O2 chce prodat asistenční linku 1188

Diskuze čtenářů k článku

Katlka  |  20. 11. 2010 11:05

1188 je tahaj z lidí peníze ... Než dostanete nějaký to číslo co potřebujete tak vám stejnak celý kredit vyprší protože ho provoláte na ty blbý lince !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  26. 05. 2010 17:30

O2 chce provest vymenu technologie bts jako ma ted T-mobile, bouzel na to nemaji asi dost penez .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
FryBart  |  26. 05. 2010 09:33

Tak já to vidím jasně 1188 měla nejlepší rok 2008 a minulý rok zaznamenala menší počet hovorů. Tento rok je počítáno s úbytkem hovorů ještě větším, proto je na čase, aby se O2 této linky zbavila a vidělala na této lince ještě nějaké peníze, protože postupem času se z vydělávající linky stane prodělávající. Tato linka vydělávala hlavně na lidech volajících z firemních telefonů, ale s příchodem krize si firmy začaly kontrolovat kam je voláno a začala snižovat náklady tím, že zakázala zaměstnancům na tuto předraženou linku volat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jookie  |  25. 05. 2010 22:04

+ Projekty typu 1188 jsou jednorazove, to ze minuly rok vydelala 91 milionu neznamena, ze pristi rok vydela stejne :) V takovem to pripadu je lepsi se chytre zbavit tohoto projektu a vydelat tolik, kolik by sam provoz linky 1188 nevynesl ani za 5 let. Tato castka se dale investuje do projektu, ktery se roztoci pomoci sikovneho tymu a dale se proda verejnosti.
+ 1188 neni nicim zajimavy projekt, ani za 5 let neprinese O2 zisku, za ktery ho ted prodava.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 05. 2010 08:33

Takto ale asi uvažují i kupci, a je otázka, jestli za to ten půl giga dostanou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  25. 05. 2010 21:13

O linku 1188 bych měl zájem , ale potřebných pár $ nemám . Určitě bych neměl tarifikaci 120+60 včetně spojovacího poplatku takže 180+60 . Je zas pravda, že díky službě Inetrnet v mobilu je služba teď z větší části na nic , protože operátoři si za službu účtují docela dost. Asi také T-Mobile Asistnst 1183 není zrovna moc využívaný. O danou linku by měli projevit zájem hlavně Vodafone který nic takového nemá, v případě, že by byla tarifikace 60+1 a spojovací poplatek 17 Kč + 7 Kč/min. je možné, že služba by byla využívána navíc Vodafone v případě služby po svém by nabízel možnost spojení s operátorem jen přes tuto linku s 0 Kč/min. jenže Vodafone by asi ocenil linku 1177 nebo 1187. U:fon by si mohl tak přilepšit. A T-Mobile taky změnil by jednoduše jen číslici 3 . Je možné, že linku koupí také GTS Novera nebo Volný či jiná firma se zájmem o komukikace. Je to však dobré telefonní číslo které se dlouho zná a věřím, že je využívané. Je to totiž číslo všech čísel !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pepe  |  25. 05. 2010 19:48

No, asi je to tim, ze ty zisky souvisi s presmerovanim hovoru a jinymy telekomunikacnimi sluzbami, na ktere novy majitel nebude mit narok. Vzhledem k tomu, co chysta CTU mi prijde prodej 1188 docela logicky, potazmo novy majitel (myslim ze se tomu rika vytunelovany). Lidi volte CSAD, vlakem se dostanete (skoro) vsude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
babca  |  25. 05. 2010 13:58

není mi jasné k čemu mi tato služba může být? nějaký příklad využití v reálu?
díky za osvětlení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
teplice  |  25. 05. 2010 15:15

Jsi v cizím městě a potřebuješ nutně zjistit např. nejbližší autobusové nádraží

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JimmyFL  |  25. 05. 2010 15:27

...zeptam se prvního kolemjdoucího?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  25. 05. 2010 16:01

