Po vzoru svých konkurentů přichází i O2 se změnami ve vyúčtování služeb. Operátor slibuje, že vyúčtování bude přehlednější, srozumitelnější, jednodušší a navíc sjednocené pro mobilní i fixní služby. Stejně bude vypadat tištěné i elektronické vyúčtování, kterých operátor posílá už čtvrtinu z celkového počtu a počet zákazníků, kteří volí elektronické vyúčtování, prý rychle narůstá. Ostatně noví zákazníci (krom seniorů se speciálním tarifem) jsou ze strany operátora „motivováni“ poplatkem 10 Kč, který si operátor za papírové vyúčtování účtuje u aktivací po 1. červenci letošního roku.
„S elektronickým vyúčtováním získávají zákazníci řadu výhod, mimo jiné automatické zasílání přímo na email a do aplikace Moje O2, podrobný výpis hovorů zdarma, přehlednou historii svých plateb či možnost grafického srovnání a analýzy v aplikaci,“ upozorňuje O2. Novou podobu vyúčtování mají faktury vystavené po 17. září, vypadají takto:
Co říkáte na novou podobu vyúčtování O2 vy? Jde podle vás o změnu k lepšímu?