O2 Spojovatelka: příjemný zlepšovák je pro všechny a zdarma

Diskuze čtenářů k článku

hjhj  |  19. 09. 2008 16:18

Mám aktivní službu Signalizace příchozího hovoru a přesto mi spojovatelka funguje :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lukas26  |  19. 09. 2008 16:34

já co volám kolegům, tak když mají obsazeno, tak někdy spojovatelka začně žvatlat, někdy je tam stará hláška, že má obsazeno a tak čekám...
těžko říct co je lepší, možná jak pro koho a jak kdy, ale mě ta spojovatelka celkem vytáčí, i když jsem ji teda už párktát tu pětku zmáčkl a pak přijmul hovor zak terý jsem po spojení s dotyčným zaplatil :) (účtování samo sebou taky chápu a navíc je mi to fuk, mám firemní mobil, ale ten co tady psal, že to některé může zmást, tak má pravdu, určitě se najdou tací, kteří to nepochopí a pak z toho zase bude haló...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fefi  |  19. 09. 2008 22:20

No jo, jenže kdyby operátoři (a nejen oni) měli řešit ty "ony" lidi. Tak to by nedělali nic jiného. A "návod k použití" pro každou službu by byl na 3 díli o čtyřstech stránkách. Navíc, když někoho zmate tahle služba, tak co potom desítky dalších mnohem složitějších? Jak tady už někdo psal, ať radši volaj z okna...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Thom  |  19. 09. 2008 10:36

Celkem na houby, funkce čekajícího hovoru je lepší. Leda snad jako alternativa pro ty, co ji z nějakého důvodu nechtějí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lojza  |  19. 09. 2008 14:12

čekající hovor je fajn pro volaného, ale pokud volaný nemá čakající hovor, tak jr pro volajícího O2 Spojovatelka

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lahvon  |  19. 09. 2008 21:25

Nesouhlasím. Když se dovolám někomu, kdo má funkci čekajícího hovoru, tak ihned pokládám. Nehodlám viset na lince, když nevím, jestli druhá strana dohovoří za minutu, nebo za 15 minut.
Nemluvě o tom, že pokud by mi to zvedl a řekl ... "vydržte, vyřídím si předchozí telefon a hned se vám budu věnovat ..." ... tak budu viset na lince a navíc už platit sestavený hovor. Respektive půjde to na účet zaměstnavateli. Ale to je nepodstatný. Každopádně ztrácím čas s telefonem u ucha.
Díky spojovatelce si můžu dál řešit co jsem potřeboval. A až druhá strana dotelefonuje, tak mi to dá operátor vědět a rovnou mě spojí.
Podle mě ideální.
Zcela dokonalé by to bylo, kdyby to fungovalo i do jiných operátorů. Ale to by se na tom všichni museli dohodnout a ošetřit účtování. Což je mizivá šance.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  19. 09. 2008 10:19

Takže jestli tomu rozumím, "spojovatelka" mi zavolá, řekne, že budu spojen ... a já za to automaticky zaplatím? Tak na to jim určitě naletí dost zákazníků - hovor neinicializovali, ale přesto jim bude naúčtován, nebude jim jasný, že to neplatí volající - tedy kdo je vůbec volající, já, komu jsem před tím volal, spojovatelka ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 09. 2008 10:44

co to plácáš? za nic automaticky neplatíš, volal jsi -> dotyčný byl obsazený -> dostaneš informaci o tom, že dotyčný je "volný" > můžeš se s ním spojit - nemusíš se s ním spojit. Když se nespojíš, nic neplatíš. Zaplatíš leda až za hovor, který bys uskutečnil už předtím, když by dotyčný obsazený nebyl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  19. 09. 2008 10:55

Neplácám.
1) volám kámošovi, má obsazeno, inicioval jsem hovor, ale nedovolal se => nic neplatím
2) zavolá mi "někdo", že dotyčný už dohovořil a že mne spojí - nevolám já, neinicioval hovor=>ale přesto platím
Pokud bys před tím nevolal, ale jen tak zavolal ti někdo, že tě spojí na tvého známého, tak si budeš automaticky myslet, že to neplatíš. Tohle je jen drobná odměna a já tvrdím, že to dost lidí zmate - pokud tam nebude jasná hláška o tom, kdo to platí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 09. 2008 11:17

