Oblíbené ČILICHILI bude i na webu

Informace je prostá, krátká a vlastně celá obsažená už v nadpisu. Vodafone se už delší dobu drží filosofie vyhledávaní alternativních příjmů. Jedním z viditelných znaků jsou třeba reklamní bannery na stránkách operátora (abychom si rozuměli, jsou to reklamy na produkty jiných firem). Dalším podobným projektem by mohla být webová verze ČILICHILI. Celý projekt je na samotném začátku, ale spuštěn by měl být už letos na podzim. Více se dozvíte z níže přiložené tiskové zprávy.


 

Čtyři agentury dostaly pozvánku do výběrového řízení na provozování online verze časopisu ČILICHILI. Vítěze vyhlásí Vodafone do konce srpna a www.cilichili.cz chce v nové podobě spustit už letos na podzim.

Do tendru si Vodafone vybral agentury, které nedávno úspěšně prošly výběrovým řízením na jeho rozsáhlé interaktivní marketingové aktivity. Svou kreativitu předvedou 1. Multimediální, Advertures, Boomerang Digital a Media Factory.

Vítěz bude zabezpečovat technické zázemí, kreativní část a bude se také z velké části podílet na vytváření multimediálního obsahu online verze ČILICHILI. Ta bude denně aktualizována a čtenářům zdarma přístupná buď přímo nebo přes webové stránky Vodafonu, které měsíčně navštíví 1,9 milionu unikátních návštěvníků. Šéfredaktorem online verze bude Michal Schindler, který vede i redakci tištěného časopisu,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Časopis ČILICHILI vychází od roku 2004, nyní v nákladu 130 000 výtisků měsíčně. Připravuje pro čtenáře nejen aktuální nabídku produktů a služeb Vodafonu, ale i „pořádnou porci pěkně ostrého čtení“, jak se píše na obálce. Od svého vzniku získalo ČILICHILI už několik cen v soutěži Zlatý středník v kategorii nejlepší firemní časopis.

Mezi čtenáři jsou podle nezávislých průzkumů agentury Millward Brown populární zejména nejdrsnější satirické rubriky „O čem si píší slavní“ nebo „Genetická laboratoř“, které se nevybíravě baví na účet takzvaných celebrit. Online verze ČILICHILI má za cíl vyrovnat se kvalitou časopisu a přinést díky multimediálnímu a interaktivnímu prostředí internetu ještě bohatší nebo dokonce zcela nový obsah.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, Nový obsah, Webová verze, Web

Určitě si přečtěte

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

Nokia 8 v prosincovém ceníku Vodafonu. „Pětka“ zlevnila pod 5 tisíc

** Ve zvýhodněné kategorii „pro věrné“ je tento měsíc 13 modelů ** Prosincovou novinkou je nejvybavenější Nokia s „čistým“ Androidem ** Pokud upíšete duši na dvě léta, dostanete slevu 2 000 Kč

4.  12.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

Vánoce u operátorů. Kde se dá ušetřit a co nám dají zadarmo

** T-Mobile dá dva mobily za cenu jednoho (při podpisu smlouvy) ** O2 zlevní mobily (při podpisu smlouvy) ** Vodafone umožní streamovat video zdarma (v té správné aplikaci)

26.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 14

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

Proč operátoři poškozují mobilní internet? Jejich tematické balíčky matou uživatele

** Operátoři slibují něco nového a fantastického ** Problém je, že to zřejmě odporuje pravidlům ** ...a hlavně to nedává velký smysl pro uživatele

25.  11.  2017 | Kůžel Filip, Láska Jan | 34

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

StreamOn a Video Pass: T-Mobile a Vodafone mají průšvih a měli by jej rychle napravit

** T-Mobile s Vodafonem představili balíčky pro neomezené video ** Ale pozor, reklamy třeba na YouTube, ukrajují ze základního limitu ** Nevědomky tak můžete prosurfovat cenná data a dokupovat další

17.  11.  2017 | Pospíšil Aleš | 39