O2 bude kompenzovat výpadek služby BlackBerry

Diskuze čtenářů k článku

skeptik  |  15. 10. 2011 14:00

Pokud se o2 bude držet jejich okřídleného hesla "zákazník má pravdu jen když to opravdu dokáže!" tak to nebudou mít zákazníci vůbec jednoduché:'(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Demonicus  |  15. 10. 2011 08:14

Typické, já si myslím, že se k tomu O2 postavilo opravdu dobře. Bohužel přispěvovatelům nademnou chybí soudnost.
Doufám, že se tak bude O2 stavět ke všem problémům, které se objeví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harny  |  15. 10. 2011 09:36

No to pozor. To co udelali jim vypliva ze zakona, akorat o tom udelali prohlaseni.
Je jedno kdo je puvodnim poslytovatelem sluzby, o2 je v tomto pripade sprostredkovat a vy platite za sluzbu o2. Takze reklamace bystejne meli smerovat na o2. "dobre", jak jste to vy nazval, by bylo kdyby vsem s vypadkem pausal odpustili uplne, nebo kdyby odpustili pausal vsem BISakum aby firemni zakaznici nemuseli pro slevu noc udelat.
Probidte se.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TomL  |  15. 10. 2011 23:54

Hlavně, když byl skoro 1 den výpadek samotného O2, tak dělali, že se vlastně nic nestalo a v televizi vzkázali zákazníkům, že mají na jakékoliv kompenzace zapomenout.... stačí si jen vzpomenout, není to tak dávno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
df  |  14. 10. 2011 19:44

super reklama skoro zadarmo -.-

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pixel  |  14. 10. 2011 22:08

ne skoro... ta je zadarmo. protože napřed bys musel službu reklamovat, dokázat délku výpadku a pak... bys měl nárok na kompenzaci tak jako tak. čili klasický český hon na hejla...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor