V každé firmě jsou problémy, ale problémy jsou od toho aby se řešily. Osobně si myslím že pokud dotyčnému opravu tolik vadí tu být tak ať radši odejde, vždyť ho v O2 nikdo nedrží. Osobně v O2 pracuji a neříkám, že je vždy všechno super, ale je to o lidech a možná právě lidi jako ty kazí firemní prostředí. Neříkám že lézt do p*****e je ten správný způsob, jsem ten poslední který by tohle dělal, ale na druhou stranu tady povídat lidem jak je všechno špatné když si sami nemohou udělat názor dokud tu nejsou tak to taky není zrovna objektivní, co? Ano, je stále vidět problém sloučení dvou firem, dvou firemních kultur, a taky spousty systémů takže některé věci s tímhle souvisí, ale zkus se vžít třeba do čověka z IT který denně řeší tyhle problémy a nebo dalších tisícíů lidí kteří pracují na tom aby bylo vše ok.(podotýkám že nejsem z IT, ale taky z prodejny), co se týče mystery, provizí atd. tak možná je třeba se víc snažit než dřív a to je pro některé velký problém, že?