Asi někoho naseru ale já zásadně používám hlasovou schránku na O2 kartě. Teď po modernizaci a zavedení internetové samoobsluhy to moc vítám. Jen mne mrzí, že výběr zpráv není zdarma. I tak O2 je štědrý a účtuje si za výběr zpráv 2,80 Kč/min a účtování má 30+30.
Přesto si myslím, že by to mělo být zdarma aspoň z vlastního telefonu například *99. A jenom když vybírám schránku z cizího telefonu např. 602 98 98 98 by to mělo být za poplatek. V USA, Austrálii to tak funguje, že výběr zpráv ze schránky je zadarmo z vlastního telefonu. Funguje to i tak i VOIP providerů Fayn, Skype, atd.
Docela mne mrzí, že je tam limit pro uvitací pozdrav jen 60 sekund. Já bych to maximalizoval na 300 sekund. Například u VOIP hlasové schránky je limit až 3 minuty a mám tam nahranou písničku, když se tedy někdo do schránky dovolá tak si poslechne písničku. Něco jako mp3 z jukeboxu.
To s tím nahráním pozdravu přes internet mne doslova naštvalo. Proč se používá starý a ne moc kvalitní formát WAW. Proč třeba se nepoužívá formát MP3, OGG, nebo MP4 ? Je tam větší komprese a lidé s pomalým připojením nemusí dlouho čekat, než se uploduje na server hlasové pošty uvítací pozdrav.
Rozhodně jsem fanouškem hlasových schránek a pevně věřím, že na mobilních telefonech nikdy nevymřou a lidé je budou i nadále k vůli své atraktivitě používat.