O2 má masivní výpadek. Kompenzací vám budiž dobrý pocit

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 30

Názory k článku

25. 04. 2017 11:41

Tak to je od O2 opravdu geniální nápad!!!Za neuskutečněné hovory klientů poskytne finanční dar charitativním organizacím, který si následně odečte z daní, takže na tom nebude tratit vůbec nic.
A to si snad v O2 myslí, že to jim na tento křiváckej "vychcánkovskej" přístup nikdo nepřijde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 04. 2017 11:09

Pro tísňové volání z jiné sítě vyjměte SIMkartu. Takže když nemám špendlík na vyndání šupliku s nanoSIM a širokodaleko nikde nic, tak člověk s infarktem asi chcípne, že jo.A charita, to je další pěkná vym.r.dávka. Lidem škodu nenahradí, ale dostanou daňový odpustek a ještě to krásně vypadá.Hradit kompenzace za neposkytnuté služby do charit by jim měli zakázat ústavním zákonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 04. 2017 06:51

EuroTel používal nejmodernější síťové technologie firem Nokia, Siemens, Ericsson, Cisco, Motorola... Tyto technologie pak obsluhovali lidé, z nichž málokdo neměl VŠ vzdělání, kteří museli procházet testy vědomostí, řešením různých situací a na jedno místo se dostal člověk vybraný z NĚKOLIKA SET UCHAZEČŮ.O2 později tyto "drahé" síťové technologie začlo vyměňovat za Huawei, který má třeba oproti Nokii i 10x levnější cenu (!!!). Stejně tak začalo vyměňovat "drahé" zaměstnance a většinu práce outsourcovalo, kdy tu práci pak dělá člověk ne vybíraný podle schopností, ale podle ochoty pracovat za co nejméně peněz.Proto mě na O2 překvapuje ani ne tak tento další rozsáhlý výpadek, ale spíš to, že síť je ještě vůbec schopná alespoň nějakého přijatelného provozu.Každopádně ani TM a VF nejsou tohoto trendu ušetřeni a kvalita sítí jde DULŮ! Podle mě je nejdůležitějším aspektem kvalita zaměstnanců a ty operátor zkrátka nechce platit, takže pak vypadá i ta kvalita práce tak, jak vypadá, protože kdo je ochotný za takových podmínek pracovat, tak nebude rozhodně žádný TOP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
25. 04. 2017 01:34

Od doby, kdy to převzal Kellner a rozdělilo se to na O2 a Cetin, šla kvalita služeb do kopru a je jedno, zda net nebo mobily. Letos je to už jejich druhý fatální výpadek. O2 je pouze administrativně kancelářská banda, nemající v podstatě žádné techniky, o vše se stará outsourcingem Huawei a s ním spolupracující firmy. Pochopitelně i úroveň kvality šla s modernizací levnější technologií Huawei dolů, protože ať si říká kdo chce co chce, je to prostě Čína a ta nikdy nebude na úrovni předchozího Siemensu či Ericssonu. O2 se kvalitativně po všech směrech z celé trojky propadlo až na dno a jeho evidentně narychlo vymyšlený nápad o daru za neuskutečněné hovory jen ukazuje, jak nahlíží management na své zákazníky - jako na otravné pitomce ve smyslu "No tak vám půl dne nešly mobily, co by jste ještě chtěli, aby jste se z toho náhodou nepos..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2017 20:49

Ať jdou celé 02 do háje!!! Kvůli tomu blbemu výpadku, jsem přišel o zakázku v hodnotě 150.000 KČ.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2017 18:08

Operátor také oznámil, že se rozhodnul výpadek kompenzovat tak, že za každý neuskutečněný hovor pošle peníze na dobročinné účely prostřednictvím Nadace O2. To je jistě milé, ale nejde o kompenzaci poškozeným zákazníkům. Také mi není úplně jasné, jak se počítají hovory, které se neuskuteční v nefunkční síti...
....................................................................................................................
To jsou ale Hňu.pi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tady je vidět, jací jsou to Idi.oti v tom O2 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nějak si ti Lem.pli neuvědomují, kdo je Živí !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Naštestí u 4ka.sk, můžu v Roamingu měnit Sítě operátorů a někam se dovolat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2017 14:22

Super. Mé zkušenosti s tímto nástupcem Telecomu, jsou přesně takové. Spousta slov, ale výsledek pro zákazníka žádný. Hlavně, když otravný zákazník platí. Včas a bez reptání

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2017 14:03

Není to důvod k výpovědi bez sankcí podle ZeK? Obzvlášť, pokud se nelze dovolat na tísňové linky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
24. 04. 2017 13:27

Asi založím operátora. Nebudu mít frekvence, vysílače, nic, budu prodávat jen jeden výhodný tarif za 200 a jako omluvu, že to celý měsíc nefunguje, pošlu stovku za zákazníka na charitu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 04. 2017 13:17

Vodafone v rámci vánoční akce nabízí klientům vzdát se bonusových dat a věnovat je na charitu. O2 nabízí peníze na charitu jako kompenzaci za výpadek.
Ti operátoři nás fakt mají za totální pitomce. Charitu mají dělat oni sami, za svoje peníze a služby, ne o to obírat zákazníky a pak si sami zlepšovat mediální obraz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2017 12:37

Zlatej Vodafone. Ne že by to byl nějaký zázrak, ale minulý týden tady byl na 2-3h výpadek volání, nešly odchozí hovory, automaticky mi přišla omluva formou SMS a 500MB dat navíc jako omluva. Není to žádný zázrak, ale alespoň něco.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2017 12:29

Kdo tohle vymýšlí. To fakt nabízejí nějakou charitu? Kdyby odpustili den paušálu, nebo kdy to nefunguje, tak bych to bral, ale nějaká charita? Koho to zajímá? Zákazníka zajímá jesti služba co platí funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
24. 04. 2017 12:26

krasa..
za 0 neuskutocnenych hovorov ktore sme zaznamenali posielame 0,00 Kc na ucet tej charity.nehovoriac o tom, ze je sporne, akou sadzbou budu pocitat hovory zakaznikov s flatom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor