O2 vyhlíží jubilejního zákazníka, vy můžete vyhrát LCD televizi

Diskuze čtenářů k článku

iceace  |  22. 01. 2008 21:44

a co když máme u nás v Opavě v Tescu (a na webu O2 je uvedena jako značková) prodejnu která je prostě na chodbě. Něco jako stánek. Chodí tam denně kolem toho stovky lidí aniž by něco od O2 chtěli. To taky nějak počítají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
spolupracovník MobilMania.cz | 22. 01. 2008 23:43

To asi ne. Kiosky se myslím nepočítají.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Josef  |  08. 02. 2008 22:26

Prodejna na chodbe v tescu je značková prodejna O2 - je pod prodejnou v Hypernově - aspoň tam mají jejich razítka na katalogu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  22. 01. 2008 09:42

By mě zajímalo kde by o2 nabralo 102 značkových prodejen když jich má tak sotva 30,zbytek jen frančízy a tam takové zařízení na blbosti těžko bude.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 01. 2008 10:07

zkus je spocitat, me se nechce
https://www.cz.o2.com/mobile/cz/phones/storeLocator/popupStores/index.html

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  22. 01. 2008 10:22

No ja na jedne francize pracuju a jsme uvedeni jako znackovka,takze vim o cem mluvim.zadna takova blbost tu neni.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 01. 2008 11:29

asi frenčízy berou jako značkovky, vypadáte hodne podobně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  22. 01. 2008 11:43

jj prave ze berou ale pravomoce skoro nulove. a operatorky je smeruji k nam aby vraceli nevyzadane balicky a my je pritom nebereme.no sranda se dohadovat se zakazniky ze jim to rekli na infolince.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 01. 2008 12:15

já "naštěstí" pracuju v bežné prodejně, kde prodávám služby o2, ale z vlastni zkusenosti vim, ze lide na infolinkach vedi prd

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  22. 01. 2008 15:43

o infolince mi ani nemluv, prostě se jim něco nechce udělat, tak ho pošlou k nám

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
speedy_85  |  22. 01. 2008 15:45

přesně tak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  22. 01. 2008 08:18

A když si zaměstnanec vyběhne před prodejnu pro rohlík a zpátky, hned je o 2 víc. Ještě že jsem podchlazenej

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
luba81  |  22. 01. 2008 08:52

Už se nedivím ceníku O2, když cpou peníze do takových volovin...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 01. 2008 09:12

na voloviny utahnes vic lidi nez na poradnou nabidku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Le_Fox  |  22. 01. 2008 09:28

ono to taky svědčí o opoře, zatímco O2 má 102 prodejen, Vodafone nějakých 50 a ještě na nich můžeš maximálně nakoupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
a.l.f  |  22. 01. 2008 09:57

presne tak, o2 se vic stara, lepsi podpora. koupis telefon na morave a vydlis v Asi, pujde sho reklamovat do o2 prodejny v Asi a vse pude ok

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vool  |  22. 01. 2008 20:00

stejne tak o T-M a VF - telefon si koupim treba v Ostrave a reklamovat ho muzu v Plzni... zadnej bonus - pouze obchodní zákoník... s lepsí podporou nema nic spolecneho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hansss  |  22. 01. 2008 22:57

Ještě bych dodal...O2 je tu déle, také proto má víc prodejen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor