OnePlus nechtěně vyhlásil sexistickou soutěž. Teď je terčem kritiky

OnePlus One se stále ještě prodává (oficiálně) pouze přes systém pozvánek, které můžete získat od přátel, nebo v jedné ze soutěží. V jejich vymýšlení se realizují marketingoví specialisté firmy, s jedním zadáním však přestřelili. Chtěli do humbuku kolem telefonu zapojit více žen, a tak pro ně vymysleli úkol – vyfotit se s logem firmy na kusu papíru nebo kdekoliv na těle. Fotku pak stačilo vystavit na fóru OnePlus.

Klepněte pro větší obrázek 
Banner doprovázející soutěž se dochoval i díky Cnet.com.

Reakce veřejnosti však byla ostrá a firma byla obviněna ze sexizmu. Nepomohlo ani to, že součástí zadání byla klauzulka, že fotky nesmí být příliš odvážné. Není divu, že soutěž s titulem Ladies first skončila dříve, než začala a dnes už ji na webu nenajdete (i když diskuze živě pokračuje). Ty dámy, které se stihly zúčastnit, své pozvánky skutečně dostanou a pro vylepšení obrazu firmy i tričko jako bonus.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Váš názor? Je taková soutěž sexistická, nebo jí negativní nádech přiřkli až diskutéři? 

Témata článku: Oneplus, Kauzy, Sex, Oneplus One, Oneplus One 64GB

Určitě si přečtěte

Konektivita na cestách. Chceme spolehlivé LTE, ne Wi-Fi ostrůvky

Konektivita na cestách. Chceme spolehlivé LTE, ne Wi-Fi ostrůvky

** Operátoři připravují LTE pro metro včetně tunelů. ** Najednou nás dopravní podnik překvapí Wi-Fi sítí v 6 stanicích. ** Najdou se výjimky, ale jinak je to s konektivitou na cestách bída.

Včera | Kůžel Filip, Láska Jan | 5

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

Problém se nafukuje. Objevují se další případy puklých iPhonů 8

7.  10.  2017 | Kůžel Filip, Mikešová Markéta | 115

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

ČTÚ: Pozor na automatické prodlužování smluv a další operátorské triky

** Za druhé čtvrtletí 2017 eviduje ČTÚ přes 1600 stížností ** 55 procent procent z nich se týkalo účastnických smluv ** Největší zlo jsou dle zákazníků smlouvy, které operátoři prodlužují

22.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 115