O2 vyhlíží jubilejního zákazníka, vy můžete vyhrát LCD televizi

Už více než rok počítá O2 zákazníky přicházející na značkové prodejny. Ptáte se jak? Zařízení funguje na principu optického snímání teplotního rozdílu mezi osobou, která vejde, a jejím okolím. Výsledná data pak zpracovává speciální software, který je zapisuje do databáze. Sčítání se provádí od 2. ledna 2007 a dle dosavadních údajů v blízké době přesáhne počet zákazníků, kteří navštívili jednu ze 102 značkových prodejen magickou hranici 10 milionů. Při této příležitosti připravil operátor tipovací soutěž o hodnotné ceny.

V období od 21. ledna 2008 do 29. února 2008 stačí zajít do jedné ze značkových prodejen a zúčastnit se tipovací soutěže - vyplnit a do slosovacího boxu odevzdat leták se soutěžní otázkou "Kolik návštěvníků celkem vešlo do značkových prodejen O2 od 8:00 hodin dne 2. ledna 2007 do 18:00 hodin dne 31. prosince 2007?". Deset nejlépe tipujících vyhrává LCD televizor Philips a digitální televizi O2TV na jeden rok zcela zdarma.

Diskuze (18) Další článek: Nokia nWAVE: smartphone snů

Témata článku: Operátoři, O2, LCD, Zákaz, Speciální software

Určitě si přečtěte