Tady bych se O2 zastal. Vemte si, že O2 je nadnárodní firma, která si vybírá odpovídající partnery a u těch nabízí pak nějaké výhody.
POokud jde o nejlevnější zboží - otázka zní, zda je vůbec v silách O2 vyhledávat a nasmlouvat nejlevnější prodejce čehokoliv v každé vesnici s telefonní budkou, aby byl uspokojen i ten nejnáročnější zákazník, který provolá pár stokorun za měsíc.
To, že někoho nabídka benefitu neoslovila, ještě neznamené, že je idea odměn zákazníkům špatná. Jistě, pro lidi, kteří mají předpalcenky a hodiny tráví hledáním toho nejlevnějšího produktu, to přínosné není. Nejste-li spokojeni se službami (včetně nabízených výhod) jakékoliv firmy, jděte jinam.
Př. koupil jsem za benefit body HW, který jsem mohl mít o 15 % levněji při platbě penězi. Ftip je v tom, že alespoň mě cca 50000 tisíc z peněženky bolí výrazně více, než 100000 benefit bodů (což odpovídá 60000 Kč) z účtu u O2.