Platíš JEN POKUD S NÍM BUDEŠ CHTÍT MLUVIT. Zavolá ti spojovatelka, řekne ti, že už dohovořil a že s ním můžeš mluvit, ale platit budeš až jen pokud s ním budeš chtít mluvit, tedy potvrdíš, že s ním mluvit chceš, tím ten hovor opět iniciuješ. Nepřeváděj to v demagogii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  19. 09. 2008 11:24

Chápu, že neplatím ihned po zavolání spojovatelky. A sám bych byl - při neznalosti situace - opatrný v tom, kdo hovor platí.
Ale tvrdím, že nepoložení hovoru iniciovaného "spojovatelkou" není to samé jako když sám vytočím číslo a dovolám se. A že laiky to v omyl vést může. Uvidíme v praxi, zatím jsem tu hlášku neslyšel A rád bych slyšel názor i dalších lidí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
z.pepa  |  19. 09. 2008 11:36

no pokud se najde někdo, kdo tu službu nechápe asi by měl raději volat z okna, bohužel praxe již nejednou ukázala, že lidi jsou fakt tupí a tak tvůj názor něco do sebe rozhodně má

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  19. 09. 2008 14:29

Je to tak jak pise snowboardak. Nevim, co na tom nechapes. Je jasne, ze pokud se s nekym spojis, asi za ten telefon nekdo zaplati, ze. A kdyz si to byl ty, kdo se pokousel nekomu dovolat, tak to budes take ty, ktery zaplati. Pokud si to ale mezitim rozmyslis a behem kecani spojovatelky hovor polozis, neplatis nic. Nechapu, v cem hledas hacek. Jednodussi to byt snad ani nemuze

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
foxtrot  |  19. 09. 2008 15:18

No ja to chapu Ale uz vidim ty davy obyc. lidi z vesnice, bez internetu, co nepochopi, ze JIM VOLA plechova huba a SAMI pak plati (kdyz nezavesi). Fakt si predstavte, ze namisto plechove huby bude sekretarka z firmy - rekne vam poprve, ze namestek ma poradu, a pak vam zavola, ze uz ma volno a ze vas SPOJI - kdo pak plati, he?
Uz jsem to snad dostkrat tady popsal, kdo chce, pochopi, v cem je hacek, takze uz se nebudu opakovat. Kdo to nechape ... je mozna zamestnancem O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  19. 09. 2008 16:45

teda co ty jsi za mimoně takhle jednoduchou věc nedokázat pochopit Když někomu dnes zavoláš a má obsazeno, tak tě to akorád nas... že se mu nemůžeš dovolat a tak než znovu a znovu vytčet číslo je elegantnější, když ti zavolá spojovatelka a řekne, že je volno A platit to samozřejmě budeš, protože jsi chtěl s tím komu jsi volat a byl obsazený mluvit, tak co je na tom nejasného? navíc nezaplatíš nic víc než jsi byl ochotný, protože platíš dle svého tarifu.To, že po tobě bude chtít operátor zaplatit za to, že jsi vytočil číslo, bylo obsazené a jakmile se uvolnilo, tak pokračuješ v hovoru ty? tak jako tak jsi přeci chtěl s ním mluvit a tedy jsi byl odhodlanej za to zaplatit. Tak o co ti jde? Asi o to, že se zajímáš o ostatní, jak to nepochopí, ale nepochopíš to možná jenom ty a .....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dastax  |  19. 09. 2008 21:29

jenže ti pořád nedochází, že když se nedovoláš, tak ti automaticky spojovatelka NEZAVOLÁ !! Musel bys jí dát vědět stisknutím čudlíku, že chceš, aby ti pak zpátky zavolala......kapišto?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  20. 09. 2008 13:15

no jasně, a hlavně i když mu zavolá, tak to pořád neplatí, dokud se nenechá s tím číslem spojit, je to hroznej exot :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  19. 09. 2008 09:31

Jen ten odpornej hlas tý protivný baby, co byla dřív na *11 už i z Primy jí vyrazili.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor