O2 mírně změnil ceny Volej domů

Diskuze čtenářů k článku

Petr T.  |  23. 07. 2007 17:13

Teď jsem to ještě zkusil na infolince a slečna mě ujišťovala, že rozhodně žádné aktivační poplatky zavedeny nebyly, a co víc (a to nevím jestli je dobře nebo špatně) - tvrdila, že se ani nezměnil poplatek 49 Kč při přechodu ze 2 čísel na 1.
Takže ještě jednou prosím redakci o odkaz, kde lze tyto údajné změny poplatků najít.
Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 07. 2007 02:14

Pane Režnare,
prosím mám tomu skutečně rozumět tak, jak je to tady pochopeno v diskuzi, a totiž že se nyní platí kromě týdenních poplatků ještě NAVÍC aktivační poplatky při zřízení nebo změně služby???
Já jsem tomu zprvu rozuměl tak, že je jen přesněnji specifikováno, jak jsou poplatky rozloženy při postupném zapojování a změnách služby, a ne že jsou to další poplatky navíc. A jako jedinou změnu jsem viděl bezplatný přechod ze 2 čísel na 1 (původně 49 Kč).
Můžete prosím uvést odkaz na materiály, z nichž jste čerpal, pokud to není tajné?
Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
89.185.238.xxx ssss  |  20. 07. 2007 17:53

To semi nějak nezdá. Aktivace a deaktivace vždycky byla zdarma a podle O2 je zdarma i nyní. Nehledě na to, že o popsaných aktivačních poplatkách není na www O2 řeč. Stejně jako o maximální době hovoru 3hodiny??

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beeU  |  21. 07. 2007 03:33

ty tri hodiny jsou v podmínkách služby už skoro rok, od te doby, co se to jmenuje Volej domů, ty poplatky však nevím odkud jsou vzaté

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ze3gg  |  22. 07. 2007 12:29

Ty tri hodiny tam nikde nevidim a ty poplatky taky ne.
http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Usetrete-Volejte_domu_zdarma-Volejte_domu_zdarma.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 07. 2007 01:37

3 hodiny jsou v "Podmínky" v posledním odstavci:
Sleva na volání se neuplatní, pokud dojde k prokazatelnému zneužití služby. Za zneužití může být považováno volání vykazující znaky automatického vytáčení, volání vedouci k vlastnímu obohacení nebo obohacení třetí osoby nebo volání delší než 3 hodiny denně na jedno číslo.
S těmi poplatky doufám, že to jen někdo nepochopil ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
macin  |  20. 07. 2007 17:36

si znas delaj normalne uz srandu ,prej neomezene volani ,tohle je neomezeny?to sem se dozvedel az ted,to je mi novina....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burdych  |  20. 07. 2007 17:51

Toto omezení platilo vždy. 3 hodiny volání na každé číslo ve skupině Volej domů zdarma denně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Budjik  |  20. 07. 2007 18:33

Tu službu využívám už rok (jen se to loni v létě jmenovalo nějak jinak) a je teda pravdou, že jsem nevěděl o těch třech hodinách a po pravdě řečeno jsem nikdy nepocítil problém. Popravdě - tři hodiny na jedno číslo - 9 hodin na tři čísla denně - to myslím docela stačí.
A odkud to vlastně máte s těmi třemi hodinami? Na O2 to nikde napsané není, ale je to možné. Jen jsem to nikdy za rok nepocítil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  20. 07. 2007 22:14

Ale 3 hodiny neznamená neomezeně. A votomtoje

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
beeU  |  20. 07. 2007 11:07

me nasrali, chtel jsem dnes odebrat 2 čísla, začalo nové účetní období a ono mi to řeklo : v jednom účetním obodbí lze odebrat jen jedno číslo! Další odeberte příští měsíc fakt vymýtit kreteny :/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burdych  |  20. 07. 2007 11:11

Toto není změna. To platilo vždy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa  |  21. 07. 2007 14:24

Ty blbče, kdybys zapojil hlavu, nebo aspoň něco věděl. 2 čísla v jednom zúčtovacím období nešly odstranit nikdy - tvá první primitivnost, žes to nevěděl a pyskuješ. Za druhé, celá skupina zrušit jde, čili kdyby ses zamyslel, zrušíš celou skupinu a to jedno číslo si zapojíš zpět... Ahááá viď? Tak příště se radši neprojevuj a buď se rovnou zeptej a nebo si přečti podmínky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr T.  |  23. 07. 2007 01:52

V "Podmínkách" http://www.cz.o2.com/mobile/cz/services/view/dataContainer-Usetrete-Volejte_domu_zdarma-Podminky.html
nevidím nic o tom, že by se v jednom zúčtovacím období mohlo odebrat pouze 1 číslo. Ale možná špatně vidím ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hrosica  |  20. 07. 2007 09:14

a ake boli povodne ceny?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
burdych  |  20. 07. 2007 11:09

Původní ceny jsou stejné, ale jeden týdenní paušál za každé telefonní číslo zaplatíte navíc za aktivaci služby. Aktivace byla doposud zdarma. Zpoplatněn byl pouze přechod ze dvou čísel na jedno. tato změna je nově již zdarma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper2  |  20. 07. 2007 08:55

Reklamština jak vyšitá. Ukázkový případ jak z učebnice

amper.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andre  |  20. 07. 2007 09:11

co je na tom za reklamstinu nechapu ? vse je jasne vysvetlene.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
amper2  |  20. 07. 2007 13:30

Citace: "... Volej domů, která nabízí neomezení volání až na tři čísla v síti O2 v rámci paušálu."
^^^^^^
A dale: "... bezplatné volání se uskutečňuje až po vyčerpání volných minut či kreditu z tarifu a maximální délka hovoru s jedním číslem ze skupiny je 3 hodiny denně."

Nemiril jsem prispevek proti mobilmanii, ale proti sluzbe jako takove. Proste presne jak ze Ctvrtnickovy reklamy: "... dnes si vysvetlime vyraz neomezene ..."
amper.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor