O2 všem vrátí zálohy na volání a už je dále nebude požadovat

Společnost Telefónica O2 na základě přání svých zákazníků s účinností od 5.12.2006 přestává požadovat uhrazení jednorázové záruky při nové aktivaci paušálních mobilních služeb. Od prvního čtvrtletí roku 2007 dojde k vracení jednorázových záruk, které byly vybrány u zákazníků při aktivaci mobilních služeb v minulosti. Vracení záruk bude provedeno postupně, a to přednostně formou přeplatku ve faktuře nebo vrácením na účet zákazníka. Na žádost zákazníka však bude možné použít i jinou formu vracení. Zákazníci budou informováni předem v příloze k výpisům jejich účtů.

Doposud byla tato záruka vybírána u nových zákazníků ve výši měsíčního poplatku zvoleného paušálního tarifu, a to u nových aktivací paušálních mobilních služeb. Výše záruky byla ve výši jednoho měsíčního paušálu za služby O2.

Od stejného data, tedy 5. prosince, ruší společnost Telefónica O2 vybírání záruky i od obyvatel Evropské unie, kteří žijí v ČR s trvalým pobytem a nadále pracujeme i na snižování vstupních záruk i u cizinců s jiným typem povolení pobytu.

Společnost Telefónica O2 je členem SOLUS, sdružení právnických osob je sdružení na ochranu leasingu, úvěrů a dalších vybraných služeb poskytovaných spotřebitelům, podnikatelům a právnickým osobám. I díky němu může lépe posuzovat nové zákazníky a ověřovat si jejich platební morálku.

Témata článku: Volání