Omluva za přešlap. Kaktus vás nechá pár dní neomezeně surfovat

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 20

Názory k článku

avatar
03. 08. 2017 00:12

Většinou na operátory jen nadávám...ale musím říct že Kaktus, potažmo t-mobile mi přijde v jednání až na drobnosti solidní (což o vodafone a hlavně O2 bych si říct nedovolil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 08. 2017 11:56

Taky přidám jedno pochybení Kaktusu, ale vše se nakonec napravilo.
Když jsem si objednal vánoční nabídku dvou simek za cenu jedné, tak mi přišla pouze jedna simkarta. Bohužel mě nenapadlo se do obálky podívat přímo na poště a tak jsem neměl žádný důkaz o tomto pochybení. Jenom jsem se na facebooku zeptal, proč už neposílají dvě simkarty a dostal jsem odpověď, že se omlouvají a druhou kartu zašlou dodatečně. Sice přišla jen 10 Kč kreditem, ale dle slibu mi ji nabili na 100 Kč. I proto si Kaktusu vážím, jenom mě mrzí ten omezený Facebook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2017 11:11

Tak už vím, jak se cítí zákazníci Slovenského operátora 4ka.skJím taky nepadá síť, nám taky nepadá síť, i když máme teď na malou chvilku neomezené data. Tak proč se u nás už konečně neprodává za přijatelnou cenu, třeba za 500 Kč, zcela neomezený tarif? Asi nechtějí peníze a nebo lidi jsou tak blbí, že ze sebe udělají hlupáka a koupí si tarif, krásně po Česku za 1000 Kč, kde by jinde takový tarif stál klidně 200 Kč.No jo lidi, klidně kupujte ty předražené tarify s minimem dat a ještě si u toho stěžujte.Teď jsem si šel do lesa zaběhat, prostě pohoda. Jdu k lavičce, sednu si, stáhnu aplikaci na mapy.cz, do toho si pustím streamované rádio. A neřeším, kolik mi zbývá ještě dat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
02. 08. 2017 10:14

Nad celou situací se poměrně hodně bavím. Nejlepší je číst ty komentáře lidí, kteří místo zaslaní jedné zprávy na podporu a počkání na odpověd, raději spamují zeď svým neustálým brečením a vyhrůžkami, že přejdou ke konkurenci :D Pak je tam skupina lidí, která neustále spamuje jejich zprávy v domnění, že to tak urychlí, i přes informaci, že se zprávy vyřižují od nejstarších - takže vlastní blbostí odpověd oddalují:D
Podpora musí mít solidní nervy, aby takové lidi neposlala do jistých míst. Osobně mám zkušenost s jinými operátory a Kaktus u mě vyhrává na plné čáře. Podpora dobrá, problém se službami snad první po 3 letech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2017 08:41

Mne uz jde od nich simka 10 dni. Inu, super sluzby.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
02. 08. 2017 08:27

Cennik, kde jsou neexistujici balicky a nove tam nejsou uvedene opravi Kaktus kdy?Jako taky jsem s Kaktusem spokojenej, ale tohle je treba amaterska chyba, ktera je stala zakaznika. Chtel jsem vcera presvedcit kamosku, at prejde ke Kaktusu, ale kdyz jsme otevrseli cenik se staryma balickama, tak rekla, ze k takovym amaterum nepujde.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
02. 08. 2017 08:22

U mě osobně proběhlo všechno v pohodě, ale tahle omluva potěšila. S Kaktusemjsem dlouhodobě spokojený.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor