Operátoři se přou s lidmi o peníze, ČTÚ řeší dvakrat víc sporů než loni

Názory k článku

avatar
14. 12. 2011 13:22

Jestli to nebude tím, že už lidi přestalo bavit rvát prachy do chřtánu někomu kdo je ustavičně bere na hůl a už nechtějí jen mávnout rukou a říci co nadělám. Třeba se země zachvěje a ČTU se chytne za hlavu a začne konečně těm vydřiduchům šlapat na perka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
heksa  |  14. 12. 2011 13:51

pockat za co ze se plati tech 200,- ??? ono CTU nestaci ty miliadry ktere platime z dani za to ze nic nedelaji a chteji jeste dalsich 200,- za to ze clovek posle stiznost za to ze ho operator okrada?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Wit.cz  |  14. 12. 2011 14:12

Kdybyste Aleši raději napsal, že to už ČTÚ řešit nebude a přejde to na soudy. Jinak to není ani žádná novinka, spory narůstají už delší dobu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Forrest911  |  14. 12. 2011 16:41

Celkem by mě zajímaly procentuální podíly na jednotlivé operátory...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 12. 2011 18:20

Mám-li být upřímný, tak letos jsem obdržel zatím 11 vyúčtování a 6 jsem musel reklamovat (neodečtené slevy, zpoplatněné hovory mezi kamarády...). Vždy byla reklamace bez potíží. Zavolal jsem na operátora, nahlásil chybu, operátor ověřil a hned mi odsouhlasil oprávněnost reklamace a promítl "přeplatek" do dalšího vyúčtování formou slevy. Jen si to musí člověk opravdu hlídat. Já s tím problém nemám i když spravuju 5 čísel, jelikož máme všichni lehce předimenzovaný tarif, takže vždy mi má chodit vyúčtováni na stajnou částku. (Vodafone)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
14. 12. 2011 20:40

By mě zajímalo, co s tím ten ČTU udělá. Operátor řekne, že jste v německu prodatovali 150 MB a chce za to 3600,- vy budete tvrdit že jste si akorát jednou vybrali mail a pak vám došla baterka, operátor řekne, že to má takhle zalogovaný a už taháte za kratší konec. To by musela hovory evidovat nějaká nezávislá autorita a ne že důkazy drží ten, proti komu jdete....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
bumič  |  15. 12. 2011 00:19

Jenže občas se hádám s operátorem u t-mobile třeba ,že zavolám nedojde ani ke spojení a 7 korun mi bylo naúčtováno ,no neuznal to ,že prej byla započatá vteřina ,tak poušál domů ale opravdu opravdu od takové spol. nechci ,jinak vodafone je jiné kafe mám tarif za 12 korun a pokud se mi něco naúčtovalo třeba internet co měl bejt zadarmo zavolám tam a hned mi to ochotně opravili a bylo po problému u o2 též pokud je problém tak se blbě řeší ,jinak nepodepíšu už nikdy žádnou smlouvu na dobu určitou to si pak operátor může dělat z lidí dojné krávy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Morx  |  15. 12. 2011 08:05

A funguje to jako u soudního znalce, že když se ukáže, že mám pravdu, musí mi operátor proplatit i těch 200 nákladů?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
A1rh-  |  15. 12. 2011 11:53

Nevím jaké jsou podmínky pro ten poplatek, mají elektronickou podatelnu, přes kterou jsem se na ně nedávno obrátil (kvůli již zde zveřejněnému tématu porušení zákona o elektronických komunikacích - http://www.mobilmania.cz/clanky/stare-go-tarify-ko... ... ) a zatím po mě nikdo poplatek nechtěl. A to mě nedávno informovali, že proti O2 bylo zahájeno správní řízení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AleseQ  |  15. 12. 2011 15:07

Na druhou stranu co už ČTU uzavřelo / kolik jich už asi vyřešilo ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Magicairsoft  |  15. 12. 2011 19:35

Ono je spíš otázka, zdali má cenu to vůbec řešit. Stalo se, že slavný VF naúčtoval za služby za jednu z několika sim, které spravuji, částku 6x 99,- Kč. Říkám si, copak asi kdo přes ten telefon nakupoval??? Tak jsem zašel na prodejnu VF a hájil se tím, že telefon v té době nikdo nepoužíval, spolu se staženým výpisem hovorů a zároveň tím, že osoba měla telefon stále u sebe. Výsledek: Nejde to zjistit, nefunguje nám systém, přijďte za týden... No tak to určitě, takže cesta do další prodejny, tam ani nevěděli, že se dá zjistit, co to je za platby... . No co už, takže třetí prodejna, raději už tedy v jiném městě a tam byl výsledek podobný: Systém sice fungoval, ale není možné nic zjistit, uživatel prostě platby provedl, nic nás nezajímá... A přít se o nějakých 600,- Kč, když jenom za správní poplatky a za kolky zaplatíte o dost více, nemá, s těmito "specifickými operátory speciálního trhu", cenu. Takže jediné řešení je: všechny služby, které nepoužíváte okamžitě nebo dlouhodoběji prostě zakažte. Pro mě z toho plyne ještě jedno ponaučení: Nechte si potvrdit přesně to, co Vám na té prodejně řekli, písemně i s razítkem a podpisem pracovníka (i se svědky), protože, jak jinak, trvá zablokování určitých plateb přes telefon x-dní. A samozřejmě, během této doby naběhly další 2 platby za celkem 400,- Kč. S tím jsem samozřejmě šel hned na prodejnu ale byl jsem vy****ován, protože služby nebyly blokovány, a tím, mohlo k platbě dojít... Z čehož vyplývá, že si někdo přilepšil o 1 000,- Kč, a slavného operátora prostě reklamace nezajímají. Podle mého by bylo nejlepší, spojit několik lidí se stejnými problémy s menšími částkami, a podat na určité subjekty žalobu za neoprávněné obohacování, nebo krádež nebo cokoliv. Pokud s nimi soudy a ČTÚ spolupracuje, tak je jasné, odkud vane vítr, protože se já ani ostatní s podobnými problémy, spravedlnosti nemůžeme dovolat. Ten obrázek ve článku přesně ukazuje, jaká situace tady převládá.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mdkill  |  15. 12. 2011 20:48

Zlata predplacenka. Jelikoz mam telefon hlavne na prijem a provolam tak 200kc/mesic. Jsem stastny, ze nemusit resit vyucotovani a kdyz me operator prestane bavit, tak tu simku proste vyhodim..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rover623  |  15. 12. 2011 22:55

Ono je potřeba se na to dívat ještě z pohledu "české" mentality. Kamarád dělal u VF a někdy mě zůstával rozum stát nad tím co vše chtějí lidé reklamovat.
-Zákazník přesně ví, že žádné speciálně zpoplatněné SMS neposílal, ovšem už ho nezajímá, že telefon má doma pořád na stejném místě a ty zprávy si prostě odeslala jeho 14-tiletá ratolest aniž by o tom vědělJedna věc je reklamace kdy můžete jasně říct, že tohle "nesedí", jenže češi se občas pokoušejí reklamovat i věci kde nemohou jasně říct jestli je chyba na straně operátora nebo na straně jejich lenosti. Někdy se dokonce pokoušejí reklamovat i věci o kterých vědí. Oni vědí, že si jejich potomek stahuje hry do mobilu jako smyslů zbavený, ale na konci zúčtovacího období se pokoušejí ta data reklamovat s tím, že oni přece nic nestahovali.Nemůžeme přece čekat, že operátor se k nám bude chovat s kdovíjakou vstřícností, když i my sami se takhle neumíme chovat jeden k druhému a to dokonce i v rámci rodin. Každá země má tokové úředníky a politiky jací v ní žijí lidé (neplatí to paušálně), možná by to chtělo zamyslet se nejdřív sami nad sebou. Za dobu co jsme byl v Anglii se mi nikdy nestalo, když mi někdo u nákupního střediska poškodil auto, že by odjel. Tady se mi to stává pravidelně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor