O2 NEON a O2 [:kůl:] na zkoušku

Diskuze čtenářů k článku

Firis  |  13. 05. 2009 17:41

Zdravím.Dneska jsem se vytočil uplně maximálně.O2 je banda největší!!!!
Jednoho pěkného dne jsem potkal na jednom naměstí takové ty poskoky co lákají na různé tarify od O2.Konkrétně například na O2 NEON Basic S na zkoušku. Měli připravené nejrůznějčí povídání typu: Pořiďte si tento tariv na dva měsíce úplně zdarma a pokud se vém nebude líbit, tak jej můžete okamžitě zrušit. ALE REALIALITA JE ÚPLNĚ JINÁ!!!!!!!!!!!!!
Uplynul cca měsíc a přišla faktura na 239 Kč. Marně si lámu hlavu kde se podělo to ZDARMA!!!
Dnes (25.5.2009) přišla další na 373 Kč a to jsem ani nikam nevolal!
A to ještě není poslední faktura!
Ono tam totiž údajně nic zdarma není. Je to prý normální tarif jako každý jiný, jen do těch dvou měsící ho můžete zrušit bez pokut!
ALE POZOR, ještě vám při zrušení běří jedno měsíční výpovědní lhůta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tedy z původního na dva měsíce ZDARMA je: - cca 612 Kč + další faktura která ještě nepřišla.
Shrnuto a podtrženo: O2 si u mě neudělalo vůbec pěknou raklamu a rozhodně je jikdy nikomu nedoporučím!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lucka  |  02. 06. 2009 18:10

no sem na tom podobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  04. 06. 2009 16:33

Tak se mi dneska s úspěchem povedlo to samý, hned sem jim tam volal, že to nechci, tak uvidíme, jak to dopadne

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  30. 01. 2009 06:16

Podle mě zbytečná akce, to si snad každý dokáže spočítat sám, zda se mu to vyplatí. Kdyby radši nabídli 50% slevu všem svým současným zákazníkům, to bych se nerozmýšlel a upsal se i na 2 roky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  29. 01. 2009 20:10

sranda je, ze pocet tech aktivaci je dost umele navysovan natlakem ze strany O2.
pri prodlouzeni smlouvy lze normalne vzit telefon a uzavrit smlouvu na minimalni mesicni utratu aniz by clovek musel hned menit tarif. ovsem prodejny si zcela nelogicky, teda logicky aby dosahovali svych prodejnich cilu, vymyslely pravidlo, ze si zakaznik musi tarif menit a kazdeho do toho tlaci. dokonce se nezdrahaji rict ze bez zmeny tarifu si prodlouzit smlouvu nelze... prestoze se to normalne dela. to pak pocty NEONU skacou rychleji s takovym pristupem , toe jasny

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  29. 01. 2009 20:28

Hm tak to by mě zajímalo která prodejna by si vymýšlela takové nesmyslykdyž nechci prodloužit tak nemusím.jasná věc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fx  |  30. 01. 2009 17:14

Dělal jsem u TM a užívaly se stejné praktiky, nevidím na tom nic překvapivého.. Že to znáte Vy neznamená že to znají i běžní zákazníci ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rascal  |  29. 01. 2009 13:45

Normálně se začínám O2 bát jako čer kříže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  29. 01. 2009 18:53

bude hůř

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Goran  |  29. 01. 2009 19:45

Neboj se není čeho, dokonce je to unikátní nepamatuju že by to někdo nabídl.....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lubean  |  29. 01. 2009 23:45

Ale jo, T-Mobile dlouhodobě nabízí tzv. "HIT na zkoušku".
Pokud přejde Twist zákazník na tarif s HITem (smlouva na 2 roky), může to do dvou měsíců vypověďet a vrátit se zpátky na Twist viz. V.O.P.T (Všeob.podmínky)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor