O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

O2 už láká inzerenty na svých „pět milionů“

Tak a je to tady oficiálně – ne jen u T-Mobile si můžete zaplatit mobilní reklamu, svých pět milionů nyní dává všanc inzerentům i O2 a spouští nový web na adrese www.petmilionu.cz. Podobně jako magentový operátor nabízí ten kyslíkový hned několik způsobů jak reklamu ke svým zákazníkům dostat.

Klepněte pro větší obrázek
Mobilní reklama ano, služby na oplátku za její příjem ne - to jsou novinky u našich dvou největších operátorů

Na výběr jsou obligátní SMS a MMS, bannery na portálu Active a konečně Kvídova linka 829 829 829 pro jednominutové bezplatné volání do sítě O2 a na pevnou. Cenu za jeden „zásah“ operátor neuvádí, pravděpodobně ale nebude příliš odlišná od sazeb, které si účtuje konkurenční T-Mobile, čili od 2,50 až do 7 Kč.


Klepněte pro větší obrázek

Čtěte také: T-Mobile pustí do mobilů svých zákazníků reklamu

Operátor dává inzerentům všanc pět milionů svých oveček a bude jim rozesílat reklamu. Slušně na tom vydělá, ale zákazníci nedostanou nic.


Z pohledu operátorů tedy může jít velmi lukrativní byznys, snadno tak totiž mohou ke svým „běžným“ miliardám zisků přidat přinejmenším další desítky, možná i stovky milionů korun ročně. Vše bude samozřejmě záležet na zájmu inzerentů, ale v době, kdy tradiční reklamy lidé už přestávají vnímat, by z jejich pohledu mohlo jít o perspektivní novinku. A důvodů je hned několik:

  • protože mobilní telefon je moderní reklamní médium
  • protože operátor dokáže oslovit miliony zákazníků
  • protože je segmentuje podle věku, pohlaví, bydliště i výše měsíční útraty za telefon
  • zákazníci prý mobilní marketing vítají
  • a protože je přesný, relativně levný a měřitelný

Dalším rozhodujícím faktorem bude ochota zákazníků reklamu přijímat, se zasíláním obchodních sdělení totiž při podpisu smlouvy či rozlepení obalu u předplacených karet automaticky souhlasili, ale lze ji odhlásit. Takže pokud by se strhla lavina nevole a operátoři na zákaznické lince nedělali nic jiného, než že by vyřazovali čísla z databáze pro příjem reklamy, pak by měli operátoři s tímto snadným penězovodem utrum.

Témata článku: Operátoři, O2, T-Mobile

14 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Vladik 28. 10. 2009 19:57:17
    U předplacenek není nutné platit každý měsíc minimální výpalné ať volám...
  • MASH 28. 10. 2009 17:28:19
    Absolutně nevidím důvod, proč by to mělo být "v pořádku" u předplacené...
  • Fido 28. 10. 2009 13:22:00
    A hlavne by to melo byt neco za neco. Kdyz uz reklamu tak aspon volani do...
Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

17.  8.  2017 | časopis Computer, Michlovský Jakub

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

** iPhone 7 32 GB nyní pořídíte těsně pod 20 tisíc korun ** Novinky náleží do střední třídy, Huawei Y6 2017 vyjde na 3 995 Kč ** Na konci léta nabízí O2 slevu až tři tisíce no nový mobil, za úpis

5.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

O2 bude O2 nejméně do roku 2022, Španělům za to zaplatí 900 milionů korun

** Než tzv. rebranding, raději poplatek za právo užívat známku O2 ** Původně měl operátor právo používat jméno O2 do ledna 2019 ** 39 % telefonů v síti O2 umí LTE, kolik prodatují operátor neuvedl

28.  7.  2017 | Pospíšil Aleš, Láska Jan | 15


komerční sdělení

Komerční sdělení