O2: radarové SMS zpravodajství zdarma

Diskuze čtenářů k článku

stella  |  06. 01. 2011 19:21

Služba která je opravdu ale opravdu na ho.... a navíc když jí chci deaktivovat tak to nelze!!!!!
Platí se 50 kč měsíčně za nic a navíc když to chce člověk zrušit tak se nic neděje a operátor posílá sms vedele dál jako by se nic nedělo.Volal jsem na o2 linku 4krát a vždy mi bylo zděleno že to neni jejich sklužba a že to tedy nemůžou deaktivovat a tady na webu čtu že to poskytuje služba O2
Tak to mě ted vážne nas....koukejte ten bordel nějak vyřešit už nebudu pořád někam nesmyslně volat a domáhat se zrušení služby!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mafa  |  08. 10. 2007 14:55

Tak když je ta služba zdarma. Tak proč mi teda za každou sms odečítaj kredit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Roman  |  06. 10. 2007 01:48

protože mám číslo registrovaný na O2 Active tak jsem si radary objednal přes net - a ouha ! Přišla první SMS že na Jihlavské v Brně měří a chvíli po ní, že mi za textovou službu odečteno 1,90 Kč. Má to být zdarma tak je snad jedno jak to objednám ne ? Ale ani se moc nedivím ... ono se všichni dnes snaží nabízet služby, ale už je jim jedno, že to nemají dotažený komplexně po všech stránkách.
Taky to O2 Active je furt nedostupný, reaguje šíleně pomalu a třeba objednat si MMS ukázkový kanál nejde - systémová chyba.
Dnes už nic nefunguje jak má (tedy aspoň na 99%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  07. 10. 2007 16:39

To je dnešní problém O2. Navrhne se služba, která jak sám říkáš není dotažená do konce a mouchy se vychytávají až za ostrého provozu podle reakcí zákazníků. Pokud se ti to účtuje, tak se obrať na *11 a tam se to pak bude řešit, nic jiného krom zrušení služby ti nezbyde. A ohledně O2 Active pokud se připojuješ přes GPRS (nejsi v pokrytí EDGE nebo UMTS), tak záleží jak silné pokrytí v tvé lokalitě je a kolik lidí právě na danou BTS je připojeno, pokud se ti stránky načítají pomalu, tak s tim bohužel neuděláš nic ty ani O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  05. 10. 2007 10:49

Jak O2 tak Vodafone to berou tady: http://www.teleasist.cz/ Čili by to mělo být celkem aktuální.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jose  |  04. 10. 2007 22:01

... za každou příchozí zprávu zaplatíte 1,90 Kč.
... cena za odeslanou zprávu je dle tarifu.
Zdarma je teda co? Jak O2 zjistí, kde jsou radary? Budou hlásit i to že už ho zabalili, nebo jen každý den rozešlou 30 SMS s upozorněním na známá místa a hotovo?
Tohle je opět jedna z velmi výhodných nabídek mobilních operátorů, která je vpodstatě nepoužitelná. Vlastně ano - můžu dostat pokutu za čtení SMS za jízdy, na to mi ani BT nebude nic platné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  05. 10. 2007 13:35

Nabídka operátora O2 je radarové zpravodajství, zdarma do konce října. Aktivační a deaktivační zpráva není zpravodajství, proto může být zpoplatněna dle tarifu (což všechny SMS na 999888 jsou dle tarifu, ať už tam napíšeš co chceš) a není možné proto O2 vytknout, že podali chybnou informaci, stejně jako že od 1. 11. bude jedna SMS za 1,90Kč. A jak se ptáš, co je zdarma, tak se ještě nad svou otázkou zamysli a sám si odpověz. To že je služba pro tebe nepoužitelná neznamená, že je nepoužitelná pro všechny, podle sebe nesuď ostatní. Když ty tu službu nevyužiješ, tak si jí nezapojuj a tyhle svoje plky si příště nech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gold88  |  04. 10. 2007 12:52

je někdy lepší zaplatit 1.90kč než potom velká pokuta třeba 2000kč + trestné body.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mr.no  |  04. 10. 2007 11:27

žádní loupežníci, to klíčové slovo funguje už tak 4 roky, jen to někdo teď "vytáhl"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cool  |  04. 10. 2007 14:37

presne tak,sam tuto sluzbu pouzivam uz nekolik mesicu a jsem spokojen. Aktivoval jsem to tusim pres wap,a ne mesta,ale Moravu,takze to pokryva sever i jih plus dalnici - idealni. Tech zprav prijde denne od 10 - 30,coz me ale nesere,plati to firma. Krome radaru to hlavne hlasi i nehody a tim padem kolony,neprujezdne useky,mozne zdrzeni.Dobra vec!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oběť  |  04. 10. 2007 09:35

O2 se ukázali jako loupežníci,tento nápad fungoval jako radar.cz před cca 3 lety zdarma,pak operátoři zarazili posílání hromadných SMS a tím to zabili.Teď přijdou se stejným nápadem a chtějí na něm vydělávat.Výkon marketingu je v tomto případě mizerný.Jako ůčastník silničního provozu to považuji za pěknou prasečinu,protože SMS se budou číst při jízdě a tím zhoršovat již teď mizernou bezpečnost na silnicích a budou za SMS platit jenom závodníci.
Telefonica O2 předvedla v této nabídce,že je ochotna v honbě za penězi i ohrozit zdraví a život těch,kteří s ní nemají nic společného,pouze to,že jsou na silnici.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  04. 10. 2007 10:05

Pokud ty SMS budou aktuální tak je to dobrý nápad. Mám léta registraci na radary.cz, ale tam to už moc nefunguje. Když tam po dohodě s policíí občas nějaké místo ppřidají stejně jako to funguje u hlášení v radiích, tak je to i zvýšení bezpečnosti. Dobrý nápad!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
oběť  |  04. 10. 2007 10:22

Po dohodě s policií-to je nesmysl(kdo zastupuje radar.cz a kdo policii).Podávání informací o polohách přenosných policejních radarů považuji za spolupachatelství při porušování pravidel silničního provozu,přednost mají pouze majáky(mimo vládních limuzín,ty bych zařadil do zemědělské techniky).
Co kdyby začali rádia dávat informace o polohách vozů,převážejících peněžní hotovost? Určitě by získali věrné posluchače.
Jirku zastavila policie.Jel jsem rychle? Ne,letěl jste příliš nízko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 10. 2007 11:28

Nefunguje protoze operatori se snazili (a mozna furt snazi) sluzbu neustale blokovat.
Tohle je zrovna typ sluzby, jejiz uzitecnost je pouze tehdy, kdyz je nezavisla na operatorovi. Zpravy totiz chodi vsem bez rozdilu operatora a hlavne do systemu prispivaji lide take bez rozdilu operatora.
Pokud ale sluzba spadne pod jednoho operatora, je od ni odriznuto cca 2/3 prispivajicich a tim padem je sluzba k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
glo  |  04. 10. 2007 11:35

no vzhledem k poctu zakazniku jednotlivych operatoru se skutecne nebude jednat o 2/3 ;) o tom si zatim muze VF nechat zdat....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fido  |  04. 10. 2007 18:11

No tak samozrejme je to zjednodusene a jen odhad nepotvrzeny realnymi cisly. Na druhou stranu tuhle sluzbu vyuzivaji lide podle toho jak jezdi a ne podle toho, jakeho maji operatora. A zrovna u VF jich bude asi nejvic protoze on jediny sluzbu neblokoval na rozdil od ostatnich dvou (zejmena T-mobile). Takze tim se nizsi pocet zakazniku zase vykompenzuje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Niemand  |  04. 10. 2007 12:14

Nedavno jeste fungovala bez problemu. Odhlasil jsem se z jinych duvodu, funguje to dobre.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
04. 10. 2007 15:26

Mě spíš připadá, že O2 právě bojuje proti hrozbám na silnici tím, že právě na tyto úseky upozorňuje a tudíž každý zpomalí a pojede dle předpisů... Je to jen pohled na věc a averze k O2, nic víc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  09. 10. 2007 07:47

Bojuje proti hrozbám,nebo dělá z radaru zbytečnou atrapu a maří policejní kontrolu? Kdo jezdí podle předpisů nemá z tohohle žádný užitek, spíš je na takovýto počin O2 naštvaný a je to blbá reklama pro ně - nejen můj názor ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lethar  |  05. 10. 2007 13:46

Jsi další z lidí, kteří si myslí, že operátor je charita. Marketing vždycky vymyslí něco, aby společnost vydělala, pokud by tomu tak nebylo, společnost by šla logicky do kytek. Prasečina tahle služba určitě není, pokud se tobě nelíbí, tak jí nepoužívej. Zajímalo by mě, jestli i stále voláš do rádií a kritizuješ jejich dopravní zpravodajství, kde hlásí přítomnost radarů, a nazýváš to prasečinou, nebo jen si musíš vylejt vztek na O2, protože si na něj vylejvaj vzek všichni, tak abys byl in a něco si přihodil. A O2 životy nikoho neohrožuje, záleží na každém, kdo řídí, zda si SMS přečte za jízdy nebo nikoliv. Ať už pro zákazníka O2 radarové zpravodajství nebo pro zákazníka Vodafonu, když mu přijde zpráva od přítelkyně. To že někteří lidé se neumí za volantem chovat nedávej za vinu O2, jsi vedle, s celým svým příspěvkam. Příště až budeš chtít zase něco někde zkritizovat, tak se nad tím tak 3x zamysli a pak to stejně radši ani nikam nepiš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlk  |  04. 10. 2007 09:22

Není to nezákonné?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jogurt  |  04. 10. 2007 22:01

A v čem by to jako mělo být nezákonné? To když jedeš kolem radaru tak zavřeš oči abys ho jeko neviděl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dalibart  |  10. 10. 2007 17:02

Službu není nezákonné nabízet, ale je to vlastně podporování porušování zákonů, protože mě nenapadá jediný důvod, jak by se dala služba využívat, aniž by člověk měl v úmyslu porušovat zákony (a ani obchodníci z O2 mi ten důvod nedokázali sdělit). A o čtení doručené SMS během řízení bych se raději nevyjadřovat. A o morálnosti nabízet tuto službu ani nemluvě, ale morálka se dneska holt nenosí
Omlouvat důvod použití této služby tím, že policie buzeruje člověka kvůli překročení rychlosti o 5km za hodinu, je alibismus, protože tomu tak v drtivé většině případů není a jak sleduji provoz okolo sebe, bohatě stačí chytat ty, kteří jedou o více než 20km více a bude jich tolik, že to ani nebudou stíhat vybírat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SMRT  |  04. 10. 2007 06:56

V jakem zneni prijde ta zprava, to jako "pozor ulice U Krystofa 1 radar a 2 svestky"? Jak me chytnou tak tu SMS budu reklamovat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tex  |  04. 10. 2007 08:54

hlavne si tu sluzbzu objednaj i policajti a jakmile jim prijde smska tak se presunou... stejne jako to delaji s radiem.... a myslim si ze podporovat mrtvoly na silnicich je zbytecny... at jezdi lidi podle predpisu... bude min mrtvejch....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
doctorX  |  04. 10. 2007 09:15

svestkam ale preci nechodi smsky, ne? svestky nemaji oci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  04. 10. 2007 09:42

Rozhodne si nemyslim, ze pro O2 by melo byt nejaka pozitivni, ze podporuje ridice, aby jezdili rychleji nez dovoluji predpisy (proc jinak by si sms objednavali). Z toho mne jasne plyne, ze O2 podporuje, aby umirali lide na silnici a muze za narust umrtnosti a nehod! Neni to nejake podporovani v trestnem cinu?
To s tou umrtnosti neni mysleno az tak zertem, jak to vypada

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Adam  |  04. 10. 2007 10:15

Parádní služba! Ještě by to chtělo nějakou službičku pro bytaře. Třeba něco jako : "Pospeste si, operacni dustojnik policie uz vyslal hlidku do Vami vykradaneho bytu!"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tatros  |  04. 10. 2007 19:13

Až tě budou buzerovat stupidní měštáci s radarem 2 metry za zbytečnou třicítkou ,že jsi jel 45 km/h nebo ve tři ráno za to ,že jsi přejel pruh určený jen pro MHD apod. tak budeš mluvit jinak !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Abe  |  04. 10. 2007 21:18

Nejezdím jako hovado = nikdo mě nebuzeruje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zephyr  |  04. 10. 2007 22:07

= jezdis jako posera takovy jsou nejlepsi, radsi jet vsude o 10 km min nez je limit co? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  05. 10. 2007 00:08

Takže kdo jezdí víc než je povoleno (pro něj je služba určena), ten jezdí jako borec? No, to jsi asi borec
Na třicítce zpomaluji, je určitě důvod, proč tam je. Jasně že vždy nejezdím jen povolenou rychlostí, ale zatím mne nikdo kvůli rychlosti nezastavoval. Tedy službu nepotřebuji a ani ti, co jezdí tak rozumně jako já. Upozorňování na zácpy by smysl mělo, obzvláště s lokalizací.
S odpuštěním, nazývat poserou toho, kdo jezdí podle předpisů, je debilita. Do diskuze je, zda je rozumné upozorňovat na radary kontrol. IMHO ne, protože pak dotyční uživatelé jezdí úmyslně rychleji, dokud nedostanou SMS. Upozorňování na statické radary v Praze, které jsou na kritických místech 24 hodin denně, to je něco jiného.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor