O2 volal zákazníkům konkurence, ta se zlobí a hrozí žalobami

Konkurenční boj o zákazníka na telekomunikačním trhu se přiostřuje. Český trh je prostě už pár let nasycen a v podstatě jedinou cestou jak získat nového zákazníka je „přetáhnout“ někoho od konkurence. Agresivní reklamní kampaň v tomto duchu, zdá se, rozjel O2, který ve snaze přilákat další ovečky do svého stáda slibuje zákazníkům konkurence výraznou úsporu za volání, pokud zvolí některý z nových NOENových O2-tarifů. Alespoň tak popisuje scénář získávání nových zákazníků server Aktuálně.cz. Tyto metody přímého marketingu se pochopitelně nelíbí zbylým dvěma operátorům, kteří se proti jednání Telefónicy rozhodli bránit. Naštvaní jsou ale i oslovení klienti, nelíbí se jim, že jejich osobní údaje mají i společnosti, kterým je neposkytli. Důkazem z poslední doby může být i rozhořčení zákazníků T-Mobilu, který údaje o svých klientech poskytl Komerční bance.


Dobrý den, víte že s našimi revolučními tarify NEON byste ušetřil...

V rámci kampaně O2 mělo být telefonicky osloveno několik desítek tisíc lidí, oba konkurenční operátoři se tak cítí být poškozeni, T-Mobile se dokonce rozhodl blokovat hovory z čísla 800020202 do své sítě. O2 kampaň nepopírá, nicméně na ní nevidí nic špatného. V současné době se Vodafone i T-Mobile rozhodují o dalším postupu, oba operátoři podají žádost o prošetření celé věci na Český telekomunikační úřad i Úřad pro ochranu osobních údajů, ve vzduchu visí i žaloba. Uvidíme, jak celý případ nakonec dopadne, jisté se v tuto chvíli zdá být jen jedno, a sice že boj o zákazníky a agresivita reklamních kampaní se bude i nadále zostřovat.

Diskuze (58) Další článek: Také O2 má svůj předělaný QWERTY Diamond

Témata článku: , , , , , Zlo, Zákaz, Konkurence, Celý případ, Zak, Žal,