O2: výzkum mezi volajícími na infolinky

O2 začal před nedávnem provádět jednoduchý a stručný výzkum u zákazníků, kteří zavolají na některou ze zákaznických linek a nechají se spojit s operátorem. Výzkumu se neúčastní každý volající, výběr probíhá náhodně. Před skončením hovoru vás na případný výzkum upozorní operátor, který s vámi právě hovoří. Pokud nezavěsíte a chcete se onoho výzkumu zúčastnit, čekají na vás tři otázky, jež vám zaberou pouze několik sekund času. Výzkum je prováděn automatickým hlasovým systémem.

První otázka zní, zda to byl první hovor týkající se řešeného problému. Ihned za ní následuje dotaz, jestli byl váš problém vyřešen a na konec je vyzvídáno, jak jste byli celkově spokojeni s pracovníkem zákaznické linky. Všechny odpovědi na otázky jsou uskutečňovány formou tlačítek na telefonu, číslice 1 znamená odpověď „ano“, dvojka zase „ne“.

Diskuze (18) Další článek: T-Mobile v prosinci: král fotomobilů a slevy

Témata článku: Operátoři, O2, Mez, Výzkum

Určitě si přečtěte