O2 odpojilo čísla, přesto účtovalo nevyužité služby. Absurdní, rozhodl ČTÚ

Názory k článku

honzatrx  |  19. 07. 2017 00:19

Jasně se ukazuje, jaký je O2 šmejd,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (16)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ocean8  |  19. 07. 2017 00:49
Jaroslav V.  |  19. 07. 2017 05:38

Tak pokud verdikt v tomto pripade musi urcit az CTU, tak to jen znaci, jak moc velky jsme "specificicky trh".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Ludek_II  |  19. 07. 2017 06:03

Operatori jsou chudaci. Z kazde simkarty maji zisk minus padesat korun /zdroj sramek (a ten nikdy nelze)/ a ceska nevdecna holota se jeste handrkuje o par stokorun. A takto si tady zijem. Jeden miliardar okrada zakazniky a druhy, co dneska neumi ani poradne cesky, sni o tom, ze v roce 3000 budem mluvit plynne anglicky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
radegast (novy)  |  19. 07. 2017 06:24

Aha, tak já si sjednám nějaký tarif s vysokým MMP, na základě toho pravděpodobně bude velmi výhodná nabídka na nějaký lepší telefon.
Hned s první fakturou přestanu platit, v takovém případě mně op odpojí a já tak nebudu muset dostat závazku ke kterému jsem se zavázal a ani tak nebudu muset doplatit smluvní pokutu.
ČTÚ zde dalo dobrý návod jak s operátorem vyjebat, mít telefon za super dotovanou cenu a nic nezaplatit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
brk77  |  19. 07. 2017 06:44

Nechci se zastávat operátorů, ale zrovna v tomto případě co to O2 mělo dělat?Firemní zákazník se zaváže, že bude odebírat služby za určitou částku a místo toho přestane platit za telefon. Zrovna u firemního zákazníka bych očekával, že po odpojení čísla se během pár hodin ozve a splní své závazky, aby se na něj mohli jeho zákazníci dál dovolat. Tenhle se na to vykašlal. Správný postup tedy je nechat dál zákazníka čerpat služby zadarmo a čekat, až tu firmu položí a nejen že nezaplatí dluh, tak ani dále odebrané služby?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
miami4533  |  19. 07. 2017 07:45
traveller  |  19. 07. 2017 08:19

No, já myslím, že poučení z tohoto si vezme hlavně operátor a příště si tuto smluvní pokutu lépe smluvně pojistí. Upřímně ani bych se nedivil. Z případu je jasné, že zákazník ani neměl snahu něco z MMP čerpat (protože neplatil). Nakonec to dopadne tak, že smluvní pokuta bude vyžadována jako například když si člověk vezme mobil za 1 kč s tím, že bude dva roky smluvně uvázán u operátora, ale odejde dříve.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr.ZUBR  |  19. 07. 2017 10:38

MMP je sranda, kdysi mi O2 poslalo fakturu na 0 Kč, vystavení faktury bylo za 10 Kč a doúčtovali do MMP 250 Kč .... reklamaci uznali a další měsíc poslali fakturu, kde v daném měsíci účtovali 36 dní. Jako nic se nestalo, krom toho že mě pobavili, ale když si člověk představí ten bordel co v tom je, tak se nemůže divit asi ničemu - jeden čas O2 psalo výpisy ručně, protože jim systém klekl. Vodafone si taky při update databáze a následné obnově užil výpadky statisíců čísel (nejdřív 800, po obnově "jen" 300) ... no a T-mobile někdo švihne databázi klientů (která je stejně díky sdílení mezi telemarketingovými firmami tak profláklá, že už jí volat nikdo nechce). Člověk si dneska operátora asi nevybere ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka1or  |  20. 07. 2017 09:57

Zde popisované problémy na Mobilmánii s paušály na Předplacence neznám !!!Mám Kredit - využívám služby.
Nemám - Nevyužívám. (To ale není můj případ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AleshM  |  25. 07. 2017 00:05

To, co napíšu, je sice kapku jiná situace, ale princip podobný. Po krutém zdražení pevnè O2 jsme vypověděli smlouvu s přenosem čísla k jinému operátorovi. ČVOP jsme dostali. O2 má výpovědní dobu, kdo ví proč, 42 dní. Takové fajn "kulaté" číslo. Dobře se pamatuje. Proč ne 30 jako všude jinde? Inu nevadí.Číslo bylo až nečekaně promptně uvolněno do jiné sítě a zbývaly asi 2 měsíce do zániku smlouvy s O2, kterè nám O2 ovšem do halíře beze všeho naúčtovalo. Linka byla 86 letè babičky, která léta vždy platila všecko řádně a včas. Ani to se O2 nepříčilo. Takže milá babička platila za 1 linku po 2 měsíce souběžně dvěma operátorům.Řeknete mi, že jsem blbec, když jsem ani nezkusil podat reklamaci. Ale když vezmu, jak to tady chodí, a jak všecko trvá, když má velká firma vracet dlouholetèmu slušnému klientovi 5 stovek, což je pro ně jak když prdne do uragánu, tak jsme se na to vybodli.Já si nestěžuju, člivěk přijde v životě o víc. Jen jsem chtěl ukázat, že tohle ojebávání ze strany velkých firem, je tu, zdá se, jaksi běžné. A nedělám si iluze, že jsme jediní, komu se tohle stalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor