Oblíbené ČILICHILI bude i na webu

Oblíbené ČILICHILI bude i na webu

Informace je prostá, krátká a vlastně celá obsažená už v nadpisu. Vodafone se už delší dobu drží filosofie vyhledávaní alternativních příjmů. Jedním z viditelných znaků jsou třeba reklamní bannery na stránkách operátora (abychom si rozuměli, jsou to reklamy na produkty jiných firem). Dalším podobným projektem by mohla být webová verze ČILICHILI. Celý projekt je na samotném začátku, ale spuštěn by měl být už letos na podzim. Více se dozvíte z níže přiložené tiskové zprávy.


 

Čtyři agentury dostaly pozvánku do výběrového řízení na provozování online verze časopisu ČILICHILI. Vítěze vyhlásí Vodafone do konce srpna a www.cilichili.cz chce v nové podobě spustit už letos na podzim.

Do tendru si Vodafone vybral agentury, které nedávno úspěšně prošly výběrovým řízením na jeho rozsáhlé interaktivní marketingové aktivity. Svou kreativitu předvedou 1. Multimediální, Advertures, Boomerang Digital a Media Factory.

Vítěz bude zabezpečovat technické zázemí, kreativní část a bude se také z velké části podílet na vytváření multimediálního obsahu online verze ČILICHILI. Ta bude denně aktualizována a čtenářům zdarma přístupná buď přímo nebo přes webové stránky Vodafonu, které měsíčně navštíví 1,9 milionu unikátních návštěvníků. Šéfredaktorem online verze bude Michal Schindler, který vede i redakci tištěného časopisu,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Časopis ČILICHILI vychází od roku 2004, nyní v nákladu 130 000 výtisků měsíčně. Připravuje pro čtenáře nejen aktuální nabídku produktů a služeb Vodafonu, ale i „pořádnou porci pěkně ostrého čtení“, jak se píše na obálce. Od svého vzniku získalo ČILICHILI už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis.

Mezi čtenáři jsou podle nezávislých průzkumů agentury Millward Brown populární zejména nejdrsnější satirické rubriky „O čem si píší slavní“ nebo „Genetická laboratoř“, které se nevybíravě baví na účet takzvaných celebrit. Online verze ČILICHILI má za cíl vyrovnat se kvalitou časopisu a přinést díky multimediálnímu a interaktivnímu prostředí internetu ještě bohatší nebo dokonce zcela nový obsah.

Témata článku: Operátoři, Vodafone

Určitě si přečtěte

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

Vodafone obohatil nabídku o Nokii 3, starší modely zlevnily [ceník]

** Novou Nokii 3 můžete mít za necelé čtyři tisíce ** Zlevňovaly iPhony, Huawei P10 (lite) a Xperia XCompact ** Suveréně nejdražším zařízením se stal 12.9 iPad Pro za 37 777 Kč

31.  7.  2017 | Pospíšil Aleš | 1

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

Vodafone Smart V8: kdeže loňské sněhy jsou [recenze]

** Vodafone Smart V8 je letošní jedničkou modelové řady od Vodafonu ** Svou výbavou se řadí do nižší střední třídy ** Lákat bude na kovové zpracování nebo čtečku otisků prstů

30.  7.  2017 | Měchura Milan | 9

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

Vodafone Smart N8: dravější konkurence mu bere vítr z plachet [recenze]

** Evoluce osvědčeného konceptu bez výrazných chyb ** Konkurence nespí a pořádně Vodafonu zatápí ** Zajímavý poměr cena/výkon už není tak atraktivní jako dříve

27.  7.  2017 | Herodek Martin | 14

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

TOP 10: Nejprodávanější smartphony v Česku za červen 2017

** V červnu jsme nejvíc kupovali modely s cenovkou do 7 tisíc ** Ze značek převládá Samsung a Huawei ** Nejoblíbenějším smartphonem od Applu je iPhone SE

21.  7.  2017 | Láska Jan | 8


komerční sdělení

Komerční sdělení