O2 ztratilo mobilní zákazníky. Tržby si kompenzuje jinými službami

O2 ztratilo mobilní zákazníky. Tržby si kompenzuje jinými službami

O2 vydalo výsledky hospodaření za první čtvrtletí letošního roku. Celkové tržby společnosti poklesly meziročně o 1,3 % na 9,031 miliardy korun. Provozní zisk se ale zvýšil o více než 5 % na 2,503 miliardy a čistý zisk narostl dokonce o více než 16 % na 1,244 miliardy korun. Výnosy v segmentu mobilních i pevných linek přitom mírně klesaly. Společnost si ale klesající tržby v tradičních odvětvích vynahrazuje novými službami, zejména O2 TV. K dorovnání tržeb pomohla i slovenská dcera O2.

Klepněte pro větší obrázek

 

Celkový počet mobilních zákazníků dosáhl k 31. březnu 2016 výše 4 888 tisíc, což je o 125 tisíc méně než loni. Ze všech zákazníků už dvě třetiny používají paušální tarif. O2 eviduje zvýšení datového provozu v síti meziročně o 56 %. Počet zákazníků, kteří využívají internet v mobilu, vzrostl o 14 % na 1 591 tisíc. Každý druhý telefon v síti O2 již spadá do kategorie chytrých zařízení, každý pátý přitom podporuje technologii 4G LTE. V síti O2 využívá mobilní internet přes LTE celkem 564 tisíc zákazníků.

Témata článku: O2, Hospodaření a finance, Služba, Dcera, Slovenská dcera, Zákaz, Tržby, Mobil, Mobilní zákazník, Druhý telefon

Určitě si přečtěte