O2: výzkum mezi volajícími na infolinky

O2 začal před nedávnem provádět jednoduchý a stručný výzkum u zákazníků, kteří zavolají na některou ze zákaznických linek a nechají se spojit s operátorem. Výzkumu se neúčastní každý volající, výběr probíhá náhodně. Před skončením hovoru vás na případný výzkum upozorní operátor, který s vámi právě hovoří. Pokud nezavěsíte a chcete se onoho výzkumu zúčastnit, čekají na vás tři otázky, jež vám zaberou pouze několik sekund času. Výzkum je prováděn automatickým hlasovým systémem.

První otázka zní, zda to byl první hovor týkající se řešeného problému. Ihned za ní následuje dotaz, jestli byl váš problém vyřešen a na konec je vyzvídáno, jak jste byli celkově spokojeni s pracovníkem zákaznické linky. Všechny odpovědi na otázky jsou uskutečňovány formou tlačítek na telefonu, číslice 1 znamená odpověď „ano“, dvojka zase „ne“.

Témata článku: Operátoři, O2, Výzkum

Určitě si přečtěte

Vánoční ceník O2: slevy za úpis, iPhone X, Nokia 8 a Xiaomi Mi A1

Vánoční ceník O2: slevy za úpis, iPhone X, Nokia 8 a Xiaomi Mi A1

** Kvalitu za rozumnou cenu nabídne Xiaomi Mi A1 za 6 496 Kč ** Štědrý Ježíšek může pod stromeček naložit Nokii 8 ** Chcete-li ušetřit na HW, je tu vánoční akce, ale musíte uzavřít smlouvu

6.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 2

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14