Zákazníci že nemůžou dělat nic? Tak to je omyl. Uvedu pro inspiraci, jak jsem se zařídil já. Svůj paušál u operátora jsem převedl na předplacenku, kterou dobíjím každých 10 měsíců 200Kč, aby mi nezrušili číslo, které používám už jen na příjem hovorů. Volám už výhradně přes VOIP a wifi, bez jakékoliv smlouvy, minuta volání na mobil stojí 1 Kč, na pevnou 0,59 Kč. Účtování je po sekundách. Příklad: Provolám 10sec, zaplatím za 10 sec., né za celou minutu. Funguje to jako předplacenka, platnost kreditu 2 roky. S kodekem alaw a zapnutou funkcí CLIP volaný nepozná rozdíl od volání přes GSM, na displeji vidí číslo mého mobilu, kvalita hovoru je vynikající. Data přes mobilní operátory rovněž nevyužívám, ceny jsou lichva, rychlost to má tragickou, FUP limity jsou výsměch... Doma mám svou wifi a venku je free wifin všude dost, ve městech desítky, i na vesnici se nějaká slušná najde... Na nějaké LTE z vysoka kašlu...