O2 Neomezená linka: pro efektivnější podnikání

Telefónica O2 připravila efektivní řešení pro firemní zákazníky. Poskytuje službu O2 Neomezená linka, která je založena na bázi VOIP technologií a umožňuje integrovat hlasové i datové spojení s okolním světem do jediné přípojky. Služba, kterou využijí především malé a střední firmy, sází na maximální jednoduchost, komfort a možnost rychlého rozšíření o další uživatele.

VoIP, jinak také IP telefonie, umožňuje jednoduše řečeno přenášet hlas přes datové linky. IP Centrex je technologie, která doplňuje VoIP o funkce pobočkové ústředny a telefonní PC aplikace jako ovládání hovorů z počítače nebo volbou z telefonního seznamu kliknutím na vyhledanou osobu.

Hlavní výhodou služby je přístup k virtuální telefonní ústředně bez investic do jejího pořízení, správy a provozu. Virtuální znamená i to, že je možné ji využívat i na více lokalitách jako jednotného systému. Koncoví uživatelé navíc získají možnost personalizace - vlastnosti služby si mohou jednoduše nastavit přímo ze svého počítače a flexibilitu - počet uživatelů (tel. čísel) lze snadno měnit. Pro rozlišení nabídky pro oba segmenty, dostala služba pro střední a malé firmy název O2 Neomezená linka a korporátním zákazníkům je nabízena pod názvem O2 Virtuální ústředna. Služba je provozována ve spolupráci se společností Ericsson Czech Republic.

Ve verzi O2 Neomezená linka zákazník navíc získá i neomezené volání na všechna pevná čísla v ČR a IP telefon dle výběru. Měsíční poplatek za uživatele pak činí 230 Kč pokud si vybere standardní IP telefon a 280 Kč pro nadstandardní verzi přístroje. Volitelně je možné si za 500 Kč pořídit balíček 1000 minut pro volání do mobilních sítí v ČR.

Diskuze (13) Další článek: 15 novinek a 30 slev nad 500 korun (ceník)

Témata článku: , , Link, Neo, Efekt, Linka, Podnikání, Pro +, Neo +, Podnik