O2 spouští nový zákaznický portál O2 Extra

Diskuze čtenářů k článku

mardo  |  12. 03. 2009 19:53

opravdu,všichni zákazníci O2 z celé republiky jsou nadšeni z toho,že si můžou koupit přednostně vstupenku do O2 arény....obzvláště ti co bydlí dál než 50 km od Prahy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
andrei  |  24. 08. 2008 12:12

Tak jsem zkousel zaregistrovat sve cislo preportovane od Vodafone a ejhle, chyba pouze pro zakazniky TO2. Tak ja uz nevim...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  25. 08. 2008 22:02

no mi to nejde ani s číslem 602........ to jen pro info.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SX1  |  24. 08. 2008 12:03

pro Boha kdy uz ten svuj web prepracujou a udelaji ho prehlednejsi pro obycejneho smrtelnikaposledni facelift trosku vylepsil vzhled ale ne prehlednost FUUUUUUUJ
vodafone ma nejlepsi web

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
choze  |  24. 08. 2008 10:58

Doufám, že tohle není ten noví zákaznický benefit program? A jestli ano, tak kde jsou ty ostatní výhodné benefity na služby atd. ?
O2 se celkem snaží vypouštět novinky na trh a některé jsou i konečně přehledné, ale začíná se to celkem rozplzávat, že v tom bude zase zmatek.
Za poslední dobu jsou určitě chválihodné přístup na O2 aktiv zdarma, neomezené odesílání MMS z wapu do všech sítí za paušál, Kvído se taky hodí na rychlé vzkazy, konečně uvádění cen včetně DPH jako hlavní ceny, Neony jsou určitě taky velmi povzbudivé do budoucna - konečně možnost čerpat výhody okamžitě, iphone balíčky velmi příjemně překvapily, konečně internet v mobilu.
O2 nabízí hodně širokou nabídku služeb a o to horší je, že ještě nemá aplikaci o přehledu čerpaní a nastavení služeb přes internet. Integrace služeb pevné a mobilní není zdaleka to co asi všichni čekali, že tady budou balíčky služeb pevné a mobilní. To co zatím nabízejí jsou takové hybridy Vždycky platilo, že v jednoduchosti je síla a to zejména, aby si co nejvíce lidí v tom vyznalo. O2 si ovšem pořád nepřipouští, že za sebou táhne tu špatnou pověst z dob telekomu a nedokázala zlepšit svoje podvědomí u zákazníků. Je pravda, že se snaží zlepšit svoje služby a ze všech operátorů dělá nejvíce akcí, ale pořád je to málo na zpřehlednění jejich nabídky. Na neonech je vidět ta snaha o jednoduchost a přehlednost a hned je vidět i větší zájem lidí a to přesto, že mají nevýhodnou tarifikaci. Prostě zákaznici chtějí služby za paušál a takové, že budou vědět, že to stojí tolik a na konci měsíce tolik zaplatí. Potřebují mít kontrolu nad spotřebou. Což u O2 je velmi těžké a ani vám neumožní si to průběžně sledovat na internetu. Jednoduchost, přehlednost a výhody pro všechny stejné. To je to, co zákazníci ocení, zhodnotí podvědomí značky O2 a loajalitu zákazníků

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  24. 08. 2008 19:18

Snahu o jednoduchost nelze O2 upřít. Např. takové účtování 1+1 minuta je toho zářným příkladem a důkazem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iceman  |  24. 08. 2008 09:21

souhlasím s předchozím,samoobsluhu už mají beztak všichni operátoři,tak proč by ji sa.....nemohl mít i tento "skvělý" O2

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
snowboarder  |  24. 08. 2008 10:23

já jen nechápu, že na pevný to mají celkem vymakaný (portál a e-účet) a s mobilní nehnou.. jestli je to fígl, nebo neschopnost ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepan  |  25. 08. 2008 23:41

není to neschopnost, jede na systémech Eurotelu, prioritou by mělo být spojení systémů obou sítí, takže investice do starého Eurotelu teď nemá smysl, je to spoustu peněz, které by za chvíli stejně vyletěly oknem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
°°  |  24. 08. 2008 08:21

Raději bych od O2 uvítal něco ve smyslu VF samoobsluhy. Těchto blbinek už O2 nabízí bezpočet ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  24. 08. 2008 09:32

To už přeci dávno má. Je to O2 active, kde se dá nastavit spousta služeb O2.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ja  |  24. 08. 2008 09:43

to byl hodne nepovedeny vtip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  24. 08. 2008 09:59

Vzhledem k tomu, že to již pár týdnů používám, tak asi jste hodně mimo realitu, že? Není to tak dobré, jako samoobsluha VF, ale na některé věci to stačí celkem dobře.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
clie  |  24. 08. 2008 10:23

Nedosahuje kvalit? Vůbec se nechytá. Dají se tam udělat jen základní úkony, na VF samoobsluhu to nemá ani zdaleka. Nechápu proč to O2 tenkrát nedotáhlo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  24. 08. 2008 11:39

Ano, základní úkony a zbytek přes operátora. Nepřijde mi to tak hrozné a to jsem před měsícem od VF přešel k O2, takže můžu porovnávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
trier  |  24. 08. 2008 23:41

Proč jste přešel? Datový tarif?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Viki  |  25. 08. 2008 08:30

Ne, zaprvé kvůli tarifu NEON XL, který při ceně 1000 Kč měsíčně neměl u VF konkurenci a zadruhé mám služební sim od O2 a plánuji jí spojit se soukromou a mít jen jeden telefon místo dvou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor