Operátoři investují miliardy do reklamy, nejvíc utratil Vodafone

Operátoři investují miliardy do reklamy, nejvíc utratil Vodafone

Nejvíce prostředků za reklamu mezi českými operátory vloni investoval Vodafone. Zákazníci se o telekomunikačních službách dozvídali hlavně z televize (připomeňte si vánoční kampaň operátora). Vyplývá to z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere.

Vodafone jako jediný překročil hranici jedné miliardy korun, v loňském roce nakoupil reklamní a inzertní plochy za více než 1,1 miliardy korun. Jeho nejvýznamnější konkurenti zůstali ve výdajích do reklamy o něco skromnější. T-Mobile Czech Republic proinzeroval 774,3 milionu korun a Telefónica O2 ČR 647,9 milionu korun. Dohromady investice společností Vodafone, T-Mobile a Tefefónica tvoří téměř 93 procent výdajů na reklamu z celého telekomunikačního segmentu.

Klepněte pro větší obrázek

Své zákazníky se v roce 2010 snažili čeští operátoři oslovit zejména prostřednictvím televize. Vodafone nakoupil televizní prostor za více než půl miliardy korun, Telefónica O2 a T-Mobile do televize investovaly každý po jedné třetině miliardy. Údaje společnosti Admosphere vycházejí čistě z ceníkových cen, analýza proto nezahrnuje vliv hromadných slev, zákaznických cen či bonusů. Ve skutečnosti tak reklamní výdaje mohou být nižší.

Témata článku: Operátoři, Vodafone, O2, T-Mobile

35 komentářů

Nejnovější komentáře

  • Šárka 10. 3. 2011 7:43:35
    Naprosto s Vámi souhlasím.řeším 3 měsíce problémy s internetem v mobilu a...
  • marty 5. 2. 2011 18:37:37
    Sami operatori asi tezko zmeni svou cenovou politiku ve prospech klientu....
  • marty 3. 2. 2011 11:57:21
    To je paráda. A kdo to zaplatil? Zase my. Pojďme s tím už zkusit něco...
Určitě si přečtěte

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

Sigfox v praxi: Jak internet věcí pomáhá k lepšímu vínu

** Internet věcí už není prázdná fráze ** Čekali byste chytrou elektroniku ve vinohradu na jihu Moravy? ** Čerstvé informace každých 30 minut umožní šetrně pracovat s chemií

17.  8.  2017 | časopis Computer, Michlovský Jakub

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

Srpnový ceník O2: pět novinek a štědré slevy na iPhony a modely Huawei

** iPhone 7 32 GB nyní pořídíte těsně pod 20 tisíc korun ** Novinky náleží do střední třídy, Huawei Y6 2017 vyjde na 3 995 Kč ** Na konci léta nabízí O2 slevu až tři tisíce no nový mobil, za úpis

5.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 3

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

V srpnovém ceníku T-Mobilu najdeme Xperii L1 a Samsungy J3 a J5 (2017)

** V druhé půlce letních prázdnin bodují telefony střední třídy ** Pokud fandíte výhodným nákupům, zaostřete na Huawei ** Za dvouletý úpis vám operátor sleví až 4 000 Kč z ceny

3.  8.  2017 | Pospíšil Aleš | 1


komerční sdělení

Komerční sdělení