O2 odškodní zákazníky postižené islandskou sopkou

Diskuze čtenářů k článku

Správně  |  26. 05. 2010 18:29

Tímto musím TO2 pochválit . TO2 končí s předvolbou +42072x takže si to může dovolit, všechna neaktivní čísla TO2 začínající +42072x budou převedeny pod T-Mobile naopak TO2 získá od T-Mobile předvolbu +420603. TO2 přijde o předvolby +402606 která bude nově také u T-Mobile a +420607 zakoupí Vodafone. TO2 bude nabízet jen hlasové služby s předvolbami +420602 a nově +420603, datové služby a televize budou nabízeny společností Volný a GTS Novera. TO2 vlasnící 4.000.000 zákazníků bude na území České republiky chtít tento počet snížit aspoň o 50%. TO2 předá společnosti MobilKom a GTS Novera VTA. V České republice bude také virtuální operátor který nejen, že nabídne hlasové a datové služby těšit se můžeme také na televizi, kurýrní služby, dodavatele plynu, elektřiny, servis a e-shop. Nová společnost chce více spolupracovat se součastnými.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  29. 05. 2010 21:40

Co to je za blabol?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sensui  |  26. 05. 2010 15:18

Jak již bylo několiklrát zmíněno - je to krok, ke kterému TO2 nikdo nenutí a je to z jejich vlastní vůle. Přijde vám to málo? Pokud je budu uvažovat, že by o odškodnění požádalo jenom 1000 zákazníku a kompenzace jim byla uznána v max. výši, pak by celková výše kompenzované částky byla (ano) 600 000Kč...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ocvaj  |  26. 05. 2010 10:57

očekával bych, že budou lidi Telefonice vděční a oni místo toho nadávají... holt se nikomu nezavděčíš :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
26. 05. 2010 11:29

přesně tak, v žádným případě tam ti zákazníci nezůstali vinou O2, takže to je jen a jen o vůli poskytovatele dobrovolně se vzdát části svého zisku, protože ti zákazníci tam prokazatelně služby čerpali...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fefi  |  26. 05. 2010 12:59

Na druhou stranu, si někteří myslí, že (nejenom, ale hlavně) O2 bude pořád okrádat zákazníky, a pak dá pár lidem 600kč kompenzaci a mi si z toho jako máme sednout na prdel a přejít k O2 dokud rozdávaj? Těch pár korun kompenzace je nostojí vůbec nic. A i když to ty lidi, kterých se to týká zaručeně potěší, tak to O2 určitě nedělalo kvůli hřejivému pocitu na srdci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  26. 05. 2010 14:29

to samozřejmě nedělali kvůli pocitu, je to pro ně celkem hodně levná reklama o které se bude psát, ale nevidím v jejich kroku důvod nadávat, místo poděkování za alespoň malou kompenzaci, ke které je nikdo nenutil

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  26. 05. 2010 15:06

Tento přispěvovatel přesně "uhodil hřebíček na hlavičku". O2 si tímto udělá velmi levnou reklamu a my si z toho máme sednout na zadek, když si to stejně nabere během jednoho měsíce, kdy vystaví pár špatných faktur na již bez tak přemrštěné ceny českého trhu ??? Některé lidi to určitě potěší ale toť vše...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mightyteemu  |  26. 05. 2010 23:09

Vděční jistě budeme - a všichni - ale až tehdy, co "Dvojití zloději" (O2) i jeho nevlastní sourozenci zruší svoji zlodějskou tarifikaci, setsakramentsky osekají zlodějské ceny za volání a přestanou si účtovat služby navíc. Tímto vás zdravím, nenažraní operátoři!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  26. 05. 2010 08:56

No, tak to si v O2 dělají p.del??? Oni tam ty lidi zůstali proti své vůli cca o 6 dnů déle a firma jim to bude kompenzovat 100 Kč za den??? Tak to jsou fakt borci To se teda předali jako blázen.... Kdyby dali kompenzaci aspoň 50% za dobu co tam zůstali déle, tak ani nepípnu, ale aby dali usmolených 600 Kč za 6 dnů a ještě k tomu v zahraničí !!! No to tak to je mazec....
Ne a ne a ne,ne,ne,ne.... K O2 nikdy dobrovolně nepůjdu.... Je to ta nejhorší firma co jsem kdy viděl... Nemluvě o tom, že když jsem měl předplacenku O2 před pár lety, tak se mě taky odečítali poslané SMSky po 10 kusech třeba 2x až 3x denně a zajímavé bylo, že jsem ten den poslal jen třeba dvě SMS a za boha jsem z O2 nemohl vytlouct kompenzaci zpět... Pořád mě tvrdili, že jsem to vše odeslal... Tak já nevím... Jsem to asi posílal myšlenkama nebo co....
Ne, O2 už nikdy i kdyby byli nejlevnější....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
x-man  |  26. 05. 2010 09:11

taky nemuseli dávat nic...............

