Praktiky T-Mobilu jsou opravdu k popukání, je jasné, že už velká část uživatelů T-Mobilu pochopila, že s tímto operátorem díru do světa neudělají a tak postupně odcházejí ke konkurenci (což jim ze srdce přeji ) Jejich chování a ždímání zákazníků nabralo opravdu obrátky. O jejich SMS bráně raději nebudu ani mluvit, tak průhledné žvanění o bezpečnosti atd. s jejich idiotskými 2minutovými limity jim nežere snad nikdo a každý ví, že z nás chtějí jen bezohledně vyždímat prachy (jak jsem zaslechl, bude hůř, má se prý Free brána rušit, takže nikdo z mých známých už ode mně nedostane ani jednu SMSku, pokud tedy nepůjde o život . Já jsem naštěstí klientem Oskara a věru si nemůžu na jejich chování k zákazníkovi stěžovat; jde jen o to, aby nenačichl stejně odpornými manýry jako to v současnosti dělá T-Mobile. Moje kompletní příbuzenstvo, které bylo u T-Mobilu to už také pochopilo a po několika zklamáních jak se službami a jejich kvalitou, tak i s cenami, přestoupilo nakonec většinou k Oskarovi a zatím jsou všichni spokojeni. Doufám jen, že nám tato harmonie vydrží. A co Vy všichni kdo jste u T-Mobilu, budete nadále podporovat grázly v jejich neomaleném chování??? Jak už se může jinak zákazník bránit, než že jim dáte sbohem???