleři po dotazu "jakého máte operátora" po mé odpovědi Vodafone reagují slovy "To nemá cenu, nashledanou"? Myslím, že netřeba dalšího komentáře. Dnes už nejen chytřejším lidem jste pro smích
Na případné odpovědi nehodlám reagovat. Odjíždím na týden do zahraničí a už zítra vysolím firmě Vodafone pár korunek za použití Roamingu. hezký večer.
Scénář, režie, kamera, střih, komplexní ICT servis. V případě zájmu nejen o tyto služby mne kontaktujte na veřejném telefonním čísle (+420) 774 888 774 kterýkoli pracovní den mezi 11 - 16 hodinou.