A když je pozdě večer..... Nikde ani noha.... Nikde žádná hospoda nebo vše pozavírané??? Nebo zjistit nějaké tel. číslo??? Na odtahovku??? Asistenční služby atd. atd.???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  25. 05. 2010 16:15

To řeší internet v mobilu.. Pokud mám signál, raději si to vygoogluju.. A jak si budou lidi na IVM víc a víc zvykat, budou podobné linky stále méně a méně potřebné.. I proto, řekl bych, se té linky nejspíš chtějí zbavit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  25. 05. 2010 16:26

No, vidíš to. Já jsem mladej člověk. Není mi ještě ani 25 let a když bych se ocitl někde v noci na samotě a potřeboval bych zjistit nutně nějaké tel. číslo např. na taxi, tak bych radši volal na tuhle info linku 1188, protože alespoň pro mě by to bylo rychlejší než někde vyklepanej strachy jak zajíc se na mobilu pokoušel nacvakat nějaký www.google.cz a tam taxi ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lizardman  |  25. 05. 2010 16:32

Nezvyknou se na to. A bude to jeste hodne dlouho. To by museli operatori nabizet IVM tak za 200Kc/Mesice s FUP 4-6GB aby to lide zacalo pouzivat.
Nerikam, ze to nejde najit takove tarify. Ale trva to nez se pripojis, pak musis to zadat spravne,nez seznam to najde pak musis projit vysledky, vyhodnotit atd. Proste se nedivim, ze takove info linku dari. A vyuziuje to spousta firem, treba hotely, turisti atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mor  |  25. 05. 2010 19:45

... to všechno mi na iphonu trvá asi 15 vteřin a giga dat fakt nepotřebuju

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
silverkeeper  |  25. 05. 2010 16:37

Tuhle byl někdo na zájezdu ve Španělsku a ujel jim tam řidič. Stálo je to majlant, ale číslo na řidiče dostali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
někdo  |  25. 05. 2010 16:43

Znamej zas zapomnel batoh ve vlaku, vesnicka zastavka, bez budky, mez vlak dojel na dalsi stanici, mel na tu stanici cislo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janus  |  25. 05. 2010 18:54

A teď ještě napište kdo vám za ty blbosti zaplatil :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 05. 2010 12:51

Proč se někdo zbavuje služby, která je schopna při tržbách 247 vydělat 91? Divné. Co na to EDB, mlčí?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doktor  |  25. 05. 2010 12:56

Buďto obava právě z mobilního internetu, nebo chce O2 peníze teď hned, aniž by musela sáhnout po cizích zdrojích

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 05. 2010 13:05

Obava z mobilního Internetu? Ta je teda neuvěřitelně lichá. Navíc není problém, pokud by služba začla být ztrátová, ji úplně zrušit. Tu půlmiliardu vydělá za 6 let. A k čemu teď hned potřebují půl giga, při miliardových ziscích? To mají z běžného provozu za pár měsíců. Ale nějaké důvody k tomu prostě mají, to je jejich věc. Já bych to neprodával.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 05. 2010 13:46

A já bych se toho fofrem zbavil, protože účelnost a hlavně budoucí rentabilita takového projektu se mi zdá naprosto nesmyslná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  25. 05. 2010 14:04

To se ti opravdu jen zdá. Podívej se na EDB, to vypadá na první pohled taky tak – neúčelné, do budoucna nerentabilní. A vidíš, daří se jim čím dál lépe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  25. 05. 2010 16:13

I mně. Když budou lidi v budoucnu mobilně online, proč by volali na tuhle linku? Navíc s postupem času bude ubývat lidí, kteří si s technologiemi nerozumí (převážně starší).. Ono už teď vlastně neznám nikoho mladého, kdo by podobné linky využíval.. Zato mezi staršími lidmi jich znám vícero..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sentinel  |  25. 05. 2010 12:50

Z jakeho duvodu se O2 zbavuje vysoce ziskoveho podniku, ktery za lonsky rok vydelal skoro 100 milionu ??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor