O2 se loni dařilo: statisíce nových zákazníků a miliardy zisku

Diskuze čtenářů k článku

alex  |  26. 02. 2009 07:35

roční přírůstky za 2008:
Ufon: 100 tis
O2: 128
T-Mobile. 151
Vodafone: 233
------------------------
Celkem 612 tis
což znamená 13,67 mil aktivních SIMek na 10,45 mil obyvatel (130%)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
blok  |  26. 02. 2009 01:39

Ma jeste nejaky operator neomezena volani v ramci CR, nebo jenom O2 svuj Neon XXL za 3.900,- mesicne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
radim  |  26. 02. 2009 08:17

Pokud přejdeš od jiného operátora, dostaneš XXL za 2000 Kč.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  25. 02. 2009 21:02

Podle mě má teda O2 nejlepší tarify a jsem s nimi naprosto spokojen! Ono je to jen o tom umět si zvolit správný tarif, přátelé... Tak hodně zdaru a hlavně nezapomínejte platit faktury včas, protože jinak dopadnete jak v následující básni:

Exekuce je věc krásná,
rychlá, přesná a vždy jasná!
Neplatíš-li přesně včas,
seberem Ti věci zas.
Na aukcích je prodáme,
nic Ti z toho nedáme.
My Ti dáme dlužníku,
teď už nejsi v balíku!
A už nikdy nebudeš,
své příjmy nám daruješ!
Pomyslíš-li na provaz,
pohledávky přijdou zas,
zaplatí je za Tebe
ratolesti dospělé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  25. 02. 2009 17:13

Valna vetsina novych sim karet je v m2m aplikacich . Behem 5 let budou mit mobilni operatori vice nez 30 000 000 milionu pausalnich zakazniku. Nechapu proc de stale pocita penetrace na pocet obyvatel. Uz to vubec nic nevypovyda. Arpu jde dolu a pujde jeste vice.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fogl  |  25. 02. 2009 15:30

Celá ta diskuze je k smíchu. Mám O2 a moje okolí kterým volám má o2,tak bych musel bejt pako mít jinýho opa a platit za volání do cizí sítě. Neony pro mě krásná věc. T-Mobile to samý a Vodník jak by smet. Ale abych kvuli tomu přemlouval okolí a rodinu aby přešli k BBB operátorovi jen proto, že má paušál kde volám do vlastní sítě zdarma - volám chocholouškovi.
PS: Prp rejpaly PAUŠÁLEM myswlím stálou měsíční platbu opíkovi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
stepanek.84  |  25. 02. 2009 13:50

Každý měsíc na účtu od pevné mám 9-10,5 min volání do mobilní sítě. To je zvláštní, když mám na pevné akorát fax. To jsou věci panedoktore....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
djmikky  |  25. 02. 2009 19:38

jo, je to zvláštní, taky jsem měl naúčtované provolané minuty, jenže já nemám ani sluchátko, mám to přímo napojené na router a pc--- to si asi můj pc tajně volá šel jsem reklamovat a dali mi slevu na 3 měsíce na net

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKa  |  25. 02. 2009 09:31

Mám GO Felicia,pravděpodobně nejlepší předplacený tarif na trhu.Už mě taky volali,vychvalovali NEONY až do nebe,ale když jsem ji řekl,že úřtování po minutách považuji za zlodějnu chci si nechat
GO felicii,tak sklapli.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
olgojchorchoj  |  25. 02. 2009 11:24

rodicum prisla na felicii nabidka aktivovat si balicek cca. 45 minut do vsech siti kde volna minuta vyjde na 3,70 coz me docela pobavilo
jinak neony XL a XXL s 50% slevou super ostatní neony vyhodne vetsinou jen pro operatora

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan  |  25. 02. 2009 08:53

K O2 může přejít jen absolutní blbec. Neony jsou nejdražší tarify na trhu. V podmínkách jsou navíc samé kličky, háčky a fiktivní akce. Nechápu, že se jim na to ještě někdo chytá..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Crazy Ivan  |  25. 02. 2009 08:58

Jeste ze bublinky nemaji jenom neony

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Sentinel  |  25. 02. 2009 09:01

Co uzivatel, to nazor kazdemu vyhovuje neco jineho .... osobne mam NEON L a jsem s nim spokopjeny. Ke clanku asi jen tolik: politika O2 asi je opravdu jen a jen zlanarit co nejvice dusicek. Co mi opravdu nejvice vadi je, ze tento operator zvysoka kasle na sve "verne" zakazniky a snazi se zvyhodnit jen ty,ktere chce k sobe nalakat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
KKa  |  25. 02. 2009 09:27

A vám nevadí u NEONů tarifikace po minutách.Vždyť to je největší zlodějna,jaká může být!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 02. 2009 09:54

Kdybyste studoval vyjádření operátorů, věděl byste, že jejich zákazníkům to nejenom nevadí, ale ani je to nezajímá...
Asi už to bude tak, že většina lidí svůj tarifní plán skoro (vůbec) nezná, časovou tarifikaci považují za termín ze sci-fi a pravidelné "stříhání vlny" považují za svou povinnost, ba výsadu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mbiba  |  25. 02. 2009 11:07

Mě nevadí, mám neon L, dvě hodiny s jakoukoliv tarifikací mi stačí a soukromě beztak volám jen večer a o víkendech a to je vzhledemk tomu, kdo z okolí má o2 beztak zadarmo v rámci paušálu. A o tom to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 02. 2009 12:57

Provoláte 1 minuta 1 sekunda = účtovány 2 minuty.
Jistě, nemůže se to stát, že všechny vaše hovory budou mít tuto délku, ale teoreticky takto ztrácíte 49 % volných minut, aniž byste je nějak využil. Kolik je to doopravdy, snadno zjistíte z vyúčtování.
Vám to stačí, ale kolik dostanete za své peníze doopravdy? Ještě to vypadá tak dobře? A o tom to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mbiba  |  25. 02. 2009 13:12

Ano vypada to dobře stejně, vidím svůj výpis, vidím co tím tratím. Výsledek je, že žádný měsíc kromě pár SMS neplatím nic víc než těch 325 Kč paušálu minut zbývá vždy aspoň ještě pár někdy hodně, stejně se nepřevádí, tak je to jedno. S vodafone jsem měl účty za stejné volání lehce pod úrovní tohoto Neonu L za nedotovanych 650 Kč a to jsem volal míň a pořád musel psát SMS a dlouhé hovory musely jít přes SIP. Takhle je to levnější, pohodlnější a přijatelnější pro mé o2 okolí Otázka je, jestli si to po dvou letech smlouvy nechám za plnou cenu 650, i když ten rozdíl od VF není zas tak výrazný, takže s přihlédnutím k tomu, asi nechám, těžko říct. Podle mě chce většina obyčejných lidí prostě volat a neplatit za to moc, což tarify o2 Neon vydělené dvěma splňují naprosto s přehledem a konkurence na ně nemá, pokud taky nepoužije to dělení, což se evidentně nestalo a tahle matematická reakce zůstala bez odezvy.
Ale rada pro všechny s tarifem u jakéhokoliv operátora, pokuste se aspoň o přechod, to co Vám bude nabízet stávající operátor abyste ho neopustili se většinou hodně vyplatí. Zažil jsem to dvakrát a můžu říct, že takto se domůžete konečně výhodného tarifu, který se s Vaším stávajícím nedá vůbec rovna a v momentě kdy Vás lanaří se dá přechopd zrušit a zůstat při mnohem lepších podmínkách u stávajícího operátora. Kdo se neozve, platí standartní cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 02. 2009 18:00

T-M měl také 50% slevu při prodloužení, ale nebyla veřejná ("donutila" mě po letech opustit starý tarif), stejně tak jsme získali bonus i při prodlužování Bav se. Ale...
Je to jen na dva roky, vám pak zůstane tarifikace 60+60 i nadále, ne že by 60+1 byla nějaká sláva. Cena volné minuty stoupne z 2,70 na 5,40 Kč.
Bylo by zajímavé, když byste napsal, kolik volných minut vám 60+60 "sežere", aniž byste je využil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  25. 02. 2009 08:59

Jo,diky pane ze jste se ozval aspon nebudu sam. Protoze pocitam ze za chvili se sem dostavi skupinka O2 maniaku a pekne nam to tady natrou Prome je proste O2 je synonymem slova ZLODEJ a bez urazky!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hmm  |  25. 02. 2009 09:11

a podpoříte ten výkřik i nějakým konkrétním příkladem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
qa  |  25. 02. 2009 19:27

Ja bych napsal dva priklady
1) Pouzival jsem alternativniho operatora na ADSL pripojeni. Presel jsem ale na mistni Wi-Fi a ADSL zrusil. O2 mi ale stale uctovalo "pokutu" 100 Kc/mesicne za pouzivani ADSL od alternativniho operatora. Reklamace byla zamitnuta. Nechtel jsem s tim moc ztracet cas, tak jsem pevnou zrusil... az toto zabralo a jako bonus prestaly chodit faktury od O2 uplne. Muzu vsem doporucit.
2) Mel jsem mobilni pausal a ve vypisu jsem si vsiml balicku vikendoveho volani na pevnou, ktery jsem neaktivoval. Reklamoval jsem to na infolince a tam mi balicek sice ochotne zrusili a podali za me zadost na reklamaci, ale uz se mi neozvali. Bylo to par korun, ale cloveka to nastve a ztrati duveru ve vyuctovani. Pote co jsem videl jake akce nabizi o vanocich novym zakaznikum, tak jsem od O2 odesel uplne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal P  |  25. 02. 2009 10:53

Tak jsem asi blbec, protože jsme celá rodina přešli od TM k O2. Jak blbci teď platíme od hodně méně než před tím. Ale do neonů ani jiných běžných tarifů bych asi nešel to je fakt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
25. 02. 2009 11:07

Asi jsi chtěl říci nejlevnější.
Mám Neon XL - volám skutečně neomezeně na veškeré čísla O2 (nikoliv jen pár zvolených čísel) a veškeré pevné linky zdarma (což pokryje většina podnikatelů a lidí, co mají telefon 10+ let), a k tomu zdarma 400 minut na T-Mobile (také dost lidí, ale 400 minut to pokryje) a Vodafone (většinou mají jen studenti, což není cílovka mých hovorů).
Stojí to 1000 Kč (včetně DPH).
Ukaž mi konkurenční nabídku od T-M či Vodafone, kde mohu volat na veškeré jejich čísla + pevné linky zdarma a k tomu (400 minut na 2 konkurenční sítě) a budu se jí zabývat.
Neon nemá konkurenci. Na O2 mě štve neexistence samoobsluhy, chyby ve vyúčtování datových přenosů, co člověk musí reklamovat, ale cena tarifů opravdu ne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Luky  |  25. 02. 2009 11:18

Ted jsem jen tak cvicne kouknu do meho telefonniho seznamu cca 100 Lidi a nasel jsem s O2 cislem tak 3 lidi.takze pro me by treba NEON tarify nebyla dobra volba. Ale co at si kazdej dela co chce.Ja taky sice nadavam,ale plati pravidlo ze ceskej clovek bude nadavat porad a neustale tak co nadelame.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  25. 02. 2009 11:19

Nojo, ale to jedině proto, že jsi dostal tarif za poloviční cenu. Ono kdybys měl cálovat najednou 2000 Kč, tak už Ti to tak výhodné nepřijde. Srovnávej srovnatelné...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truster  |  25. 02. 2009 12:42

Srovnatelné je to, že XL za půlku je pořád. Byl, je a bude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
goob  |  25. 02. 2009 14:47

Hmm, ale standardní nabídka je pouze pro nové zákazníky. Trochu nefér vůči vlastním zákazníkům, ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
S55  |  25. 02. 2009 18:22

Uvidíme, co se bude dít, až prvním zákazníkům skončí výhodné neony.
"Před přečtením příspěvku se prosím podívejte na ...pravni-upozorneni"
Takhle si zvyšujete přístupy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaruza  |  25. 02. 2009 19:53

Naprostý souhlas, mám to samé. Jenom ještě dodám, že jsem nikdy neměl jiného mobilního operátora než Eurotel, tedy O2. Číslo vlastním od 1.9.1997. Nejsem tedy přeběhlík, takže mi nepřijde, že O2 úplně sejří na své věrné zákazníky. I když....nedělají nic, co se jim nevyplatí, že

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buddy  |  26. 02. 2009 14:00

"Tento subjektivní názor či fikce nemusí nezbytně nutně odpovídat objektivní realitě, nemusí nezbytně nutně pokrývat veškeré možnosti a nuance dané problematiky, nemusí být ani kompletní a úplný a může být dokonce zcela smyšlený."
To Vám pane Huláne někdo konečně rozbil ústa za vaše účelové zkreslování pravdy alá Moore nebo jste propadl depresivnímu období sebekritiky?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  25. 02. 2009 11:18

Taky mě vadí hodně věcí na O2, ale za neona L za 325 Kč v akci co měli, mě to nepřišlo špatný. Nikdo nic lepšího nenabídnul tak jsem asi blbec a přešel jsem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilman  |  25. 02. 2009 16:31

ta akce s 50% slevou byla dobra prilezitost jak k O2 prejit. myslim ze za ten pausal s tou slevou se toho dostane opravdu hodne, to clovek oceni hlavne kdyz mate zname nebo rodinu taky u O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mbiba  |  25. 02. 2009 11:20

O2 neon byl před vánoci při přechodu od jiného operátora za poloviční paušál na dva roky, tak proč by se nevyplatil Pokud vím i teď je Neon XL při přechodu za půlku. Co vím, tak jedinná klička je, že se musí v průběhu těch dvou let zažádat o to, aby smlouva po ukončení nepřešla automaticky na další dvouletou ale na neurčito, ale to je u všech jejich tarifů a řekli to hned na prodejně, kde to hned taky při aktivaci jde nastavit, takže je to sice jakoby nefér chování, ale jenom na líný zákazníky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Beverlis  |  25. 02. 2009 12:20

Mluv za sebe... Já jsem s 02 spokojenej.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Blbec  |  25. 02. 2009 13:43

Provolám cca 9 hodin (půl O2, zbytek ostatní operátoři) každý měsíc. U O2 za toto zaplatím 1000 Kč i s daní. Můžete mi sdělit, se kterým operátorem to bude levnější? Děkuji.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ct  |  25. 02. 2009 20:13

Ja treba tak moc nevolam a vetsinu hovoru mam v siti operatora.
Pouzivam Vodafone Odepis + U:fon Za Nula, mesicne celkem provolam 4 hodiny a platim zhruba 200 Kc vcetne DPH. Mam size lepsi pomer cena/vyhon, ale vam by se to ale s vasi delkou a skladbou hovoru nevyplatilo. Navic musim mit u sebe dva mobily.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zwick  |  25. 02. 2009 17:08

Naše firma (cca 4k za služby měsíčně) celá přešla od VF k O2 loni v listopadu. Vodafone nám nebyl schopen nabídnout to co O2 ani TM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  25. 02. 2009 08:41

Bodejť by ne když dělaj takový špíny.....obvolávaj zákazníky ostatních operátorů a na základě analýzy hovorů z příchozích CDRů, pak vybafnou na majitele čísla, že jim jejich operátor poskytl informace o tom kolik provolají,výši faktury atd....Včera mi taky volali a vzhledem k tomu, že se pohybuju tak trochu v oboru jsem je poslal svinským krokem do p*dele..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dr. Prcíř  |  25. 02. 2009 08:49

vy asi zase voláte jménem T-Mobile zákazníkům jiných operátorů co ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
 |  25. 02. 2009 14:00

to dělá hlavně TM . Tím si mě odradili totálně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor