Obrat o 180°. Xiaomi chce do čtyř let otevřít tisíc značkových obchodů po celém světě

Společnost Xiaomi vyrostla na internetových prodejích, ale do budoucna mají větší význam dostat „kamenné“ prodejny. Dnes jich Číňané mají 25, do roku 2020 jich chtějí mít tisíc. To je zásadní změna postoje.

„Chceme, aby si zákazníci sáhli na naše produkty a mohli si je vyzkoušet. Uzpůsobili jsme tomu prodejní strategii,“ říká Lei Jun, zakladatel a CEO Xiaomi.

Xiaomi v poslední době ztrácí tržní podíl ve prospěch konkurentů, jako jsou Huawei, Oppo a Vivo. Je tedy čas na změnu. Bude tisícovka obchodů ten správný směr?

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tak vypadá jeden z největších značkových obchodů Xiaomi, hongkongský Mi Home. Je to živý showroom, kde je možné vyzkoušet všechny výrobky značky Xiaomi, místo pro setkání fanoušků značky, ale také servis.

Via ShanghaiDaily.com

Témata článku: Xiaomi, Hospodaření a finance, Správný směr, Tisíc, Tisícovka, Značkový obchod, Obr, Obrat, Zásadní změna, Svět, Tis, Let, Obchod

Určitě si přečtěte