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
narg  |  26. 05. 2010 09:20

taky mohli dat vsecko, zalezi na uhlu pohledu a zazmr dova telnosti firmy.. (u o2 znacne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  26. 05. 2010 11:51

Ty keci že sem nic neposlal a oni mi to pořád účtujou fakt miluji , prober se trochu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  26. 05. 2010 14:52

Probouzet se nemusím, milý Bobánku. To jsou čirá fakta. Asi nemáš moc zkušeností s Go kartou od O2 resp. ještě od Eurotelu, kde chodili SMSky za odečet 10 SMS i několikrát denně.... Telefon ležel celý den v šuplíku a primárně byl používán T-Mobile paušál.... Tohle může potvrdit i několik set lidí co to používali. Proto Go karta letěla do koše... SMSky stáli nejdříve 3,30 Kč a pak to bylo za 1,70 Kč. To se ti pak ztrácel kredit, kamaráde... To bys viděl věci... Škoda, že sis to nevyzkoušel na svoji kůži.... Teď to O2 zase vyjímečně zkouší na paušálních zákaznících...
Ty sem piš až budeš mít relevantní zkušenosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  26. 05. 2010 14:24

stěžovat si, že někdo nabídl někomu alespoň nějakou pomocnou ruku může fakt jen nedomrlej malej českej kret.ének. Měl bys sem psát až ti bude aspoň 12 let. Mimochodem proč nenadáváš na ostatní opy kteří nenabídli nic ??? Chudáčku, myslím tě zapomněli přebalit tak ses nám tu vybrečel ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart.homer  |  26. 05. 2010 15:01

Docela jsi mě dnes rozesmál svojí prostoduchostí v dnešním pošmůrném a deštivém dni
Takovouhle slevu ať si slavné O2 strčí za klobouk, protože on si to nahrabe zpět několikanásobně během jednoho měsíce, kdy nesprávně vystaví faktury, což je u O2 zvykem.
Opravdu mi 12 let není. Hodně přitlač, protože jinak těžko by mě tady po pokoji mohl běhat můj capart, takže si krapánek více setřel
Naopak tvůj příspěvek zcela vyjadřuje tvůj věk, společenské postavení a inteligenční vyzrálost. Ale jen tak dál, aspoň se nenudím, když čtu tvé zábavné příspěvky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  26. 05. 2010 15:41

já se pouze přizpůsobil stylu Tvého příspěvku příteli abys mu správně porozumněl a podle něj také stanovil odpovídající věk ... Že je ti víc je spíše smutné. Tady není řeč o tom jestli si to nahrabe nebo nenahrabe zase zpět ... On nemá POVINNOST nikomu nic kompenzovat. Lidi Tvého typu, kteří něco ZDARMA dostanou a ještě křičí jaký je dárce svině, že jim dal tak málo, fakt miluju. Ale tímto moje debata tady končí. Nebavím se přispíváním do podobných fór, jen jsem na Tvůj příspěvek nešťastnou náhodou narazil a měl potřebu se vyjádřit. Dále již beze mne, pěkný den.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norbert  |  26. 05. 2010 08:23

jak to tak vypadá, marketingové oddělení O2 je úplně v pr*eli. žádný rozumný nápad, už jen lži a prostoduchost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sonix  |  26. 05. 2010 06:56

Kdyby tak začali odškodňovat zákazníky postižené specifickým trhem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
marty75p  |  26. 05. 2010 01:13

A měl by odškodnit zákazníky používající předplacenky.Poněvač takle zlodějsky nekontrolovatelnou službu jsem ještě neviděl. Že mi strhly osm pětek a pokud bych nezavolal že mi je to divné tak by mi je ani nevrátili.Ale že jsem se ozval ,pronesli známou omluvnou větu:Chyba systému,prominte.A stovku za IVM kdy mi došel kredit těsně před aktivací na další týden,a né aby to prostě blokli,nechali mě na službě klidně hodinu,tj 20 za 10 minut. To jak dlužíte víte okamžitě ale aby vás nenechali přetáhnout je prý normálně nastavený systém. Takle nechaj přetáhnout 1000 lidí a to je panečku job

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jirkaho  |  26. 05. 2010 12:19

minuly tyden:
protoze jste provedl dobiti, muzete si vybrat vyhodu...... vybral jsem si IVM za 20 kc na tyden
dalsi den Vazeny zakazniku ..... strhavame 20 kc/za IVM na tyden... dalsi SMS hned po teto... Vazeny zakazniku ..... strhavame 40 kc/za tyden. takze naraz 60 Kc v haji.
Kolega mel fakturu za 10 000 protoze mu najednou zrusili IVM. Stacilo se ozvat dali to mu i me zpet, ale hned clovek vidi, ze lidi pisi o o2 na forech pravdu, ze maji bordel s uctovanim.
Ale tech 600 Kc pro lidi co byli v zahranici kvuli sopce, za to ma o2 u me plus, i kdyz se to me netyka..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sislik  |  26. 05. 2010 00:52

parada, v pondeli tam zkusim zajit, jsem na to zvedavej :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ma  |  26. 05. 2010 00:19

Mě by teda ke spokojenosti docela stačilo, kdyby v O2 generovali faktury bez chyb, tak aby zákazníkovi neúčtovali vyšší částku než jaká odpovídá nasmlouvaným službám. Nic víc bych po O2 nechtěl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor