O2 změnil strukturu zákaznické linky

Před pár dny se zcela změnil navigační systém zákaznické linky *11, kterou pro své zákazníky nabízí mobilní operátor O2. Pokud při volání na infolinku volíte již zažité postupy pro rychlý průchod nabídkou, dejte pozor, ať vás změna položek v nabídce nezaskočí.

Na *11 momentálně najdete 8 položek, které by měly oproti předchozí struktuře přinést rychlejší navigaci a větší pohodlí pro volajícího. Novou podobu struktury zákaznické linky *11 najdete zde.

Na toto téma probíhá také debata v našem diskusním fóru.

Témata článku: Operátoři, O2, Zákaz

Určitě si přečtěte

Vánoční ceník O2: slevy za úpis, iPhone X, Nokia 8 a Xiaomi Mi A1

Vánoční ceník O2: slevy za úpis, iPhone X, Nokia 8 a Xiaomi Mi A1

** Kvalitu za rozumnou cenu nabídne Xiaomi Mi A1 za 6 496 Kč ** Štědrý Ježíšek může pod stromeček naložit Nokii 8 ** Chcete-li ušetřit na HW, je tu vánoční akce, ale musíte uzavřít smlouvu

6.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 2

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14